HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Svaka žena će se složiti da je prava sreća posjedovati jedan idealan komad odjeće, nosiv u raznim prilikama. Radilo se o nekom užurbanom danu ili sasvim suprotno, o opuštenom vikendu, važno je imati svog saveznika koji nikada neće razočarati ili ostaviti na cjedilu, a u kojem će se svaka žena osjećati fenomenalno.

Upravo taj saveznik u obliku najpoželjnije haljine, dolazi s potpisom hrvatskog brenda DeLight. Fokus ove kampanje je haljina koja savršeno prati liniju tijela, a njezina moć stoji u tome što se poput kameleona prilagođava raznim izdanjima. Bila riječ o nekom svečanijem događanju, uz par lijepih štikli i komad upečatljivog nakita, moguće je izgledati ženstveno i senzacionalno. Čak i ako je riječ o nekoj casual varijanti i ravnoj obući, u ovoj haljini je nemoguće proći nezamijećeno. Kaput, sako, baloner pa čak i kožna jakna, sve je dozvoljeno. Riječ je o vječnom komadu oko kojeg se poput idealne baze, gradi priča s bezbroj mogućnosti.

Kvaliteta, kao i uvijek, zadovoljava najviše standarde te već godinama, brend DeLight glasi kao onaj čiji je svaki šav uvijek na mjestu, a preciznost izrade vrijedna je divljenja. Konkretno ovu „kameleon“ haljinu čini sastav od čak 95% vune i 5% elastina, a podstavu 95% viskoze i 5% elastina. Dolazi u više divnih boja, roza, zelena, bež, plava, crna, crvena. Izbor je velik, tako da svatko može pronaći nešto za sebe.

Sama kampanja odiše pomalo retro vibe-om, koji je već godinama neizbježan i zaista popularan, razigran i prilagodljiv.

„Haljina je komad koji najmanje percipiram u dizajnu i proizvodnji, no ova haljina je komad u koji vjerujem jednako kao u naša odijela. Haljina koju sada predstavljamo je upravo ta haljina, koja poput DeLight odijela i kaputa, treba biti u ormaru svake žene i koja zaista pristaje gotovo svim građama ženskog tijela. Čvrsta tkanina daje dodatnu potporu i pravi “power” moment koji je divan dodatak samopouzdanju“ – dodaje Ivan Friščić, dizajner i vlasnik brenda DeLight.

PROČITAJTE: Posjetili smo spektakularnu izložbu posvećenu Coco Chanel: Opravdala je sva naša očekivanja

Za fotografiju i postprodukciju zaslužan je Franjo Matković, a ispred njegovog objektiva našla se Magdalena May Gero (IM Studio Model Agency). Kreativno vodstvo i styling potpisuju Slađana Divjak i Marko Plukavec, a za make up i styling kose odgovorni su Petra Sever i Zvonimir Andrić (Frizerski studio Glamour). Lokacija snimanja bio je novootvoreni Met Boutique Hotel Zagreb.

Sve novosti i čitav dostupan asortiman u kojem se nalaze i dobro poznata odijela, kaputi i haljine, možete uvijek pratiti i na službenoj web-stranici i društvenim mrežama brenda.


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025