Isprobali smo novu uslugu njege kože – evo zašto je svi hvale
Douglas parfumerije, sinonim za luksuz, stručnost i inovaciju u svijetu ljepote, ekskluzivno su predstavile najnoviju beauty uslugu – Skincare School by Douglas. Ova inovativna usluga nastavak je Douglasove misije da svojim kupcima ponudi jedinstvena i personalizirana beauty iskustva, a predstavljena je na posebnom eventu u parfumeriji na Trgu bana Jelačića 7 u Zagrebu.
Skincare School by Douglas je koncept osmišljen za sve one koji žele razumjeti svoju kožu, pravilno je njegovati i izgraditi rutinu koja zaista djeluje. Riječ je o usluzi koja spaja edukaciju, individualni pristup i najkvalitetnije proizvode iz svijeta njege kože. Douglas beauty eksperti prolaze redovite edukacije u suradnji s premium skincare brendovima, kako bi svojim klijentima pružili personalizirane savjete i preporuke – od analize tipa kože, izbora odgovarajuće rutine, do pravilnog redoslijeda i tehnike nanošenja proizvoda.
Na eventu su sudjelovali članovi uprave Douglas grupe, uključujući Fabia Pampanija, Vice President i CEO-a za jugoistočnu Europu, te Adrijanu Bokan, izvršnu direktoricu za Adriatic Cluster, koji su istaknuli važnost ove usluge kao još jednog koraka prema dubljem povezivanju s kupcima i jačanju Douglasove pozicije kao lidera u inovacijama na tržištu ljepote.
„Skincare School nije samo usluga – to je edukativno iskustvo koje mijenja pristup njezi kože. Danas više nego ikad, kupci traže personalizirane preporuke, stručne savjete i sigurnost da koriste proizvode koji odgovaraju baš njihovim potrebama. Douglas parfumerije im to sada mogu ponuditi na još višoj razini,“ izjavio je gospodin Pampani.
Posebnost Skincare School beauty usluge leži u edukativnom pristupu: korisnici uz stručno vodstvo sami prolaze kroz svoju njegujuću rutinu, učeći korak po korak kako pravilno koristiti proizvode za njegu kože – od čišćenja, toniranja, hidratacije, do seruma i zaštite od sunca.
„Douglas je više od parfumerije – Douglas je mjesto savjeta, stručnosti i inspiracije. Skincare School je naš odgovor na sve veću potrebu za razumijevanjem njege kože i pravilnim odabirom proizvoda. Naš cilj je osnažiti svakog klijenta znanjem i pružiti mu iskustvo koje će zaista napraviti razliku u svakodnevnoj beauty rutini,“ istaknula je Adrijana Bokan, izvršna direktorica Douglas Adriatic Cluster.
Na predstavljanju su prisustvovali brojni predstavnici medija, influenceri i suradnici, koji su imali priliku isprobati Skincare School iskustvo i kroz savjetovanja s beauty ekspertima dobiti preporuke prilagođene upravo njihovoj koži.
Skincare School by Douglas usluga od 1. lipnja dostupna je u odabranim Douglas parfumerijama po cijeni od 17,90€, a svi zainteresirani mogu rezervirati svoj termin, iskusiti vrhunsku personaliziranu njegu i naučiti više o svojoj koži uz pomoć najboljih skincare brendova.
U rovinjskom hotelu Lone jučer je sve prštalo od ljepote, a razlog je jubilarni, 35. izbor Kraljice Hrvatske 2025. za Kraljicu Svijeta. Nova Kraljica Hrvatske je Lana Lourdes Rupić iz Šibenika. Titula Prve princeze dodijeljena je Liv Šumak iz Zagreba, koja je uz lentu Prve princeze osvojila i lentu Kraljice elegancije. Druga princeza postala je Petra Vuleta iz Osijeka. Nina Mrvić iz Rijeke ponijela je titulu Kraljice osobnosti, Daniela Jagodić iz Rijeke osvojila je lentu Kraljice fotogeničnosti, dok je Korina Sviben iz Zagreba proglašena Kraljicom medija.
Postoje putovanja koja ne traže opravdanje, već se događaju iz unutarnje potrebe za predahom, promjenom ritma i povratkom sebi, a zima u Alpama upravo je takav poziv. Snijeg koji škripi pod skijama, oštar planinski zrak i tišina koju prekida tek žamor žičara stvaraju kulisu u kojoj svakodnevne brige ostaju daleko u dolini. Istraživanje Booking.coma o putnim predviđanjima za 2026. godinu potvrđuje ono što mnogi već osjećaju – čak 71 posto hrvatskih putnika vjeruje da je spontanost sama po sebi dovoljan razlog za odlazak na odmor, dok njih 80 posto smatra da je nakon napornog rada predah nagrada koju su zaslužili.
Ove sezone FOREO donosi čaroliju self-care rituala – od luksuznih uređaja za čišćenje i spa tretmane kod kuće do napredne njege lica i osmijeha, sve uz ekskluzivne popuste i limited edition blagdanske ponude.
U Centru kulture Ribnjak u Zagrebu, 18. prosinca 2025. godine, od 10 do 23 sata, održat će se cjelodnevni program povodom Međunarodnog dana migranata, koji je Opća skupština Ujedinjenih naroda proglasila 18. prosinca 2000. godine. Cilj obilježavanja ovoga dana je isticanje doprinosa migranata društvima u kojima žive, promicanje zaštite ljudskih prava te osiguravanje dostojanstvenih životnih uvjeta za sve.
Sezona darivanja službeno je otvorena, a Fashion&Friends i Fashion Company pretvaraju shopping u pravo modno iskustvo! Ljubitelji vrhunskih brendova i ove godine mogu uživati u božićnim popustima do –50% na najpoželjnije kolekcije.
Koncert Maje Šuput ispred JOY Shopping Rugvice bio je vrhunac otvorenja 11. prosinca 2025., ali za posjetitelje sada kreće najzanimljiviji dio prosinca. U cijeloj shopping zoni Rugvica nastavljaju se adventski sadržaji i pogodnosti, od sezonskih popusta i nagradnih igara do besplatnog zamatanja poklona i obiteljskih animacija. Uz jednostavan dolazak na izlazu s autoceste i veliki besplatan parking, zona je osmišljena kao praktičan izbor za shopping, ručak i blagdansku atmosferu u jednom odlasku.
Zagrebački Advent ove je godine dobio neočekivano topao i mekan dodatak. Omiljeni cappuccino postao je još posebniji zahvaljujući brendu Barcaffè koji je goste odabranih kafića iznenadio mekanim, toplim dekicama – savršenim suputnikom za zimska druženja uz šalicu omiljenog napitka.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.