Isprobali smo novu uslugu njege kože – evo zašto je svi hvale
Douglas parfumerije, sinonim za luksuz, stručnost i inovaciju u svijetu ljepote, ekskluzivno su predstavile najnoviju beauty uslugu – Skincare School by Douglas. Ova inovativna usluga nastavak je Douglasove misije da svojim kupcima ponudi jedinstvena i personalizirana beauty iskustva, a predstavljena je na posebnom eventu u parfumeriji na Trgu bana Jelačića 7 u Zagrebu.
Skincare School by Douglas je koncept osmišljen za sve one koji žele razumjeti svoju kožu, pravilno je njegovati i izgraditi rutinu koja zaista djeluje. Riječ je o usluzi koja spaja edukaciju, individualni pristup i najkvalitetnije proizvode iz svijeta njege kože. Douglas beauty eksperti prolaze redovite edukacije u suradnji s premium skincare brendovima, kako bi svojim klijentima pružili personalizirane savjete i preporuke – od analize tipa kože, izbora odgovarajuće rutine, do pravilnog redoslijeda i tehnike nanošenja proizvoda.
Na eventu su sudjelovali članovi uprave Douglas grupe, uključujući Fabia Pampanija, Vice President i CEO-a za jugoistočnu Europu, te Adrijanu Bokan, izvršnu direktoricu za Adriatic Cluster, koji su istaknuli važnost ove usluge kao još jednog koraka prema dubljem povezivanju s kupcima i jačanju Douglasove pozicije kao lidera u inovacijama na tržištu ljepote.
„Skincare School nije samo usluga – to je edukativno iskustvo koje mijenja pristup njezi kože. Danas više nego ikad, kupci traže personalizirane preporuke, stručne savjete i sigurnost da koriste proizvode koji odgovaraju baš njihovim potrebama. Douglas parfumerije im to sada mogu ponuditi na još višoj razini,“ izjavio je gospodin Pampani.
Posebnost Skincare School beauty usluge leži u edukativnom pristupu: korisnici uz stručno vodstvo sami prolaze kroz svoju njegujuću rutinu, učeći korak po korak kako pravilno koristiti proizvode za njegu kože – od čišćenja, toniranja, hidratacije, do seruma i zaštite od sunca.
„Douglas je više od parfumerije – Douglas je mjesto savjeta, stručnosti i inspiracije. Skincare School je naš odgovor na sve veću potrebu za razumijevanjem njege kože i pravilnim odabirom proizvoda. Naš cilj je osnažiti svakog klijenta znanjem i pružiti mu iskustvo koje će zaista napraviti razliku u svakodnevnoj beauty rutini,“ istaknula je Adrijana Bokan, izvršna direktorica Douglas Adriatic Cluster.
Na predstavljanju su prisustvovali brojni predstavnici medija, influenceri i suradnici, koji su imali priliku isprobati Skincare School iskustvo i kroz savjetovanja s beauty ekspertima dobiti preporuke prilagođene upravo njihovoj koži.
Skincare School by Douglas usluga od 1. lipnja dostupna je u odabranim Douglas parfumerijama po cijeni od 17,90€, a svi zainteresirani mogu rezervirati svoj termin, iskusiti vrhunsku personaliziranu njegu i naučiti više o svojoj koži uz pomoć najboljih skincare brendova.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.