HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Obilježavanje ovog dana prepoznato je diljem svijeta kroz različite inicijative i kampanje koje promoviraju uključenost, jednakost i ljubav. Jedan od inspirativnih primjera dolazi iz Splita, a riječ je o splitskom fotografu Ivanu Gudiću koji već tradicionalno posvećuje svoju mini kampanju upravo ovom danu pod nazivom ‘Rock solid for inclusion’.

Kampanja Rock solid for inclusion snimana je u nesvakidašnjem ambijentu

Svake godine, Ivan Gudić kroz svoj objektiv donosi emotivne priče djece i mladih s Down sindromom, naglašavajući njihovu jedinstvenost i ljepotu. Ove godine, kampanja nosi poseban vizualni koncept, a fotografije su snimane na neobičnoj lokaciji – u kamenolomu. Nesvakidašnji ambijent, koji simbolizira snagu i postojanost, pruža savršen kontrast nježnosti i veselja mališana koji su sudjelovali u kampanji.

down sindrom

Uz Gudićevu umjetničku viziju, ovogodišnju kampanju podržali su i partneri koji su omogućili da mali modeli zablistaju u punom sjaju. Trgovački centar Mall of Split osigurao je odjeću za djecu, nakit je iz popularne Prahir zlatarnice, dok je za frizuru zadužen Glamour beauty house Split. Spoj mode, umjetnosti i društvene osviještenosti stvorio je vizuale koji nadilaze granice klasične kampanje i šalju snažnu poruku zajedništva.

Pročitajte: Proljetna kampanja splitskog fotografa ‘Born to be different’ obilježava Svjetski dan osoba s Down sindromom

Cilj ove kampanje je širenje poruke o važnosti prihvaćanja i jednakih mogućnosti za sve. Svaka fotografija nosi priču, svaka emocija prikazana na licima djece podsjeća nas koliko je uključenost važna u svakodnevnom životu.

Kampanja Ivana Gudića još jednom pokazuje kako umjetnost može biti moćan alat za društvene promjene. Zato obilježimo zajedno ovaj dan: obucimo šarene čarape, slavimo raznolikost jer upravo u njoj leži snaga društva.

druge vijesti