HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Obilježavanje ovog dana prepoznato je diljem svijeta kroz različite inicijative i kampanje koje promoviraju uključenost, jednakost i ljubav. Jedan od inspirativnih primjera dolazi iz Splita, a riječ je o splitskom fotografu Ivanu Gudiću koji već tradicionalno posvećuje svoju mini kampanju upravo ovom danu pod nazivom ‘Rock solid for inclusion’.

Kampanja Rock solid for inclusion snimana je u nesvakidašnjem ambijentu

Svake godine, Ivan Gudić kroz svoj objektiv donosi emotivne priče djece i mladih s Down sindromom, naglašavajući njihovu jedinstvenost i ljepotu. Ove godine, kampanja nosi poseban vizualni koncept, a fotografije su snimane na neobičnoj lokaciji – u kamenolomu. Nesvakidašnji ambijent, koji simbolizira snagu i postojanost, pruža savršen kontrast nježnosti i veselja mališana koji su sudjelovali u kampanji.

down sindrom

Uz Gudićevu umjetničku viziju, ovogodišnju kampanju podržali su i partneri koji su omogućili da mali modeli zablistaju u punom sjaju. Trgovački centar Mall of Split osigurao je odjeću za djecu, nakit je iz popularne Prahir zlatarnice, dok je za frizuru zadužen Glamour beauty house Split. Spoj mode, umjetnosti i društvene osviještenosti stvorio je vizuale koji nadilaze granice klasične kampanje i šalju snažnu poruku zajedništva.

Pročitajte: Proljetna kampanja splitskog fotografa ‘Born to be different’ obilježava Svjetski dan osoba s Down sindromom

Cilj ove kampanje je širenje poruke o važnosti prihvaćanja i jednakih mogućnosti za sve. Svaka fotografija nosi priču, svaka emocija prikazana na licima djece podsjeća nas koliko je uključenost važna u svakodnevnom životu.

Kampanja Ivana Gudića još jednom pokazuje kako umjetnost može biti moćan alat za društvene promjene. Zato obilježimo zajedno ovaj dan: obucimo šarene čarape, slavimo raznolikost jer upravo u njoj leži snaga društva.

druge vijesti

vogue

Sjećate li se prve, šokantne naslovnice Anne Wintour za Vogue?

Premda današnjim očima djeluje sasvim uobičajeno, naslovnica američkog Voguea iz studenoga 1988. godine bila je prava modna prekretnica. Ispod natpisa “stvarna cijena izgleda”, izraelska manekenka Michaela Bercu gleda mimo objektiva, ima razbarušenu kosu i nosi sjajnu, draguljima ukrašenu couture jaknu Christiana Lacroixa, vrijednu deset tisuća dolara.

Modne vijesti

28 lipnja 2025

anna wintour

Tko sad određuje što je “in”? Modni svijet bez Anne Wintour izgleda potpuno drukčije

Nakon gotovo četiri desetljeća na čelnoj poziciji američkog izdanja magazina Vogue, legendarna urednica Anna Wintour odlučila je napraviti korak unatrag. No, iako napušta ulogu glavne urednice, ovo nije njezino umirovljenje – Wintour će i dalje ostati jedna od ključnih figura u upravljačkoj strukturi izdavačke kuće Condé Nast, pod čijom kapom se, uz Vogue, nalaze i drugi globalno relevantni naslovi poput Vanity Faira i Glamoura.

Celebrity News

28 lipnja 2025