Inozemne i domaće zvijezde te borci za ljudska prava ujedinjeni u pozivu građanima da glasaju na europskim izborima
Sportaši i nogometni klubovi pridružili su se kampanji EU-a #IskoristiSvojGlas uoči izbora za Europski parlament koji će se u Hrvatskoj održati 9. lipnja.
Ženske nogometne zvijezde, među kojima su belgijska kapetanica Red Flamesa Tessa Wullaert, Anna Johanning iz njemačke reprezentacije te Finkinja Sanni Franssi snimile su video A Goal for Europe i pozvale građanke i građane da svakako izađu na birališta.Veliki nogometni klubovi, uključujući FC Bayern München, pobjednike Europske lige Atalantu i nositelje naslova iz 2022. Eintracht Frankfurt, te SSC Napoli, također putem svojih platformi potiču na glasanje.
Švedski glumac Stellan Skarsgård EU kampanju podržao je riječima: „Iskoristi svoj glas na europskim izborima, prije nego bude prekasno.“ Njegova njemačka kolegica Sandra Hüller poručila je: „Glasanje je trenutačno najvažnija stvar koju možete napraviti. Jer ako se demokratske snage ne ujedine, kontrolu će preuzeti oni drugi.“
Laureati Nagrade Saharov za slobodu misli također su upozorili da se demokracija ne može uzimati zdravo za gotovo. Dobitnica priznanja Saharov za 2022. te Nobelove nagrade za mir u istoj godini, ukrajinska pravnica Oleksandra Matviichuk, istaknula je: „Gubimo slobodu u svijetu. Iskoristite svoj glas za obranu demokracije, iskoristite svoj glas za one koji ne mogu.” Bjeloruska oporbena čelnica Svetlana Tihanovska poručila je građanima Europe da imaju dragocjen dar: „moć da izaberete svoje čelnike i sami krojite svoju budućnost“, dok je Lorent Saleh, bivši politički zatvorenik koji predstavlja demokratsku oporbu u Venezueli naglasio da je “demokracija sustav koji je teško izgraditi, ali i vrlo lako izgubiti”. Videozapis mreže Saharov pogledajte ovdje.
I u Hrvatskoj su se u kampanju za poticanje izlaznosti birača uključila brojna poznata imena.
Fotograf Damir Hoyka poručio je: „Prepoznajte ljude koji dijele vaše ideje, izađite na izbore 9.6., odaberite ih da zajedno putujemo u budućnost kakvu želimo“. Stand up komičarka Marina Orsag podsjetila je da je svaki glas bitan: „Imate pravo glasa, svakako ga iskoristite kako bi odabrali najbolje moguće predstavnike Hrvatske u Europskom parlamentu.“
U odbrojavanju do izbora na društvenim mrežama Uredu Europskog parlamenta pridružili su se i mnogi influenseri i kreatori digitalnog sadržaja. Jan Mihaljević, Sven Kranželić (Svenky) i Lada Kušec Deči (s.lada.k), samo su neki od njih. Pogledajte njihove poruke na Instagramu Europskog parlamenta u Hrvatskoj.
TikTok zvijezda Andro Anić (@hey.andro) potpisnik je poruke upućene svim registriranim korisnicima platforme Zajednoza.eu u kojoj ističe tri važne činjenice kad je riječ o EU izborima: „Glasanje nije samo pravo nego i naša odgovornost prema zajednici u kojoj živimo. Ono što odlučite 9. lipnja oblikuje svijet u kojem ćemo živjeti. Izostanak izlaska na izbore jasan je znak da promjene neće biti brze. Ne postoji izgubljeni glas, svaki glas jednako vrijedi i svi imaju jednaku moć promijeniti ono što žele. Izlaskom na izbore pokazujete da vam je stalo do demokracije, države i kontinenta na kojem živimo“, poručio je Andro Anić.
Platforma Zajednoza.eu Europskog parlamenta povezuje građane na lokalnoj i europskoj razini, nudi informacije o događanjima i prijedloge kako se uključiti i promicati izlazak na europske izbore. Na EU razini ima više od 200 tisuća registriranih, a u Hrvatskoj više od 20 tisuća.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.