Inovator Tvrtko Matijević predstavio prirodni botox BeeVenom touch serum za lice
Ususret Svjetskom danu pčela koji se obilježava 20.svibnja, inovator Tvrtko Matijević na neobičan je način pokazao kako izgleda njegov radni dan te kako nastaje jedna od najdragocjenijih sirovina košnice - pčelinji otrov.
Ususret Svjetskom danu pčela koji se obilježava 20.svibnja, inovator Tvrtko Matijević na neobičan je način pokazao kako izgleda njegov radni dan te kako nastaje jedna od najdragocjenijih sirovina košnice – pčelinji otrov. Upravo on se nalazi i u novom proizvodu njegovog beauty brenda BeeVenom– serumu za lice koji je lansiran ovog proljeća s ciljem revitalizacije kože kojoj snaga prirode vraća sjaj, ljepotu i mladenački izgled!
“Pokušavam razumjeti pčele, njihov životni ciklus i važnost, znajući dobro koliko i kako koristiti sirovine koje one proizvode. Počeo sam svoju priču, sad već mogu reći davno, izumom kupole za sakupljanje pčelinjeg otrova koja omogućuje pčelama nesmetani životni ciklus. Otrov kojeg ostavljaju u ovom procesu pažljivo skupljam, skladištim u posebnim uvjetima i kao sirovinu stavljamo u sva četiri proizvoda BeeVenom touch linije. Kad je o proizvodnji proizvoda za njegu lica i tijela riječ, BeeVenom touch je svoju priču počeo prirodnom kremom s pčelinjim otrovom koja sadrži čak 70% melitina, što ju čini jednom od najpotentnijih ljekovitih krema za masažu. Potpuno prirodno ubrzava mikrocirkulaciju krvi, prirodno utječe na imunitet i na ublažavanje bolova. Prvu seriju krema sam prodao prijateljima, znajući da će kupljeno i probati, a oni su o ‘čudu od kreme’ pričali dalje što je rezultiralo njezinoj popularizaciji. U drugoj fazi proizvodnje upravo nju sam dao na brojna istraživanja koja su otkrila sve njezine blagodati!” – kaže Tvrtko napominjući kako je moć pčelinjeg otrova kasnije implementirao i u tri ‘tipična ženska’ proizvoda – kremu BeeVenom touch kremom za lice koja pomaže u proizvodnji prirodnog kolagena i elastina, hvaljenu anticelulitnu kremu koja se suprotstavlja masnim naslagama i celulitu, i sada apsolutnom hit proizvodu – Bee Venom serumu za lice. Svi su proizvodi iz BeeVenom linije proizvedeni u Hrvatskoj, pod strogim dermatološkim nadzorom i u skladu s europskim standardima. Također je cruelty-free, što znači da nije testiran na životinjama, a ne sadrži ni parabene, sulfate, silikone niti umjetne boje i mirise.
Po čemu je on poseban serum o kojem svi ‘zuje’ ovog proljeća?
BeeVenom touch serum za lice novi je proizvod istoimenog branda koji nudi inovativnu preparativnu kozmetiku s pčelinjim otrovom, kao osnovnim sastojkom. Pčelinji otrov je prirodni sastojak koji stimulira proizvodnju kolagena i elastina u koži, čime vidljivo smanjuje bore, poboljšava čvrstoću i elastičnost kože te joj pruža zdrav i blistav izgled. Melitin, glavni peptid pčelinjeg otrova, primjenom na koži stvara efekt uboda pčele, ali bez boli. On djeluje poput laganog „botoxa”, no na prirodan način, bez igala i nuspojava.Serum sadrži i druge aktivnice koje dodatno pojačavaju djelovanje pčelinjeg otrova, kao što su hijaluronska kiselina, kolagen i ceramidi. Hijaluronska kiselina poznata je po svojoj sposobnosti zadržavanja vlage u koži, čime ju hidratizira i zaglađuje, dok je kolagen protein koji pomaže koži da zadrži strukturu te je odgovoran za čvrstoću i elastičnost. Ceramidi, odnosno lipidi, čine zaštitni sloj kože i sprječavaju gubitak vlage te prodor štetnih tvari u kožu. Formulacija je efikasna i zbog jedinstvene sinergije vegetabilnih ulja makadamije, badema, koštica grožđa u kombinaciji s biljnim ekstraktima zelenog čaja, nevena, zobi, kurkume, aloe vere, gaveza i smilja. Ovaj je serum pogodan za sve tipove kože, a posebno za zrelu, suhu i osjetljivu kožu. Nanosi se kao i većina seruma na očišćeno lice (i vrat) ujutro i navečer, lagano utapkavajući prstima. Za još bolje rezultate, serum se preporučuje koristiti u kombinaciji s BeeVenom touch kremom za lice.
BeeVenom
“Hoćete li vidjeti kako izgleda moj radni dan?” – pitao je simpatično Tvrtko okupljene novinare, pozivajući na jedinstveno iskustvo. Otvorio je košnicu, opisao životni ciklus, ali i pokazao kako živi matica, a onda aktivirao svoj jedinstveni izum (kojeg danas koriste svuda u svijetu) i pokazao kako pčele ostavljaju otrov bez prekidanja životnog vijeka. Kad se dovoljno ‘bijelog traga’ skupilo na staklu, Tvrtko je pokazao kako se otrov skuplja te koja je njegova jačina.
Budući da je život pčela i čovjeka nužan kako bi priroda ostala u balansu Svjetski dan pčela obilježavamo zanimljivim činjenicama o pčelama koje je ispričao Tvrtko u svom pčelinjaku.
Znate li da…
Bez pčela bi čovječanstvo izumrlo kroz 4 godine
Bez pčela oprašivanje biljaka bilo bi za 70% manje, što ujedno znači nedostatak hrane
Unutar košnice poštuje se hijerarhija (pčele hranilice, čuvarice, čistačice, letačice) – svaka ima svoju ulogu
Životni vijek pčela traje 40 dana
Prema znanstvenim istraživanjima pčelinji otrov ubija stanice raka dojke
Pčelinji otrov pčeli služi kako bi se zaštitila, a ljudi otrov koriste kao pomoć pri bolovima
Sinergijom svih pčelinjih produkata, poboljšava se stanje ljudskog organizma za 75% (npr. med – za poboljšanje općeg stanja organizma, matična mliječ – najveća imuno bomba, pelud – čisti protein, propolis -antibakterijsko djelovanje, pčelinji otrov – povećava mikrocirkulaciju krvi, ima protuupalna svojstva, djeluje kao prirodni botoks)
I za kraj – još jedna korisna informacija. Svi BeeVenom proizvodi (uključujući i beauty zvijezdu proljeća 2023- serum za lice) dostupni su na web stranici beevenomtouch.com, u odabranim ljekarnama te partnerskim web shopovima izvorno.hr ili tvornicazdravehrane.com. Cijena seruma iznosi 28 eura (210,97 kn) za bočicu od 30 ml. Za više novosti i savjeta, zapratite službenu Facebook te Instagram stranicu branda.
Dok ljetni mjeseci mirisom nose bezbrižnost, u Sarajevu se već osjeća kreativna groznica – ona koja prethodi još jednom izdanju Sarajevo Film Festivala, kulturnog događaja koji odavno nadilazi granice filma. Među najinovativnijim programima festivala posebno se ističe CineLink Books, projekt koji spaja ono najbolje iz dva svijeta: književnosti i filma.
Dubrovnik, grad koji diše eleganciju u svakom kamenom detalju, dobio je novo gastro utočište koje spaja dvije kulture u jednu neodoljivu priču – onu o hrani, ljubavi i putovanjima. U uskoj, tihoj Boškovićevoj ulici, daleko od vreve glavnih koraka, smjestio se Franco Romano Panini Bar – mjesto koje kao da je ispalo iz neke rimskog filma, ali s dušom juga.
Dok gradske ulice dišu nešto sporije, a vrućine nas mame na laganiji tempo, u srcu Zagreba skriva se adresa na kojoj ljeto ima drugačiji okus. Evergreen Sushi Experience na Ilici 49 savršena je destinacija za sve one koji ostaju u gradu, ali ne žele raditi kompromise kada je u pitanju uživanje.
Ljeto možda donosi opuštenije dane, ali stil nikad ne uzima predah – pogotovo kad je u pitanju Tommy Hilfiger. Ikonski brend koji definira spoj američke elegancije i urbane ležernosti, ovog ljeta nudi priliku koju ne želite propustiti: sniženje do -50% na odabrane komade iz aktualne kolekcije.
Od 12. do 20. rujna, riječka luka postaje domaćin nečemu doista jedinstvenom – prvom brodu-muzeju na svijetu i svjetskom putujućem festivalu umjetnosti i kulture. Art Explora Festival, koji je već osvojio obale Mediterana, po prvi put pristaje u Hrvatskoj – i to s punim jedrima kreativnosti, tehnologije i slobode izražavanja.
Ako ste mislili da ljetna magija pripada isključivo obali – razmislite ponovno. U srcu zelinskih brežuljaka, pod zvjezdanim nebom i uz šum čaša koje kucaju u znak ljeta, održala se večer koju će svi prisutni još dugo prepričavati. Wine Summer 2025 još je jednom dokazao da kontinent zna slaviti – i to s vrhunskim stilom.
Dok ljeto u punom jeku pretvara obalu u pozornicu života, jedan grad na Jadranu ovih dana živi glazbu, poeziju i sjećanja – ali ne bilo kakva. Šibenik, grad u kojem su se rodile legende i oblikovali glasovi generacija, 11. i 12. srpnja postaje središte kulture, emocije i identiteta kroz manifestaciju “Šibenik, Grad kao mi.”
Pariz ponovno diše visoku modu. Tjedan koji svake sezone nadilazi granice onoga što odjeća može biti, postaje manifest najuzvišenije estetike – Haute Couture Week, vrijeme kada modni dizajn postaje likovna umjetnost, emocija, iskustvo.
Tko bi rekao da će upravo Plavi orkestar, bend čiji su stihovi obilježili mladost generacije X, u 2025. godini postati soundtrack i za njihovu djecu – pa i unuke? A ipak, to se događa. I to ne tiho. Događa se na stadionima, u rasprodanim arenama i pod zvjezdanim nebom Pulske Arene, gdje će se 9. kolovoza održati jedan od najiščekivanijih koncerata ljeta.