Imamo novo omiljeno mjesto za proljetna i ljetna predvečerja: idući tjedan kreće Aperitivo@Molino
Čim se gradom pročuo glas da Zagreb konačno dobiva pravi talijanski ritual uživanja u popodnevnom druženju uz fine zalogaje i koktele, jedva smo dočekali priliku skoknuti do restorana i bara Molino u Kaptol centru kako bismo među prvima iskusili uživanje u la dolce vita stilu. Na sam spomen osvježavajućeg Aperol Spritza ili čaše prosecca uz koje vam na stol stižu najfinije talijanske delicije spretno servirane na domaćoj svježe pečenoj focacci preplavio nas je osjećaj ugode i iskrenog veselja.
Aperitivo@Molino kreće od 15. travnja i u njemu se može uživati od ponedjeljka do petka od 17:00 do 19:00 sati, kako u kreativno uređenom prostranom interijeru restorana smještenog na 2. katu Kaptol centra, tako i na velikoj ozelenjenoj terasi Molina koja mami na opuštanje. I doista, poseban je ugođaj biti u srcu Zagreba, a imati osjećaj intime te se posve isključiti od gužve, prometa i stresa. Ako vam iz bilo kojeg razloga dolazak u centar grada nije opcija, kako doznajemo od vlasnika, uz Aperitivo@Molino moći ćete se opustiti i na njihovoj drugoj lokaciji – u Point centru na Vrbanima. Usto, napominju kako će trajanje ovog divnog rituala tijekom ljetnih mjeseci produljiti do 20:00 h.
Već nam je prvi pogled na Aperitivo@Molino kartu pića izmamio osmijehe na lica – izbor se sastoji od sedam osvježavajućih spritzeva podijeljenih u tri kategorije: klasični (Aperol, Campari i Hugo), moderni & gourmet (Limoncello, Black Hugo i Vermouth) te lokalni twist, odnosno spritzevi Teranino i Antique.
Karta sadrži i osam klasičnih hit koktela: Negroni, Mojito, Espresso Martini, tri vrste Gin Tonica, Whiskey Sour i London Mule. Odličan je izbor pjenušavih vina na čaše, štoviše, zadovoljit će i one najzahtjevnije jer se tu nalazi i šampanjac Allart & Fils Brut Réserve, zatim sjajan prosecco Col de’ Salici, te tri pjenušaca: Puklavec, Kolarić i Šember Rosé. Kod bijelih vina predvode domaće etikete: Štamparov Sauvignon Blanc, Malvazija Coronica, Adžić Graševina i Mega Victa Pošip, dok Italiju izvrsno predstavlja Antinori (Castello della Sala) Bramìto. I ljubitelji crvenih vina imaju lijep izbor. Tu su talijanski Antinori Peppoli Chianti Classico i San Marzano Talò Malvasia Nera, francuski Orimos Grande Reserve Rouge, te Plavac mali bračke Stine. Pohvaljujemo izbor pića jer pokriva različite ukuse i dubine džepa, a nije prevelik ni zbunjujuć, te prati temu.
Zalogaji su pak ono što uživanje u aperitivnim pićima pretvara u hedonistički doživljaj. Kako nam kažu vlasnici Molina, i sami veliki ljubitelji ovog talijanskog rituala, u ponudi će uvijek biti različite vrste zalogaja na njihovoj domaćoj svježe pečenoj focacci – a kreacije će se mijenjati ovisno o sezoni i dostupnosti namirnica. Za početak su tu zaista izvrsno izbalansirane kombinacije koje donose samu srž mediteranskih okusa: vrhunske burrate, stracciatelle i mozzarelle, zatim polumeki taleggio, sočne masline te autentične mesne delicije – od slatkog Prosciutto cotto di Parma, preko slavnih milanskih salama, i Mortadelle di Bologna do beef tagliate. Imaju i pizza ripiena varijante zalogaja gdje dvije polovice pizza tijesta pune kreativnim kombinacijama i dodatno ih zapeku, a za vegetarijance tu su u posebno ukusne Melanzane alla Parmigiana kao i pizza ripiena s tikvicama, patlidžanima, paprikama i mozzarellom. U ponudi su i arancini (pohane kuglice od riže s različitim punjenima), ali i bogati riblji zalogaji s hobotnicom, inćunima, te lososom. Svi sastojci su vrhunske kvalitete i autentični, a većinu je moguće i vidjeti u vitrini u sali restorana, što svakako pridonosi sveukupnom dojmu.
Već nakon prvog posjeta, Aperitivo@Molino svakog je od nas teleportirao u najdraže nam mjesto u Italiji i sigurno ćemo rado i često ponoviti ovaj doživljaj.
*Podsjetimo, koncept aperitiva, koji potiče od latinske riječi “aperire” što znači “otvoriti”, ima korijene u starom Rimu, gdje su imućniji Rimljani uživali u ritualu “gustatio” kao uvodu u večernje gozbe. Moderni ritual aperitiva počinje se oblikovati u 18. stoljeću, nakon što je 1786. godine Antonio Benedetto Carpano u Torinu stvorio vermut, koji će postati sinonim za aperitivno piće. U 19. stoljeću aperitivi su postali popularni i u ostatku Italije: u Rimu, Genovi, Firenci, Veneciji, a posebice u Milanu, gdje se aperitivo razvio kao nezaobilazni društveni ritual koji uključuje uživanje u pićima kao što su Aperol spritz, Campari i Martini, uz sitnu hranu i druženje prije večere. No ova tradicija ne svodi se samo na uživanje u piću i zalogajima, već u svojoj srži ima za cilj ugodno društvo i opuštanje, što ju razlikuje od američkog koncepta “happy houra”. U posljednjih nekoliko desetljeća, popularnost talijanskog aperitiva, posebno Aperol spritza, proširila se diljem svijeta, a sada konačno možemo u Zagrebu uživati u cjelovitom, autentičnom aperitivo ritualu.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.