Proljeće na zagrebačkoj Ilici uvijek donosi poseban šarm, a u nedjelju, 27. travnja, ta poznata ulica postaje prava pozornica za umjetnike, kreativce, male poduzetnike i sve zaljubljenike u dobar dizajn, originalne proizvode i autentične priče. Projekt Ilica: Q’ARTveć 9 godina pretvara gradsku vrevu u središte inspiracije i zajedništva. Ovaj jedinstveni projekt privukao je više od 15.000 posjetitelja po izdanju, a izrastao je u nešto puno više od običnog sajma ili uličnog festivala.
Kroz spoj umjetnosti, dizajna, ručnog rada i održivih ideja, Projekt Ilica: Q’ART stvara prostor u kojem se potiču nova poznanstva, suradnje i inicijative, te se gradi otvorena, inkluzivna i odgovorna zajednica. Vizija festivala je jednostavna – kroz kreativnost mijenjati svakodnevicu. Umjetnost, ekologija i društvena solidarnost ovdje nisu samo teme, nego alat kojim se gradi bolje, otpornije i povezanije društvo, u kojem svatko ima priliku ostaviti svoj trag. Bilo da ste u potrazi za ručno izrađenim predmetima, originalnim poklonima ili jednostavno želite osjetiti atmosferu koja slavi lokalnu kreativnost i zajedništvo – Projekt Ilica: Q’ART je pravo mjesto za vas. I dok izlagači donose na stol svoje najbolje, najkreativnije i najosobnije, jedan važan partner stoji uz njih – Teya. Teya nije samo još jedno ime u svijetu tehnologije. To je pružatelj usluge kartičnog plaćanja koji je od prvog dana posvećen idejama i proizvodima upravo tih malih poduzetnika, obrtnika i lokalnih proizvođača koji znaju koliko je dragocjena svaka minuta u danu i koliko je važno imati rješenja koja štede vrijeme i olakšavaju posao. Njihova POS rješenja dizajnirana su kako bi malim i lokalnim poduzećima olakšala svakodnevnu naplatu, omogućila brže i sigurnije transakcije te im dala više prostora za ono što je zaista važno – stvaranje i razvoj vlastite priče. No, ova suradnja s Teyom donosi još jednu vrijednu priliku: nagradni natječaj za izlagače, uz mogućnost osvajanja 1.000 € poticaja za vlastito poslovanje! Sve je osmišljeno tako da bude jednostavno, zabavno i korisno – baš poput Teya rješenja. Posjetitelji festivala svojim glasovima odlučuju tko je njihov favorit, a izlagač s najviše glasova osvaja novčanu nagradu koja će biti sjajan vjetar u leđa daljnjem razvoju njihovog poslovanja.
Baš kao što festival-akcija Projekt Ilica: Q’ART briše granice između posjetitelja i izlagača, između umjetnosti i svakodnevnog života, Teya briše granice između komplicirane tehnologije i jednostavnih rješenja, čineći poslovanje pristupačnijim i fleksibilnijim za svakog malog poduzetnika. Više informacija o Teya rješenjima i pogodnostima za izlagače dostupno je službenoj web stranici
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.