Na događanju održanom sinoć u robnoj kući IKEA Zagreb, najavljeno je da će se IKEA ove jeseni u potpunosti posvetiti idejama i predmetima za odlaganje u cijelom domu. Od polica za knjige, komoda i kolica do kutija, registratora i legendarne IKEA vreće.
U sklopu događanja održana je i panel-diskusija na kojoj su sudjelovale predstavnice tvrtke IKEA Hrvatska Mihaela Kovaček Pejić, menadžerica za ljude i kulturu te Nikolina Cerovečki, dizajnerica interijera u Odjelu za dizajn interijera i komunikacije. U razgovoru s moderatoricom Idom Prester objasnile su koliko je pametno uređen dom važan za kvalitetu naših života te pokazale jednostavne trikove i dale korisne savjete s kojima možemo lako unijeti red u naše domove – i živote. U raspravi im se pridružila Boba Blašković, urednica i osnivačica dBloga, koja se osim publicističkim radom bavi i savjetovanjem klijenata pri uređenju interijera, a predstavila je neke od najvećih izazova s odlaganjem te objasnila je kako ukloniti nered, organizirati prostore i uspostaviti ugodnu rutinu.
Uvidi IKEA izvješća Život kod kuće pokazuju da se 50% ljudi svađa zbog nereda kod kuće. Mi smatramo da je to 100% nepotrebno. Zašto? Zato što za svaki nered postoji rješenje za odlaganje. Zato volimo reći – život je neuredan i mi to volimo!
Od nereda do samoizražavanja
“Rješenja za odlaganje područje su koje volimo i dobro poznajemo. Moglo bi se reći da već gotovo 80 godina radimo s rješenjima za odlaganje. Znamo da za svaku hrpu cipela, svako brdo čarapa ili majica postoji rješenje – mogućnost stvaranja boljeg doma i bolje svakodnevice. A, ako odete u robnu kuću IKEA, to će biti i pristupačno. Naime, ove godine ponovno udvostručujemo svoje napore kako bismo bili tu za mnoge i stoga spuštamo cijene nekih od naših najpopularnijih proizvoda. Biti na strani mnogih u našem je DNK-u i možete računati na nas – ponudit ćemo pristupačna rješenja koja vaš dom čine boljim mjestom. Od 1. rujna imamo nove niže cijene za više od 270 najpopularnijih proizvoda, sad prosječno 18% povoljnijih”, rekao je Zvonimir Bakula, voditelj komercijalnih aktivnosti u IKEA Hrvatska.
Odlaganje je uvijek bilo važan dio IKEA asortimana. Pametno odlaganje može napraviti veliku razliku za mnogo ljudi. Dobro odlaganje također ima sposobnost stvoriti skladnije domove. Istraživanja pokazuju da samo 55% ljudi smatra da ih njihov dom odražava. Mi vjerujemo da će vam odlaganje pomoći da organizirate svoj dom za zdraviji život i maksimalno iskoristite prostor, ali i izložite predmete kako biste pokazali svoj identitet.
Ljepota pokreta Napravi mjesta za život, koji će u 2024. godini biti fokus tvrtke IKEA, u tome je što čini bolji svakodnevni život za mnogo ljudi. Sa svojih 80 godina stručnosti u opremanju doma i iznimnim asortimanom, IKEA može uzeti ulogu partnera za odlaganje u domu.
Rješenja za bolji život
Na primjer, naš BESTÅ je modularni, višenamjenski sustav za odlaganje koji vam pruža fleksibilnost za prilagođavanje u čist i moderni zabavni centar ili ormar za izlaganje osobnih dragocjenosti. A možete ga uskladiti s našim asortimanom koordiniranih kutija za odlaganje kao što su SAMLA ili KUGGIS – idealne su za odlaganje puno stvari i ne zauzimaju puno prostora. Sve se kutije mogu složiti jer imaju poklopce, a veličina malih proporcionalna je velikim kutijama. Ako kaos vlada vašim ladicama ili ormarima, naša SKUBB serija kutija za odlaganje vraća vam kontrolu.
Nudimo i brojne druge primjere rješenja za odlaganje za bolji život. Možete ih provjeriti online na www.IKEA.hr ili posjetiti našu robnu kuću IKEA Zagreb.
Jer iza svakog nereda krije se nova mogućnost. Više prostora. Pametnija upotreba prostora. Mirniji dom. Osobniji dom. Više harmonije. I manje čarapa koje misteriozno nestaju.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.