Na događanju održanom sinoć u robnoj kući IKEA Zagreb, najavljeno je da će se IKEA ove jeseni u potpunosti posvetiti idejama i predmetima za odlaganje u cijelom domu. Od polica za knjige, komoda i kolica do kutija, registratora i legendarne IKEA vreće.
U sklopu događanja održana je i panel-diskusija na kojoj su sudjelovale predstavnice tvrtke IKEA Hrvatska Mihaela Kovaček Pejić, menadžerica za ljude i kulturu te Nikolina Cerovečki, dizajnerica interijera u Odjelu za dizajn interijera i komunikacije. U razgovoru s moderatoricom Idom Prester objasnile su koliko je pametno uređen dom važan za kvalitetu naših života te pokazale jednostavne trikove i dale korisne savjete s kojima možemo lako unijeti red u naše domove – i živote. U raspravi im se pridružila Boba Blašković, urednica i osnivačica dBloga, koja se osim publicističkim radom bavi i savjetovanjem klijenata pri uređenju interijera, a predstavila je neke od najvećih izazova s odlaganjem te objasnila je kako ukloniti nered, organizirati prostore i uspostaviti ugodnu rutinu.
Uvidi IKEA izvješća Život kod kuće pokazuju da se 50% ljudi svađa zbog nereda kod kuće. Mi smatramo da je to 100% nepotrebno. Zašto? Zato što za svaki nered postoji rješenje za odlaganje. Zato volimo reći – život je neuredan i mi to volimo!
Od nereda do samoizražavanja
“Rješenja za odlaganje područje su koje volimo i dobro poznajemo. Moglo bi se reći da već gotovo 80 godina radimo s rješenjima za odlaganje. Znamo da za svaku hrpu cipela, svako brdo čarapa ili majica postoji rješenje – mogućnost stvaranja boljeg doma i bolje svakodnevice. A, ako odete u robnu kuću IKEA, to će biti i pristupačno. Naime, ove godine ponovno udvostručujemo svoje napore kako bismo bili tu za mnoge i stoga spuštamo cijene nekih od naših najpopularnijih proizvoda. Biti na strani mnogih u našem je DNK-u i možete računati na nas – ponudit ćemo pristupačna rješenja koja vaš dom čine boljim mjestom. Od 1. rujna imamo nove niže cijene za više od 270 najpopularnijih proizvoda, sad prosječno 18% povoljnijih”, rekao je Zvonimir Bakula, voditelj komercijalnih aktivnosti u IKEA Hrvatska.
Odlaganje je uvijek bilo važan dio IKEA asortimana. Pametno odlaganje može napraviti veliku razliku za mnogo ljudi. Dobro odlaganje također ima sposobnost stvoriti skladnije domove. Istraživanja pokazuju da samo 55% ljudi smatra da ih njihov dom odražava. Mi vjerujemo da će vam odlaganje pomoći da organizirate svoj dom za zdraviji život i maksimalno iskoristite prostor, ali i izložite predmete kako biste pokazali svoj identitet.
Ljepota pokreta Napravi mjesta za život, koji će u 2024. godini biti fokus tvrtke IKEA, u tome je što čini bolji svakodnevni život za mnogo ljudi. Sa svojih 80 godina stručnosti u opremanju doma i iznimnim asortimanom, IKEA može uzeti ulogu partnera za odlaganje u domu.
Rješenja za bolji život
Na primjer, naš BESTÅ je modularni, višenamjenski sustav za odlaganje koji vam pruža fleksibilnost za prilagođavanje u čist i moderni zabavni centar ili ormar za izlaganje osobnih dragocjenosti. A možete ga uskladiti s našim asortimanom koordiniranih kutija za odlaganje kao što su SAMLA ili KUGGIS – idealne su za odlaganje puno stvari i ne zauzimaju puno prostora. Sve se kutije mogu složiti jer imaju poklopce, a veličina malih proporcionalna je velikim kutijama. Ako kaos vlada vašim ladicama ili ormarima, naša SKUBB serija kutija za odlaganje vraća vam kontrolu.
Nudimo i brojne druge primjere rješenja za odlaganje za bolji život. Možete ih provjeriti online na www.IKEA.hr ili posjetiti našu robnu kuću IKEA Zagreb.
Jer iza svakog nereda krije se nova mogućnost. Više prostora. Pametnija upotreba prostora. Mirniji dom. Osobniji dom. Više harmonije. I manje čarapa koje misteriozno nestaju.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.