Iva Berišić već 16 godina slovi za jednu od najcjenjenijih make-up umjetnica, poznatu po profesionalnosti i sjajnoj komunikaciji s klijentima, što rezultira besprijekornim make-upom koji ističe ljepotu svakog lica. Redovito organizira make-up tečajeve, radionice i masterclasseve diljem Hrvatske. Na radionici Look & Learn Masterclass, sudionice će imati priliku otkriti tajne profesionalnog make-upa uz detaljnu demonstraciju dvaju najtraženijih lookova – soft glam i smokey eyes. Radionica je namijenjena svima, neovisno o razini znanja i iskustvu, pa su dobrodošli svi zaljubljenici u beauty svijet.
Iva Berišić održat će Masterclass
Iva Berišić o masterclassu: “Dat ću sve od sebe da jednostavnim jezikom i tehnikama što više približim svijet make-upa svim sudionicima. Otkrit ću im svoje omiljene proizvode i podijeliti ključne korake za postizanje željenog rezultata. Pokazat ću kako iskoristiti proizvode koje već imaju u svojim kozmetičkim torbicama te ukazati na najčešće greške u make-upu. Naglasak će biti na onome što je veliko DA, a što apsolutno NE.”
Osim masterclassa, sudionike očekuju i druge edukativne radionice poznatih beauty brendova, predstavljanja inovacija u kozmetičkoj industriji te premijerno otkrivanje Starlight hidratantne kreme sa SPF 50 dr. Vivian Jurković. Poseban Avocado brunch organizira poznati kozmetički brend Kiehl’s, gdje će glavna zvijezda biti njihova kultna krema za područje oko očiju s avokadom.
Jedan od najiščekivanijih dijelova eventa je beauty talk, u kojem će sudjelovati istaknuti stručnjaci beauty industrije. Među gostima je i Juraj Zigman, slavni dizajner čije modne kreacije nose svjetske zvijezde poput Beyoncé, Cardi B, Mary J. Blige i Nicki Minaj.
Maja Uremović, glavna urednica portala Extravagant, ističe: “Drago mi je da je Extravagant dio ove velike beauty priče koju pripremamo s Ivom Berišić u Opatiji. Svakodnevno pratimo novitete u industriji i odabrali smo samo najbolje, a sada ih imate priliku isprobati 6. travnja. Ovaj masterclass idealna je prilika da svaka žena nauči osnove šminkanja. Ivin trud da svoje znanje podijeli sa svima iznimno cijenim i sigurna sam da će polaznice uživati.”
Ulaznice za IBeauty Day by Extravagant uključuju i bogate goodie bagove
Ulaznice po cijeni od 95 eura uključuju masterclass, brunch, bogate goodie bagove s vrhunskim beauty proizvodima te certifikat o sudjelovanju. Goodie bag sadrži proizvode renomiranih brendova poput Kiehl’sa, JN Beautyja, Olivala, Apivite, Biobaze, Melema, Vita Yummyja, Hawea i mnogih drugih – nezaobilazne must-have proizvode svake kozmetičke torbice.
Ulaznice su dostupne putem Entria. Ne propustite ovu jedinstvenu priliku da uronite u svijet ljepote!
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.