Iva Berišić već 16 godina slovi za jednu od najcjenjenijih make-up umjetnica, poznatu po profesionalnosti i sjajnoj komunikaciji s klijentima, što rezultira besprijekornim make-upom koji ističe ljepotu svakog lica. Redovito organizira make-up tečajeve, radionice i masterclasseve diljem Hrvatske. Na radionici Look & Learn Masterclass, sudionice će imati priliku otkriti tajne profesionalnog make-upa uz detaljnu demonstraciju dvaju najtraženijih lookova – soft glam i smokey eyes. Radionica je namijenjena svima, neovisno o razini znanja i iskustvu, pa su dobrodošli svi zaljubljenici u beauty svijet.
Iva Berišić održat će Masterclass
Iva Berišić o masterclassu: “Dat ću sve od sebe da jednostavnim jezikom i tehnikama što više približim svijet make-upa svim sudionicima. Otkrit ću im svoje omiljene proizvode i podijeliti ključne korake za postizanje željenog rezultata. Pokazat ću kako iskoristiti proizvode koje već imaju u svojim kozmetičkim torbicama te ukazati na najčešće greške u make-upu. Naglasak će biti na onome što je veliko DA, a što apsolutno NE.”
Osim masterclassa, sudionike očekuju i druge edukativne radionice poznatih beauty brendova, predstavljanja inovacija u kozmetičkoj industriji te premijerno otkrivanje Starlight hidratantne kreme sa SPF 50 dr. Vivian Jurković. Poseban Avocado brunch organizira poznati kozmetički brend Kiehl’s, gdje će glavna zvijezda biti njihova kultna krema za područje oko očiju s avokadom.
Jedan od najiščekivanijih dijelova eventa je beauty talk, u kojem će sudjelovati istaknuti stručnjaci beauty industrije. Među gostima je i Juraj Zigman, slavni dizajner čije modne kreacije nose svjetske zvijezde poput Beyoncé, Cardi B, Mary J. Blige i Nicki Minaj.
Maja Uremović, glavna urednica portala Extravagant, ističe: “Drago mi je da je Extravagant dio ove velike beauty priče koju pripremamo s Ivom Berišić u Opatiji. Svakodnevno pratimo novitete u industriji i odabrali smo samo najbolje, a sada ih imate priliku isprobati 6. travnja. Ovaj masterclass idealna je prilika da svaka žena nauči osnove šminkanja. Ivin trud da svoje znanje podijeli sa svima iznimno cijenim i sigurna sam da će polaznice uživati.”
Ulaznice za IBeauty Day by Extravagant uključuju i bogate goodie bagove
Ulaznice po cijeni od 95 eura uključuju masterclass, brunch, bogate goodie bagove s vrhunskim beauty proizvodima te certifikat o sudjelovanju. Goodie bag sadrži proizvode renomiranih brendova poput Kiehl’sa, JN Beautyja, Olivala, Apivite, Biobaze, Melema, Vita Yummyja, Hawea i mnogih drugih – nezaobilazne must-have proizvode svake kozmetičke torbice.
Ulaznice su dostupne putem Entria. Ne propustite ovu jedinstvenu priliku da uronite u svijet ljepote!
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.