Hummus fest: dan kada je Koprivnica mirisala na zdrave delicije i pozitivnu energiju
Hummus Fest u Koprivnici iz godine u godinu sve je bogatiji i zanimljiviji. Dan za druženje, zabavu, sport i prije svega uživanje u jelima s hummusom uz druge Sana delicije ponovno je razveselio sve prisutne. Hummus fest organiziran je po četvrti puta u sklopu obilježavanja Svjetskog dana hummusa, popularnog namaza od slanutka i sezama o kojem zapisi postoje preko 2 000 godina i kojeg je prije 11 godina u hrvatskoj predstavila koprivnička tvrtka Sana delikatese.
Uz najfinije hummus zalogaje, brojni posjetitelji uživali su u Gradskom Parku u bogatom edukativno-sportskom sadržaju za cijelu obitelj. Posebnu pažnju privlačio je bogati Sana piknik. Puno pozitivne energije, dragih ljudi te fina i zdrava hrana obilježili su piknik inspiriran upravo hummusom. Na piknik stolu su se tako našla kreativna jela od različitih vrsta hummusa – od klasičnog blagog, pikantnog pa do onog s bučinim sjemenkama koji spaja tradicionalni okus bučine sjemenke dobro poznat u Podravini te popularnog hummusa. Hummus se dippao s novim Crispy štapićima bez glutena, posebnu pažnju plijenio je i Sana falafel u kombinaciji s hummusom, razni biljni Power sirevi, nova Sana Biona kobasica biljnog podrijetla – Kobaya, guacamole, deserti od kestena, čips od jabuke i mnoge druge zanimljive kreacije.
Za one koji vole jednostavnost i hummus najradije kombiniraju samo s kruhom pobrinuo se Robin koji je za Hummus fest pripremio svježi topli kruh. Goste su iznenadili i ručno spremljeni Robin križevački štrukli. Za osvježenje su se pobrinuli prirodni i domaći sokovi Imanja Kapronca sa svojim prefinim okusima bazge, maline, mente i višnje. Dobro je poznato da je hrana poveznica svih druženja pa je piknik na travi okupio brojne prijatelje Sane, influencere i suradnike koji su uživali u stolu prepunom delicijama.
Osim ukusne hrane Hummus Fest je bio bogat i drugim sportskim i edukativnim sadržajima za djecu i odrasle. Direktorica Silvija Repić podijelila je s nama zašto je hummus namaz toliko popularan, što Sana hummus čini zdravim i nutritivno vrijednim te kako ga najbolje uvrstiti u svoju prehranu. Influencerica Vinka Tresić (@vinka_veg) pokazala nam je na mini radionici kako u samo nekoliko minuta pripremiti zdravi obrok s hummusom uz falafel i guacamole. Dok su odrasli dobili inspiraciju za neke nove recepte najmlađi posjetitelji su uživali u radionici Zdrave prehrane i pripremali svoje sendviče s hummusom. Bilo je pravo zadovoljstvo vidjeti nasmijana dječja lica koja su osim u finim zalogajima uživala u različitim tradicionalnim igrama koje je za njih organiziralo Društvo Naša djeca.
Poseban trenutak piknika bio je i Mindfood – mindful eating kutak za djecu pod vodstvom Une Čulić, u kojem su djeca iskustveno mogla doživjeti kako svjesno pristupiti hrani i prepoznati signale vlastitog tijela.
Zanimljiv i edukativni sadržaj podijelila je s nama i Anita Freimann (@3hfood_by_anitafreimann) licencirana Raw Food edukatorica, koja kroz svoje znanje i pristup, ali i bogato osobno iskustvo pomaže ljudima da bolje razumiju hranu koju konzumiraju i tako (p)ostanu zdraviji i povezaniji sa sobom.
Za sve ljubitelje zdravog načina života Sportski centar Cerine u Budi fit Zoni pobrinuo se da se svatko osjeća fit kroz različite programe i oblike vježbanja pod vedrim nebom koprivničkog Gradskog parka. Najbrojniji posjetitelji Budi fit zone bili su mališani za koje je osmišljen dječji poligon s raznim rekvizitima jer znamo da je već od malih nogu važno usvajati zdrave navike.
Organizatori događaja su Sana delikatese, Komunalac, Gradskim bazeni Cerine i Društvo naša djeca, a pod pokroviteljstvom Grada Koprivnice.
Veseli nas što je i Koprivnica ucrtana na svjetskoj karti obožavatelja hummusa. Hummus Fest postao je događaj koji promiče kvalitetnu i zdravu hranu, aktivni život, druženje i zabavu uz boravak u prirodi. Jedva čekamo nove gastronomske kreacije s hummusom te druženje dogodine!
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.