Hrvatski paviljon u Toskani predstavio nove trendove u kreiranju event prostora
U srcu Toskane, u idiličnom okruženju Castel Monastera, održan je međunarodni RSVP kongres koji okuplja profesionalce iz svijeta event industrije, dizajna i luksuznih destinacija. Jedan od zapaženih partnera projekta bila je Altera, hrvatska rental tvrtka specijalizirana za paviljone i opremanje event prostora, koja je za ovu priliku realizirala jedinstveni paviljon pod vodstvom direktorice Ivane Škrlec.
Paviljon čije je postavljanje trajalo tri dana, a smješten među kamenim kućicama starog samostana, bio je mjesto koje se neprestano mijenjalo. Tijekom tri dana, prostor je doživio tri potpuno različite transformacije, svaku u skladu s temom večeri.
Prva je bila posvećena spontanosti i zabavi – „pidžama party“ u kojem su meke tkanine, difuzno svjetlo i pastelne nijanse stvorile intiman, lounge ugođaj. Drugi dan donio je temu „snovi iz djetinjstva“, s bijelom bazom, slojevitim draperijama i suptilnim refleksijama koje su stvarale iluziju lebdenja. Za kraj, paviljon je oživio nostalgiju osamdesetih kroz temu High School Prom, s crnom pozadinom, retro detaljima i svjetlosnim efektima koji su prizvali duh kultnih filmskih scena.
Iza svake od tih transformacija stajala je precizna produkcija Ivane Škrlec. “Upravljanje prostorom nije samo tehnički zadatak, to je način da prenesemo osjećaj i željenu energiju. Prostor mora disati u skladu s temom, zato je naš zadatak postaviti odgovarajuće okvire te priče. Trendovi danas idu u smjeru stvaranja emocionalnog iskustva, prostora koji se ne nameće, već pušta da se priča dogodi,” objašnjava Ivana, čiji je paviljon savršeno utjelovio te principe. Kroz preciznu izvedbu i suptilan dekor koji je bio baza talijanskim kolegama koji su dizajnirali prostor, pod vodstvom organizatorice Monice Balli, paviljon je postao mjesto koje diše i mijenja se, prilagođavajući se temi.
RSVP Toskana i ove je godine okupila vodeće svjetske profesionalce koji su predstavili najnovije trendove u oblikovanju eventa. Fokus se sve više pomiče prema stvaranju iskustava. Prevladavaju prirodni materijali, mekane tkanine, modularni elementi i minimalistički koncepti koji omogućuju prilagodbu atmosfere bez gubitka elegancije.
U prvi plan dolazi i održivost – konstrukcije koje se ponovno koriste, reciklirane tkanine, lokalni dobavljači i ekološki pristupi postaju standard, a ne iznimka. Sudjelovanjem na RSVP kongresu, Altera je potvrdila svoj status partnera koji razumije suvremene potrebe industrije – spoj funkcionalnosti, estetike i iskustva.
Projekt u Castel Monasteru s hrvatskim potpisom još jednom potvrđuje da se iza najdojmljivijih evenata uvijek krije dobra produkcija, oko za detalje i ljudska emocija.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.