HOO okupio predstavnike lifestyle medija s ciljem promicanja žena u sportu
Ususret Olimpijskim igrama u Parizu (26. srpnja - 11. kolovoza), Hrvatski olimpijski odbor (HOO) priredio je u zagrebačkom hotelu Zonar druženje s novinarima hrvatskih lifestyle medija s ciljem promicanja uloge žena u sportu.
Tijekom jednosatnog druženja, tridesetak medijskih predstavnika dobilo je najvažnije informacije o središnjem višesportskom događaju 2024. godine. Skupu se odazvala i donedavna ministrica turizma i sporta, odskora zastupnica u Europskom parlamentu Nikolina Brnjac.
Pozdravljajući nazočne i zahvaljujući još jednom bivšoj ministrici na sjajnoj suradnji u prošle četiri godine, predsjednik HOO-a Zlatko Mateša istaknuo je važnost shvaćanja olimpizma u širem kontekstu od samog sporta te podsjetio na neke povijesne činjenice.
“Od 1912. pa sve do 1948. godine na olimpijskim igrama postojala su natjecanja i u umjetnosti, glazbi, književnosti i arhitekturi. I sam utemeljitelj modernih Igara, Pierre de Coubertin, nije osvojio medalju u nekoj sportskoj disciplini, nego u poeziji. To vam sve govori i zato je važno prezentirati i druge segmente olimpizma, a uloga medija pritom je od iznimne važnosti” kazao je Mateša te dodao: “Uskoro ćemo vas pozvati na još jedan naš događaj, kojeg smo nazvali svojevrsnom modnom revijom, a na njemu ćemo predstaviti olimpijsku kolekciju za Pariz”.
Dopredsjednica HOO-a Morana Paliković Gruden govorila je o činjenici koja će tek ući u povijest po ravnopravnoj zastupljenosti spolova (50:50 posto sportašica i sportaša) na Igrama u Parizu, a glavni tajnik HOO-a Siniša Krajač kratko se osvrnuo na Hrvatsku kuću: “Bit će to mjesto za promociju sporta, gospodarstva, ali i mode. Ukoliko ste u vrijeme Olimpijskih igara u Parizu, svakako posjetite Hrvatsku kuću, bit ćete nam dragi gosti.”
Zamjenica šefa Misije hrvatske olimpijske delegacije Petra Nosso upoznala je nazočne s posebnostima trećih olimpijskih igara kojima je domaćin Pariz (prethodno još 1900. i 1924.), a posebno je istaknula spektakularno otvaranje Igara, predviđeno plovidbom brodova sa svim sudionicima po rijeci Seini.
Direktorica HOO-ova Ureda za odnose s javnošću i međunarodnu suradnju Mia Baćić i glavna urednica časopisa Olimp Ninna Lara Vidaković pozvale su sve predstavnike medija na službenu promociju olimpijske kolekcije brenda 4F koju će nositi hrvatski olimpijci i olimpijke na Igrama u Parizu. Bit će to 4. srpnja u zgradi rektorata Sveučilišta u Zagrebu na Kajzerici.
U rovinjskom hotelu Lone jučer je sve prštalo od ljepote, a razlog je jubilarni, 35. izbor Kraljice Hrvatske 2025. za Kraljicu Svijeta. Nova Kraljica Hrvatske je Lana Lourdes Rupić iz Šibenika. Titula Prve princeze dodijeljena je Liv Šumak iz Zagreba, koja je uz lentu Prve princeze osvojila i lentu Kraljice elegancije. Druga princeza postala je Petra Vuleta iz Osijeka. Nina Mrvić iz Rijeke ponijela je titulu Kraljice osobnosti, Daniela Jagodić iz Rijeke osvojila je lentu Kraljice fotogeničnosti, dok je Korina Sviben iz Zagreba proglašena Kraljicom medija.
Ove sezone FOREO donosi čaroliju self-care rituala – od luksuznih uređaja za čišćenje i spa tretmane kod kuće do napredne njege lica i osmijeha, sve uz ekskluzivne popuste i limited edition blagdanske ponude.
U Centru kulture Ribnjak u Zagrebu, 18. prosinca 2025. godine, od 10 do 23 sata, održat će se cjelodnevni program povodom Međunarodnog dana migranata, koji je Opća skupština Ujedinjenih naroda proglasila 18. prosinca 2000. godine. Cilj obilježavanja ovoga dana je isticanje doprinosa migranata društvima u kojima žive, promicanje zaštite ljudskih prava te osiguravanje dostojanstvenih životnih uvjeta za sve.
Sezona darivanja službeno je otvorena, a Fashion&Friends i Fashion Company pretvaraju shopping u pravo modno iskustvo! Ljubitelji vrhunskih brendova i ove godine mogu uživati u božićnim popustima do –50% na najpoželjnije kolekcije.
Koncert Maje Šuput ispred JOY Shopping Rugvice bio je vrhunac otvorenja 11. prosinca 2025., ali za posjetitelje sada kreće najzanimljiviji dio prosinca. U cijeloj shopping zoni Rugvica nastavljaju se adventski sadržaji i pogodnosti, od sezonskih popusta i nagradnih igara do besplatnog zamatanja poklona i obiteljskih animacija. Uz jednostavan dolazak na izlazu s autoceste i veliki besplatan parking, zona je osmišljena kao praktičan izbor za shopping, ručak i blagdansku atmosferu u jednom odlasku.
Zagrebački Advent ove je godine dobio neočekivano topao i mekan dodatak. Omiljeni cappuccino postao je još posebniji zahvaljujući brendu Barcaffè koji je goste odabranih kafića iznenadio mekanim, toplim dekicama – savršenim suputnikom za zimska druženja uz šalicu omiljenog napitka.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.