HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Za ovaj žuti spektakl zaslužan je Hohcajt. Glazbu je predvodio Pepi Jorgade, a njegov set, protkan italo discom, soulful grooveom i daškom Mediterana, zvučao je kao soundtrack ljeta koje tek dolazi — nezaustavljivo, toplo i ispunjeno radošću.

Vizualni pečat eventu dala je Tirqiz, brend Ivane Hrvat, također srca Hohcajta. Njezini lepršavi, rukom rađeni kimonoi od prirodnih materijala oživjeli su pokret, boju i fluidnost — pretvorivši svaki plesni korak u mini performans. Nastala je sinergija mode, glazbe, svjetla i stila, autentična priča o ljetu u srcu grada.

Cijeli Botaničar disao je u citrusnom ritmu, dok se u čašama pio Limonce Aperitivo — svjež, lagan, pun arome limuna. Baš kao da ste se teleportirali u Italiju u kasno ljetno poslijepodne — bez žurbe, opušteni, nasmijani.

Ovo je tek prvi Hohcajt x Squeeze the Day event, a priča se nastavlja i ovog ljeta — nova mjesta, nove obale, nove sunset priče — ali uz istu zaraznu energiju.

Za sve one koji ne žele propustiti idući ples pod suncem, dovoljno je da zaprate profile Hohcajta i Limonce Hrvatska. I ne zaboravite: budite dio ljeta koje se pamti — spritz u ruci, ritam u srcu i sunce koje nas pokreće.

druge vijesti

louis vuitton

Je li ovo kraj zlatnog doba luksuza? LVMH tone dublje no ikad, a ni Louis Vuitton ne spašava stvar

Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.

Modne vijesti

27 srpnja 2025