Hiljson Mandela protiv mržnje: Pozvao mlade na promjenu!
Hrvatski Telekom započeo je kampanju "Pa-pa govoru mržnje" koja upozorava na rastući problem govora mržnje među mladima u Hrvatskoj. Kroz istraživanje, HT je otkrio da je čak 52% mladih doživjelo govor mržnje, a najčešće zbog seksualne orijentacije, fizičkog izgleda i etničke pripadnosti. U sklopu kampanje, HT se udružio s popularnim trap izvođačem Hiljsonom Mandelom koji je snimio hit "Pa pa pa", pozivajući mlade da dignu glas protiv netolerancije i mržnje.
„Pa-pa govoru mržnje“ jasna je i beskompromisna poruka društveno odgovorne kampanje Hrvatskog Telekoma kojom poziva sve, osobito mlade, da se suprotstave govoru mržnje. Tom inicijativom HT želi podići svijest o ovom problemu, rasprostranjenom ponajviše u online prostoru, upozoriti na njegove trajne posljedice po mentalno zdravlje žrtava i potaknuti društvo na veću toleranciju i razumijevanje.
U sklopu kampanje HTje udružio snage sHiljsonom Mandelom, najpopularnijim hrvatskim trap izvođačem koji svojim novim hitom „Pa pa pa“ poziva mlade da zajedno dignu glas protiv govora mržnje. Pjesma je danas premijerno izvedena na jedinstvenom pop-up događanju u centru Zagreba na oduševljenje brojnih fanova i prolaznika.
Rezultati istraživanja koje je HT proveo u srpnju 2024. godine među mladima u Hrvatskoj u dobi od 16 do 25 godina potvrđuju razmjere govora mržnje kao ozbiljnog društvenog problema. Zabrinjavajuće je da je svaka druga mlada osoba (52%) osobno doživjela govor mržnje, dok je njih čak 69% svjedočilo govoru mržnje prema drugima. Metom napada najčešće se postaje zbog svoje seksualne orijentacije, fizičkog izgleda te nacionalne ili etničke pripadnosti.
Više od tri četvrtine ispitanih (77%) smatra govor mržnje ozbiljnim problemom, a čak 81% vjeruje da govor mržnje ugrožava mentalno zdravlje mladih. Manjak samopouzdanja, pojačana anksioznost, depresija i osjećaj društvene izoliranosti samo su neke od dubokih i trajnih posljedica koje govor mržnje može ostaviti na mentalno zdravlje. A u vremenu u kojem su digitalne tehnologije neizostavan dio svakodnevice, 71% ispitanih smatra da govor mržnje na internetu dovodi do povećanja nasilja u stvarnom životu. Zbog toga je ključno otvoreno razgovarati o ovom problemu i ulagati u edukaciju koja potiče toleranciju, smatra polovica mladih koji su sudjelovali u istraživanju.
Ovi alarmantni podaci upozoravaju na hitnu potrebu za većom osviještenošću i djelovanjem protiv govora mržnje u društvu, a upravo je to cilj HT-ove nacionalne kampanje „Pa-pa govoru mržnje“.
„Hrvatski Telekom prepoznaje svoju odgovornost u stvaranju sigurnijeg digitalnog okruženja za mlade. Svjesni smo da često prividna anonimnost na internetu i društvenim mrežama olakšava širenje govora mržnje, a previše mladih svakodnevno postaje njegovim žrtvama. Zato kampanjom „Pa-pa govoru mržnje“ želimo ohrabriti pripadnike generacije Alpha i Z da dignu svoj glas, otvoreno govore o ovom problemu i zauzmu se jedni za druge, računajući pritom na našu podršku. Naša je poruka jasna: netoleranciji nema mjesta – ni u online ni u offline svijetu. Svaki glas može biti dio promjene, a zajedno možemo graditi tolerantnije i pozitivnije društvo u kojem umjesto mržnje biramo poštovanje”, istaknula je Branka Bajt, direktorica sektora za brend Hrvatskog Telekoma.
Hiljson Mandela jedan je od najslušanijih domaćih glazbenika među mladima. Dosad je otvoreno i iskreno progovarao o mentalnom zdravlju mladih, a njegova glazba, koja odražava iskustva generacija Z i Alpha, sada dobiva novu dimenziju kroz poruke koje osnažuju i potiču na promjene. Pod nazivom „Pa pa pa“ Hiljson je snimio prvu trap pjesmu koja širi pozitivnu energiju i poziva mlade da zauzmu stav protiv bilo kojeg oblika govora mržnje.
„Svijet bi stvarno mogao biti bolje mjesto, ‘di’ smo svi k’o jedno i živimo sretno. Zamisli kao Lennon da nema problema nego svi skupa pjevamo: Ništa hate speech, samo ‘pozitivo’“, poručuje Hiljson u pjesmi „Pa pa pa“.
Nova pjesma „Pa pa pa“ može se poslušati na poveznici, a u kampanju protiv govora mržnje moći će se uključiti i svi mladi kroz aktivnosti na društvenim mrežama Hrvatskog Telekoma: Instagram i TikTok.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.