Hiljson Mandela protiv mržnje: Pozvao mlade na promjenu!
Hrvatski Telekom započeo je kampanju "Pa-pa govoru mržnje" koja upozorava na rastući problem govora mržnje među mladima u Hrvatskoj. Kroz istraživanje, HT je otkrio da je čak 52% mladih doživjelo govor mržnje, a najčešće zbog seksualne orijentacije, fizičkog izgleda i etničke pripadnosti. U sklopu kampanje, HT se udružio s popularnim trap izvođačem Hiljsonom Mandelom koji je snimio hit "Pa pa pa", pozivajući mlade da dignu glas protiv netolerancije i mržnje.
„Pa-pa govoru mržnje“ jasna je i beskompromisna poruka društveno odgovorne kampanje Hrvatskog Telekoma kojom poziva sve, osobito mlade, da se suprotstave govoru mržnje. Tom inicijativom HT želi podići svijest o ovom problemu, rasprostranjenom ponajviše u online prostoru, upozoriti na njegove trajne posljedice po mentalno zdravlje žrtava i potaknuti društvo na veću toleranciju i razumijevanje.
U sklopu kampanje HTje udružio snage sHiljsonom Mandelom, najpopularnijim hrvatskim trap izvođačem koji svojim novim hitom „Pa pa pa“ poziva mlade da zajedno dignu glas protiv govora mržnje. Pjesma je danas premijerno izvedena na jedinstvenom pop-up događanju u centru Zagreba na oduševljenje brojnih fanova i prolaznika.
Rezultati istraživanja koje je HT proveo u srpnju 2024. godine među mladima u Hrvatskoj u dobi od 16 do 25 godina potvrđuju razmjere govora mržnje kao ozbiljnog društvenog problema. Zabrinjavajuće je da je svaka druga mlada osoba (52%) osobno doživjela govor mržnje, dok je njih čak 69% svjedočilo govoru mržnje prema drugima. Metom napada najčešće se postaje zbog svoje seksualne orijentacije, fizičkog izgleda te nacionalne ili etničke pripadnosti.
Više od tri četvrtine ispitanih (77%) smatra govor mržnje ozbiljnim problemom, a čak 81% vjeruje da govor mržnje ugrožava mentalno zdravlje mladih. Manjak samopouzdanja, pojačana anksioznost, depresija i osjećaj društvene izoliranosti samo su neke od dubokih i trajnih posljedica koje govor mržnje može ostaviti na mentalno zdravlje. A u vremenu u kojem su digitalne tehnologije neizostavan dio svakodnevice, 71% ispitanih smatra da govor mržnje na internetu dovodi do povećanja nasilja u stvarnom životu. Zbog toga je ključno otvoreno razgovarati o ovom problemu i ulagati u edukaciju koja potiče toleranciju, smatra polovica mladih koji su sudjelovali u istraživanju.
Ovi alarmantni podaci upozoravaju na hitnu potrebu za većom osviještenošću i djelovanjem protiv govora mržnje u društvu, a upravo je to cilj HT-ove nacionalne kampanje „Pa-pa govoru mržnje“.
„Hrvatski Telekom prepoznaje svoju odgovornost u stvaranju sigurnijeg digitalnog okruženja za mlade. Svjesni smo da često prividna anonimnost na internetu i društvenim mrežama olakšava širenje govora mržnje, a previše mladih svakodnevno postaje njegovim žrtvama. Zato kampanjom „Pa-pa govoru mržnje“ želimo ohrabriti pripadnike generacije Alpha i Z da dignu svoj glas, otvoreno govore o ovom problemu i zauzmu se jedni za druge, računajući pritom na našu podršku. Naša je poruka jasna: netoleranciji nema mjesta – ni u online ni u offline svijetu. Svaki glas može biti dio promjene, a zajedno možemo graditi tolerantnije i pozitivnije društvo u kojem umjesto mržnje biramo poštovanje”, istaknula je Branka Bajt, direktorica sektora za brend Hrvatskog Telekoma.
Hiljson Mandela jedan je od najslušanijih domaćih glazbenika među mladima. Dosad je otvoreno i iskreno progovarao o mentalnom zdravlju mladih, a njegova glazba, koja odražava iskustva generacija Z i Alpha, sada dobiva novu dimenziju kroz poruke koje osnažuju i potiču na promjene. Pod nazivom „Pa pa pa“ Hiljson je snimio prvu trap pjesmu koja širi pozitivnu energiju i poziva mlade da zauzmu stav protiv bilo kojeg oblika govora mržnje.
„Svijet bi stvarno mogao biti bolje mjesto, ‘di’ smo svi k’o jedno i živimo sretno. Zamisli kao Lennon da nema problema nego svi skupa pjevamo: Ništa hate speech, samo ‘pozitivo’“, poručuje Hiljson u pjesmi „Pa pa pa“.
Nova pjesma „Pa pa pa“ može se poslušati na poveznici, a u kampanju protiv govora mržnje moći će se uključiti i svi mladi kroz aktivnosti na društvenim mrežama Hrvatskog Telekoma: Instagram i TikTok.
U srijedu, 28. svibnja 2025., hotel Zonar u Zagrebu bio je epicentar ženske snage, znanja i nadahnuća. Prva Pro-femina konferencija, u organizaciji časopisa Ljepota&Zdravlje i pod pokroviteljstvom prestižnog dermokozmetičkog brenda Eucerin, okupila je brojne žene — i ponekog muškarca — koji su odlučili posvetiti jedan dan onome što često u svakodnevnom vrtlogu stavljamo na zadnje mjesto: sebi.
U ambijentu modernog hotela Zonar, pod aromatičnim oblakom Spring Aira i u cvjetnoj scenografiji studija Diši na nos, Baos i Padma, 28. svibnja 2025. održana je prva Pro-femina konferencija u organizaciji časopisa Ljepota&Zdravlje. Elegantno i sadržajno, okupljanje pod temom "Najbolja verzija sebe" okupilo je vodeće stručnjake iz područja zdravlja, ljepote i wellnessa, ali i niz entuzijastičnih posjetitelja željnih znanja, inspiracije i osobnog rasta.
U samom srcu Dalmacije, između sunca, mora i mirisa Mediterana, održan je ekskluzivni Porsche Dalmacija Road Show, vozačko iskustvo koje spaja emociju, preciznost i uživanje u vožnji. Tijekom pet dana, čak 100 sudionika istraživalo je obalne ceste i dalmatinska mjesta, pretvarajući svaki zavoj u trenutak koji ostaje zapamćen.
21. kolovoza čak 50 izvođača na pozornici izvodit će glazbu bandova poput Led Zeppelin, Queen, Deep Purple, The Doors, AC/DC, Pink Floyd, Toto, The Rolling Stones, The Beatles, Tine Turner, Princea i drugih svjetskih imena.
Douglas parfumerije, sinonim za luksuz, stručnost i inovaciju u svijetu ljepote, ekskluzivno su predstavile najnoviju beauty uslugu – Skincare School by Douglas. Ova inovativna usluga nastavak je Douglasove misije da svojim kupcima ponudi jedinstvena i personalizirana beauty iskustva, a predstavljena je na posebnom eventu u parfumeriji na Trgu bana Jelačića 7 u Zagrebu.
Ivana Kovač na Instagramu je podijelila emotivnu fotografiju s ocem Mišom, koji se rijetko pojavljuje u javnosti. Objavu su obožavatelji toplo dočekali.
Sedam mjeseci nakon rođenja kćeri Lune, Mateo i Izabel Kovačić organizirali su krštenje, a slavlju su prisustvovali brojni poznati, uključujući Luku Modrića i Ninu Badrić.
Slavna autorica otkrila je neugodni susret koji ju je podsjetio koliko se žene još uvijek vrednuje prema izgledu, a ne prema uspjesima. I zašto je Hermione važnija od savršenog struka.