Druženjem u poznatom zagrebačkom Greenery ProcaffeuA-DERMA je predstavila novitet unutar dermatološke Biology linije proizvoda – HYALU serum 3u1 –snažno učinkovit serum s ultra brzim djelovanjem.
Ovaj certificirani organski proizvod sadrži čak 99% sastojaka prirodnog podrijetla. Biology hyalu serum 3u1 sastoji se od 9 sastojaka, a formuliran je s ciljem hidracije i uravnoteženja dehidrirane fragilne kože. Idealan je za osobe koje nemaju vremena za dugu jutarnju rutinu jer tekstura svježeg gela pri nanošenju, nije ljepljiva i brzo se upija. Kožu hidrira u samo 1 minuti * , koža je jedrija i sjajnija te poprima svjež i zdrav izgled. Zahvaljujući moćnim aktivnim sastojcima HYALU serum 3u1 ima trostruko djelovanje: hidrira, čini kožu punijom i ojačava kožnu barijeru:
hijaluronska kiselina pruža trenutni i dugotrajni učinak hidracije, čini kožu
punijom,
organski sok Rhealba® zobi ** uravnotežuje i hidrira kožu održavanjem
ravnoteže osnovnih minerala kože (kalcij i magnezij) i poticanjem prirodne
proizvodnje hijaluronske kiseline u dubljim slojevima kože,
ekstrakt maslačka štiti kožu od čestica onečišćenja.
BIOLOGY HYALU serum 3u1 formuliran je da poštuje fragilnu kožu uz sigurnost primjene i visoku podnošljivost. Formula je ispitana na koži sklonoj alergiji. Može se primijeniti na područje oko očiju. Bez parfema, esencijalnih ulja i kontroverznih sastojaka. Primjenjuje se na očišćeno lice 1 do 2 puta dnevno (ujutro i/ili navečer) na lice, vrat i područje oko očiju. Uz 99% prirodnih sastojaka te bez sastojaka životinjskog podrijetla, ovaj proizvod kao i većina A-Derma proizvoda nosi oznaku A – GREEN IMPACT INDEXA(indeks zelenog utjecaja) što znači da je eko-društveno dizajniran, odnosno da se njegovom proizvodnjom poštuje okoliš i društvo u cjelini. Na događanju je o eko značajkama proizvoda govorila Tihana Veljačić, suosnivačica platforme THE GREEN HUB:„Uz oznaku A kada je u pitanju Green impact index ovaj proizvod ima i važan Ecocert certifikat koji potvrđuje da je napravljen od sastojaka dobivenih iz obnovljivih izvora te prerađen uporabom ekološki prihvatljivih procesa.“
Jedna od prvih osoba koja je imala priliku isprobati ovaj serum bila je Riječanka Zara Hrvatin poznata po korištenju organske i prirodne kozmetike: “Serum me oduševio jer ima laganu teksturu te se jako brzo upije što štedi moje vrijeme prilikom jutarnje ili večernje rutine. Koža mi je zategnutija i sjajnija, a što je najvažnije, proizvod je prirodan, baš kako meni i odgovara. Posebno mi se sviđa tzv. Mix and match sustav koji mi omogućuje da pomiješam novi HYALU serum s drugim hidrirajućim kremama unutar Biology linije koje koristim već više od godinu dana.”
BIOLOGY linija prva je dermatološka i certificirana organska linija brenda A-Derma. Jednostavna je i potpuna linija koja se prilagođava svim tipovima fragilne kože. Unutar Biology linije možete pronaći ukupno 9 proizvoda. Proizvodi za čišćenje/odstranjivanje šminke – micelarna voda, losion za čišćenje šminke i novi proizvod – Dermatološka pjena za čišćenje. Za hidrirajuću njegu u ponudi postoje dermatološka lagana i bogata hidracijska krema te Biology HYALU serum 3u1. Dok za specifičnu njegu postoje već poznate BIOLOGY AR, BIOLOGY CALM, BIOLOGY NUTRI za posebna dermatološka stanja.
BIOLOGY linija ima organski certifikat od strane Ecocerta, koji je priznat u cijelom svijetu, a temelji se na COSMOS ORGANIC standardu. Time se jamči odgovoran pristup i osigurava se okvir za proizvode u svim fazama razvoja: jamstvo transparentnosti i povjerenja za potrošače.
Kutije BIOLOGY proizvoda izrađene su od reciklabilnog materijala iz održivo upravljanih FSC šuma, bočice su napravljene od 100% reciklirane i reciklabilne plastike, dok su tube napravljene od reciklirane plastike. Bočica seruma također dolazi u eko dizajniranom pakiranju: sadrži 42% recikliranog stakla i potpuno je reciklabilna.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.