Druženjem u poznatom zagrebačkom Greenery ProcaffeuA-DERMA je predstavila novitet unutar dermatološke Biology linije proizvoda – HYALU serum 3u1 –snažno učinkovit serum s ultra brzim djelovanjem.
Ovaj certificirani organski proizvod sadrži čak 99% sastojaka prirodnog podrijetla. Biology hyalu serum 3u1 sastoji se od 9 sastojaka, a formuliran je s ciljem hidracije i uravnoteženja dehidrirane fragilne kože. Idealan je za osobe koje nemaju vremena za dugu jutarnju rutinu jer tekstura svježeg gela pri nanošenju, nije ljepljiva i brzo se upija. Kožu hidrira u samo 1 minuti * , koža je jedrija i sjajnija te poprima svjež i zdrav izgled. Zahvaljujući moćnim aktivnim sastojcima HYALU serum 3u1 ima trostruko djelovanje: hidrira, čini kožu punijom i ojačava kožnu barijeru:
hijaluronska kiselina pruža trenutni i dugotrajni učinak hidracije, čini kožu
punijom,
organski sok Rhealba® zobi ** uravnotežuje i hidrira kožu održavanjem
ravnoteže osnovnih minerala kože (kalcij i magnezij) i poticanjem prirodne
proizvodnje hijaluronske kiseline u dubljim slojevima kože,
ekstrakt maslačka štiti kožu od čestica onečišćenja.
BIOLOGY HYALU serum 3u1 formuliran je da poštuje fragilnu kožu uz sigurnost primjene i visoku podnošljivost. Formula je ispitana na koži sklonoj alergiji. Može se primijeniti na područje oko očiju. Bez parfema, esencijalnih ulja i kontroverznih sastojaka. Primjenjuje se na očišćeno lice 1 do 2 puta dnevno (ujutro i/ili navečer) na lice, vrat i područje oko očiju. Uz 99% prirodnih sastojaka te bez sastojaka životinjskog podrijetla, ovaj proizvod kao i većina A-Derma proizvoda nosi oznaku A – GREEN IMPACT INDEXA(indeks zelenog utjecaja) što znači da je eko-društveno dizajniran, odnosno da se njegovom proizvodnjom poštuje okoliš i društvo u cjelini. Na događanju je o eko značajkama proizvoda govorila Tihana Veljačić, suosnivačica platforme THE GREEN HUB:„Uz oznaku A kada je u pitanju Green impact index ovaj proizvod ima i važan Ecocert certifikat koji potvrđuje da je napravljen od sastojaka dobivenih iz obnovljivih izvora te prerađen uporabom ekološki prihvatljivih procesa.“
Jedna od prvih osoba koja je imala priliku isprobati ovaj serum bila je Riječanka Zara Hrvatin poznata po korištenju organske i prirodne kozmetike: “Serum me oduševio jer ima laganu teksturu te se jako brzo upije što štedi moje vrijeme prilikom jutarnje ili večernje rutine. Koža mi je zategnutija i sjajnija, a što je najvažnije, proizvod je prirodan, baš kako meni i odgovara. Posebno mi se sviđa tzv. Mix and match sustav koji mi omogućuje da pomiješam novi HYALU serum s drugim hidrirajućim kremama unutar Biology linije koje koristim već više od godinu dana.”
BIOLOGY linija prva je dermatološka i certificirana organska linija brenda A-Derma. Jednostavna je i potpuna linija koja se prilagođava svim tipovima fragilne kože. Unutar Biology linije možete pronaći ukupno 9 proizvoda. Proizvodi za čišćenje/odstranjivanje šminke – micelarna voda, losion za čišćenje šminke i novi proizvod – Dermatološka pjena za čišćenje. Za hidrirajuću njegu u ponudi postoje dermatološka lagana i bogata hidracijska krema te Biology HYALU serum 3u1. Dok za specifičnu njegu postoje već poznate BIOLOGY AR, BIOLOGY CALM, BIOLOGY NUTRI za posebna dermatološka stanja.
BIOLOGY linija ima organski certifikat od strane Ecocerta, koji je priznat u cijelom svijetu, a temelji se na COSMOS ORGANIC standardu. Time se jamči odgovoran pristup i osigurava se okvir za proizvode u svim fazama razvoja: jamstvo transparentnosti i povjerenja za potrošače.
Kutije BIOLOGY proizvoda izrađene su od reciklabilnog materijala iz održivo upravljanih FSC šuma, bočice su napravljene od 100% reciklirane i reciklabilne plastike, dok su tube napravljene od reciklirane plastike. Bočica seruma također dolazi u eko dizajniranom pakiranju: sadrži 42% recikliranog stakla i potpuno je reciklabilna.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.