HELLO DARIVANJE! Prvi u Hrvatskoj osvojite najprestižniji FOREO FAQ 101 uređaj
FOREO s ponosom predstavlja svoj novi brend visokoučinkovitih skintech rješenja pod svojim okriljem: FAQ Swiss i njegove dugo iščekivane uređaje protiv starenja uz koje ćete moći raditi profesionalne tretmane kod kuće.
FOREO, švedski beauty-tech div s ponosom predstavlja novi brend u svom portfoliju već postojećih visokoučinkovitih rješenja za njegu kože.
Brend FAQ Swiss i njegovi željno iščekivani uređaji za izvođenje profesionalnih tretmana protiv starenja u udobnosti doma stižu danas u Hrvatsku: uređaji na principu radiofrekvencije FAQ 101 i FAQ 102 te maske za lice s LED svjetlom punog spektra FAQ 201 i FAQ 202.
FAQ Swiss novi je brend pod okriljem FOREO-a, dizajniran kako bismo redefinirali način na koji doživljavamo starenje kože, podsjećajući nas da iako je starenje neizbježno, moć kontroliranja kako starimo leži u našim rukama.
FAQ Swiss s ponosom najavljuje novu eru borbe protiv starenja uređajima koji omogućuju doživljaj profesionalnih tretmana iz salona kod kuće. Brend je kreiran posebno za one koji ozbiljno razmišljaju o brizi svoje kože, koji su već uložili u tretmane za minimiziranje znakova starenja i očekuju istu kvalitetu i rezultate i u budućim tretmanima.
FOREO
Otkrijmo zajedno sve revolucionarne inovacije, tehnologije i prednosti FAQ asortimana:
FAQ 101 i FAQ 102 RADIOFREKVENTNA TEHNOLOGIJA
Radiofrekvencija je neinvazivna tehnologija koja koristi niskoenergetske valove za
zagrijavanje najdubljeg sloja kože, odnosno dermisa. Toplina potiče proizvodnju kolagena i
elastina koji pomažu da se stara i oštećena koža zamijeni novom, zdravijom i pomlađenom
kožom.
Radiofrekvencija također zagrijava kožno tkivo kako bi se smanjilo masno tkivo iz gornjih slojeva kože te tako pomaže u smanjenju sitnih bora i opuštene kože kako bi se postigao gladak, zategnut i isklesan izgled.
Radiofrekvencija uređaja FAQ 101 i FAQ 102 naziva se “Power-RF” zbog moćnih i sigurnih radiofrekventnih valova koje koristi i maksimiziranih rezultata koje daje.
FOREO 102
TEHNOLOGIJA ELEKTROSTIMULACIJE MIŠIĆA (FAQ 102)
Poznata i kao “prirodni lifting lica”, elektrostimulacija mišića (EMS) je rješenje za neinvazivno učvršćivanje kože i redefiniranje kontura lica. Primjenom na lice i vrat, uređaj FAQ 102 emitira električne struje niskog napona koje oponašaju električne struje vlastitog tijela na staničnoj razini.
Ova tehnika ima tonirajući učinak koji pomaže zategnuti opuštenu kožu, a rezultat je čvrst, kompaktan i zategnut izgled kože. FAQ-ova elektrostimulacija mišića se zove “EMS-Pro” zbog profesionalne snage koju koristi, koja je jača od mnogih drugih EMS uređaja na tržištu.
FOREO FAQ
TEHNOLOGIJA T-SONIC PULSACIJA
Visoko učinkovit motor koji pokreće FAQ uređaje stvara lagane oscilacije, zvane T-Sonic™ pulsacije. Ove pulsacije nježno masiraju lice kako bi se povećala blistavost kože i pospješilo upijanje krema i seruma, čime se poboljšava njihova učinkovitost.
Slovo “T” u T-Sonic™ je skraćenica za transdermalno što znači da te pulsacije putuju kroz vanjske slojeve kože.
T-Sonic pulsacije vrlo su bitan saveznik u opuštanju točaka napetosti lica, zaglađivanju bora i poboljšanju mikrocirkulacije, čime se također smanjuje pojava natečenosti i podočnjaka.
FOREO FAQ
TEHNOLOGIJA LED SVJETLA PUNOG SPEKTRA
Terapija LED svjetlima koristi se za liječenje različitih kožnih problema, od pigmentacije, bora i akni do rozaceje, proširenih vena i neujednačene teksture kože, a također pospješuje tretmane pomlađivanja kože.
Konkretno se pokazalo da pulsirajuća LED svjetla prodiru u najdublje slojeve dermisa te tako
poboljšavaju pojedinačne kvalitete i prednosti svake boje LED svjetla na najučinkovitiji mogući način.
Sa svojih 8 različitih LED svjetala,FAQ 102 ima širi spektar LED svjetala od bilo kojeg drugog sličnog uređaja na tržištu. (3 svjetla za FAQ 101).
FAQ 202
PATENTIRANA TEHNOLOGIJA “ANTI-SHOCK SYSTEM”
Osim što su vrlo učinkovite, neke anti-aging tehnologije poput radiofrekvencije i elektrostimulacije mišića poznate su po tome što su pomalo neugodne na koži, posebice u smislu malih udaraca ili topline koji se ponekad mogu osjetiti već pri prvom korištenju.
Uređaj FAQ 102 dizajniran je vodeći računa upravo o tome. Ekskluzivni Anti-Shock System™pametni je integrirani sustav koji skenira kožu i prilagođava električne struje i toplinu tako da ne osjećate nelagodu kada uređaj dođe u kontakt s kožom.
Nadalje, uređaji FAQ 101 i 102 dizajnirani su od ultra-higijenskog silikona, ručnih kontrola, visokoučinkovitog USB punjenja i povezivanja putem aplikacije za maksimalnu prilagodbu i praćenje uređaja pomoću funkcije “Pronađi moj uređaj”.
FOREO
FAQ 201 i FAQ 202
Brend također s ponosom predstavlja još dva modela: FAQ 201 i FAQ 202 revolucionarne su silikonske LED maske za lice koje su klinički ispitane, a pružaju vam profesionalne tretmane u udobnosti vašeg doma te daju vrhunske rezultate na jednostavan način.
Zaboravite na neudobna, teška, glomazna i komplicirana rješenja koja su se dosada nudila na tržištu. FAQ Swiss predstavlja novu generaciju ultra laganih, bežičnih i vrlo učinkovitih LED maski za lice: izrađene od fleksibilnog silikona, ove inovativne maske prilagođavaju se konturama lica te tako ravnomjerno raspoređuju svjetlo.
Osim toga, FAQ 201 i 202 imaju ne klizajuću silikonsku traku na stražnjoj strani vrata i širok, siguran otvor oko očiju, tako da se možete slobodno kretati i uživati u LED tretmanima lica kao u spa centrima, a sve to samo jednostavnim pritiskom tipke na čelu.
“Rečeno nam je da su ljepota i mladost ista stvar. Isto tako nam se govori da je starenje neizbježno, ali uz pomoć FAQ™ 200 kolekcije mijenjamo narativ. Kao inovativna švicarska bio-tehnološka kompanija, FAQ™ Swiss ima misiju pomicati granice i mijenjati razmišljanja o procesu starenja. Iako se slažemo da je nemoguće izbjeći proces starenja definitivno je moguće utjecati na to kako starimo. FAQ™ Swiss koristi najmoćniju anti-age tehnologiju i sastojke koji će pomladiti tijelo u toplini vašeg doma, bez žica i glomaznih strojeva”, rekao je Igor Spina, generalni menadžer FOREO-a za Južnu Europu.
FAQ 202 ima 8 različitih valnih duljina (3 u FAQ 201), uključujući NIR, i 500 replikatora svjetla, kako bi se LED svjetlu omogućilo ravnomjerno prodiranje u kožu. Sve je to istraženo i dermatološki ispitano kako bi se doskočilo znakovima starenja i drugim kožnim problemima, dok vi doslovno radite što god želite.
201 i FAQ 202 skintech su uređaji koje se mogu puniti putem USB-a te se mogu u potpunosti personalizirati putem aplikacije kako biste dobili tretmane lica na profesionalnoj razini dizajnirane za svaki tip kože. Paket također uključuje 60 ml FAQ spreja za čišćenje silikona, koji služi za čišćenje uređaja i osiguravanje maksimalne higijene.
Uređaje u FAQ asortimanu nadopunjuje primer FAQ P1 od 30 ml koji se nanosi prije tretmana sa samim uređajima. Formuliran s dragocjenim manuka medom, ovaj primer bogat hranjivim tvarima omekšava kožu i poboljšava njezinu elastičnost za prirodno blistav ten. Osim toga, njegova snažna antioksidativna formula oživljava kožu te joj pruža mlađi izgled, dok njegova hidratantna i hranjiva svojstva umiruju suhu kožu, ostavljajući kožu zdravijom. FAQ P1 dermatološki je ispitan, ima clean formulu i prikladan je za sve tipove kože.
Novi, revolucionarni uređaji tvrtke FAQ Swiss dostupni su na foreo.com i u Douglas parfumerijama.
Photo by The Halal Design Studio on Unsplash
DARIVANJE:
HELLO! Croatia x FOREO
Osvojite premium uređaj FOREO FAQ 101
Podijelite link ovog teksta na vašem Facebook profilu uz obaveznu opciju PUBLIC/JAVNO,
Ispod Facebook objave ovog teksta tagirajte 5 osoba koje želite upoznati s ovim novim revolucionarnim proizvodom,
Lajkati što više postova na Facebook stranici HELLO! Croatia te ostaviti komentar ispod 2 najzanimljivija Facebook posta na stranici HELLO! Croatia po vašem izboru.
POZOR!
Sretni dobitnici bit će objavljeni unutar ovog teksta, a moraju se javiti u roku od 3 radna dana u Inbox naše FBili IG stranice radi dogovora o preuzimanju nagrade. Nagrada će na adresu izvučene osobe biti poslana u roku od 30 radnih dana.
DOBITNICA – 27.06.
Andrea Francetić
Molimo sretnu dobitnicu da nam se javi unutar tri radna dana u naš FB inbox ili IG inbox radi dogovora oko preuzimanja nagrade. Nagrada će biti poslana u roku od 30 radnih dana.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.