Ova popularna metoda čišćenja organizma postala je sve zastupljenija zbog brojnih zdravstvenih koristi – u nastavku saznaj neke od njih.
Uklanja toksine iz tijela
Uz današnji užurban način života, naše tijelo često akumulira toksine. No, post na sokovima (juicefast) pruža nam dodatni poticaj u procesu njihove eliminacije. Juicefast programi pažljivo su osmišljeni kako bi na prirodan način uklonili toksine. Kombiniranjem sokova s posebnim biljnim pripravcima kao što su Zeolit i Superfood Powder , povećava se učinkovitost detoksikacije tijela.
Juicefast
Usporava infekcije
Infekcije često proizlaze iz patogenih mikroorganizama koji se hrane šećerom i drugim štetnim sastojcima u hrani. Detoksikacija sokovima uskraćuje hranu tim štetnim mikroorganizmima u vašem tijelu, bez obzira na to je li riječ o virusima, bakterijama, gljivicama ili parazitima. Ova metoda čišćenja stvara nepoželjno okruženje za patogene, pružajući vašem tijelu bolju obranu protiv infekcija.
Pomaže pri mršavljenju
Ako želite smršavjeti, detoksikacija sokovima može biti vaš saveznik. Ova metoda potiče sagorijevanje masnih stanica u tijelu na učinkovitiji način nego bilo koja dijeta. Tijekom posta na sokovima, umjesto industrijskog šećera, tijelo koristi zalihe masnoće za proizvodnju energije. Osim što pomaže da izgubite suvišne kilograme, post na sokovima daje crijevima priliku za odmor od probave hrane, što pridonosi njihovom zdravlju i ubrzava metabolizam.
Juicefast
Čisti kožu i kosu
Ako patite od kožnih problema poput akni ili imate oštećenu kosu, detoksikacija sokovima može biti vaše tajno oružje. Iako se u početku stanje kože može pogoršati zbog izlučivanja toksina putem znojenja, nakon provođenja juicefasta koža će se potpuno očistiti.
Povećava energiju i fokus
Post sokovima poboljšava funkcioniranje mozga i potiče proizvodnju neurotrofičnog proteina mozga (BDNF), koji pridonosi stvaranju novih neurona i štiti mozak od promjena povezanih s Alzheimerovom bolešću. Tijekom juicefasta, tijelo ne treba toliko energije za rad probavnog sustava, što rezultira osjećajem viška energije. Ovaj višak energije možete usmjeriti na druge aktivnosti, što će vam omogućiti veću produktivnost i fokus.
Juicefast
DARIVANJE:
HELLO! Croatia x Juicefast
Osvojite veliku kutiju čarobnih sokova za ljeto
Podijelite link ovog teksta na vašem Facebook profilu uz obaveznu opciju PUBLIC/JAVNO,
Ispod Facebook objave ovog teksta tagirajte 5 osoba koje želite upoznati s ovim novim revolucionarnim proizvodom I POZOVITE IH DA LAJKAJU FB I IG HELLO!
Lajkajte i komentirajte što više Facebook objava na stranici HELLO! Croatia jer se aktivnost na društvenim mrežama itekako uzima u obzir prilikom izvlačenja sretnog dobitnika/ce.
POZOR!
Sretna dobitnica ili dobitnik bit će objavljeni unutar ovog teksta, a mora se javiti u roku od 3 radna dana u Inbox naše FBili IG stranice radi dogovora o preuzimanju nagrade. Nagrada će na adresu izvučene osobe biti poslana u roku od 30 radnih dana.
DOBITNICI 17.07.
Ana Hodanić
Allen Topić
Molimo sretne dobitnike da nam se jave unutar tri radna dana u naš FB inbox ili IG inbox radi dogovora oko preuzimanja nagrade. Nagrada će biti poslana u roku od 30 radnih dana.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.