Miris koji se budi u noći: Zašto Guerlainov Florabloom postaje parfem o kojem svi govore?
Kada noć postane tiša od misli, a zrak mirisniji od dana, svijet otkriva novu dimenziju osjeta. Na toj tankoj granici između tame i svjetla nastaje Guerlain Florabloom, miris koji nije stvoren da bude primijećen, nego da bude zapamćen. U njemu se miješaju toplina, senzualnost i sjećanje na nešto što se dogodilo jednom, ali traje u tragovima na koži. U vremenu kada parfemi često žele šokirati, Florabloom bira suprotan put – on želi ostati. To je miris koji se ne nosi zbog drugih, nego zbog trenutaka u kojima se prisjećaš sebe.
Miris Guerlain Florabloom nastao je iz poezije prirode i iznenadne raskoši pustinjskog cvata. U pustinji Atacama, gdje zemlja mjesecima šuti, nakon kiše procvjeta tisuće cvjetova. Taj rijetki trenutak, nazvan superbloom, Guerlain pretvara u parfemsku priču o buđenju, životu i tišini koja nosi snagu. Parfumerka Delphine Jelk u tom je mirisu spojila tuberozu, mango, ružu, ylang-ylang i drvene note, ali ono što se u njemu doista osjeća nije sastav nego puls – ritam koji podsjeća da i u tami postoji svjetlost.
Florabloom ne traži pažnju, on je prirodno privlači. Na koži se razvija polako, gotovo sramežljivo, sve dok ne otkrije toplinu sandalovine i pačulija. Taj trenutak prepoznat će svatko tko zna da pravi mirisi ne osvajaju odmah, nego ostaju. Florabloom je poput razgovora koji traje dugo nakon što se riječi izgube – prisutan, ali nenametljiv.
U njegovoj strukturi osjeća se promišljenost Guerlainove tradicije, ali i suvremenost žene koja ne traži potvrdu, već autentičnost. U svijetu koji miriše na ponavljanje, Florabloom donosi osjećaj nečeg iskrenog – ne zbog moći, nego zbog tišine u kojoj miris postaje produžetak kože.
U njemu noć nije tama, nego prostor slobode. Zato miris Guerlain Florabloom ne govori o romantici, nego o introspekciji – o onom dijelu dana koji pripada samo tebi, kad svijet zastane i sve što ostaje jest tvoj dah i parfem koji ga pamti.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.