Greencajt: Saznajte kako je Danska postala predvodnik zelene tranzicije
Jesu li Skandinavci pronašli idealan način i rješenje za održivu budućnost? Kako je Danska uspjela postati jedan od predvodnika zelene tranzicije? Odgovore na ova i još mnoga pitanja možete saznati na ovogodišnjem Greencajt festivalu koji će se održati od 21. do 23. svibnja.
Festival Greencajt donosi bogat program inspiriran inovativnim rješenjima iz jedne od vodećih zemalja u području održivosti. Kao partner festivala, Danska predstavlja primjere najbolje prakse u zelenoj tranziciji, energetskoj neovisnosti i kružnom gospodarstvu, dok će danski stručnjaci podijeliti svoja iskustva kroz predavanja i panel diskusije.
Partner ovogodišnjeg Greencajta je Danska
“Zadovoljstvo nam je što smo i ove godine partner Greencajt konferencije te sudjelujemo u raspravama o ključnim temama održivosti i zelene tranzicije. Važno je zadržati jasan smjer – zelena tranzicija nije samo pitanje zaštite okoliša. To je temelj europske konkurentnosti, ekonomske otpornosti, energetske autonomije, sigurnosti i dugoročne strateške održivosti“, izjavio je Nj.E. g. Ole Henrik Frijs-Madsen, veleposlanik Kraljevine Danske u Republici Hrvatskoj.
Sara Riis-Carstensen, globalna stručnjakinja, kreatorica strategija za LEGO, Giorgio Armani, Lufthansu i mnoge druge, pokazat će kako je najpoznatiji danski brend LEGO puno više od svjetski poznatih igračaka. To je brend koji je uspješno uveo održivost u svoj temeljni model poslovanja. Sara će detaljno predstaviti u svom predavanju „LEGO: Building Sustainability. Brick by Brick.“, kako je LEGO integrirao održivost u svoju poslovnu strategiju, transformirajući se iz tradicionalne tvrtke u lidera održivih praksi u industriji igračaka. Njeno iskustvo u vođenju globalnih kampanja i implementaciji ekološki prihvatljivih materijala pružit će vrijedne uvide sudionicima festivala.
Znate li kako se čak 60% emisija CO₂ povezanih s potrošnjom može smanjiti promjenama u svakodnevnom životu – od izbora odjeće i hrane do načina na koji koristimo energiju u svojim domovima? Ili da se više od 90% tekstila može reciklirati, ali unatoč tome većina završava na odlagalištima? Upravo na ova pitanja odgovorit će Signe Wenneberg, novinarka i danska ekološka influencerica. „Green Living Hacks: Kako Skandinavci pretvaraju zelene ideje u stvarnost“, predavanje je koje će održati Signe i podijeliti praktične savjete o tome kako svakodnevne navike mogu značajno smanjiti emisije CO₂. Njena strast prema urbanom vrtlarstvu, obnovljivim izvorima energije i društvenoj odgovornosti inspirirat će sudionike na usvajanje jednostavnih, ali učinkovitih promjena u svakodnevnom životu.
Također, Nick Curtin i Camille Hansen, vlasnici restorana Alouette s Michelinovom zvjezdicom poznatog po održivim praksama, održat će „Zero Waste Masterclass from Denmark!“. Ovaj kulinarski duo demonstrirat će inovativne tehnike koje minimiziraju otpad u gastronomiji. Njihova filozofija „plot dining-a“, gdje svako jelo priča priču o farmi i njezinim proizvodima, pokazuje kako se vrhunska gastronomija može uskladiti s principima održivosti, pružajući gostima jedinstveno iskustvo koje povezuje okus i ekološku odgovornost.
Greencajt festival održava se u svibnju
Greencajt festival ponovo okuplja vodeće svjetske i europske stručnjake koji svojim primjerima dokazuju da je održivost neizostavan dio poslovanja i svakodnevnog života. Uz podršku Danske kao partnera, festival donosi inspirativne priče i rješenja koja mogu oblikovati budućnost. Peto izdanje festivala, održat će se od 21. do 23. svibnja u paviljonu 13 Zagrebačkog velesajma, potvrđujući status Greencajta kao najvećeg ESG projekta u regiji. Early bird ulaznice dostupne su na službenoj web stranici, a više informacija o Festivalu možete pratiti i na društvenim mrežama Instagram i Facebook.
Mime’s Grupa i ovim konceptom potvrđuje svoju reputaciju – svaki njihov lokal ima svoju osobnost, ali ih sve povezuje isti DNK: vrhunski dizajn, gastronomska kvaliteta i iskustvo kojem se gost uvijek vraća.
Plaža, ljeto, zalasci sunca, limeta - ovo su prve asocijacije na kultnu Coronu koja sve ljubitelje poziva da im se pridruži na najvećoj proslavi do sad - na plažama diljem svijeta. Svjetski brend piva koji je prisutan u čak 180 zemalja slavi svoju 100. obljetnicu!
Vrijeme je da zaboravite na ljepljive, guste i dosadne kreme koje smo godinama nanosili kao obavezu. NIVEA SUN Protect & Moisture donosi revoluciju u zaštiti kože – i to ne samo u formuli, već i u cijelom doživljaju ljeta.
Rođendanski party Poliklinike Milojević, u utorak je održan je u elegantnom ambijentu zagrebačkog Prirodoslovnog muzeja, a okupljanje zaposlenika, ambasadora, prijatelja i partnera Poliklinike bilo je prilika za nazdraviti svim onim lijepim trenucima iza nas, ali i onima koji nas tek čekaju. Naime, od svog otvorenja u Zagrebu 2010. godine, kao prva poliklinika specijalizirana za nekiruršku estetsku medicinu, tijekom proteklih 15 godina, Poliklinika Milojević značajno je promijenila paradigmu estetike u regiji, uvodeći inovacije i tretmane koji do tada u ovom dijelu Europe gotovo i nisu ni bili dostupni, čime je podigla standarde i postavila nove smjernice u području neinvazivne estetike.
Lipanj je mjesec u kojem priroda doseže svoj vrhunac – polja mirišu, zrak je pun eteričnih nota, a jedna biljka tada posebno dolazi do izražaja. Riječ je naravno o biljki vječne mladosti - smilju. Ova izdržljiva mediteranska biljka, poznata i kao "zlatno sunce" upravo ovih dana ulazi u svoju najintenzivniju fazu cvatnje.
Prošli vikend prošao je u znaku najbolje regionalne popularne i zabavne glazbe. Održan je 17. CMC Festival Vodice 2025. powered by Calzedonia koji je okupio brojnu publiku i najbolje glazbenike iz cijele regije.
Warner Bros Discovery (WBD) produžio je ugovor s Francuskom teniskom federacijom (FFT), čime je osiguran nastavak prijenosa turnira Roland Garros na njihovim kanalima i platformama diljem Europe* do 2030. godine.
U svijetu gdje moda nije samo pitanje odijevanja, već i izražavanja stava, osobnosti i stila, Dubravka Švegar ponovno je potvrdila svoj status modnog kameleona. Na glamuroznom eventu Poliklinike Milojević, jedna od najomiljenijih influencerica našeg prostora, često nazivana hrvatskom Monicom Bellucci, zablistala je u looku koji oduzima dah – spoj elegancije, senzualnosti i besprijekorne estetike.
Lucija Lugomer, pionirka hrvatskog body positivity pokreta i jedna od najpoznatijih plus size manekenki u regiji, ponovno pokazuje zašto je prava inspiracija tisućama žena. Na najnovijoj fotografiji s ljetovanja, Lucija zrači samopouzdanjem i prirodnom ljepotom, obučena u elegantan bijeli bikini koji savršeno naglašava njezinu ženstvenu figuru.
Na modnom događanju u organizaciji škole Profokus, koje je okupilo brojne ljubitelje dizajna i modne kreativnosti, pažnju je plijenila domaća influencerica Lara Vukušić — ne glamuroznim "novitetima", već upravo suprotnim: svojim autentičnim pristupom održivoj modi.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
U svijetu gdje se glamur i elegancija svakodnevno redefiniraju, domaća influencerica i modna ikona Isabella Rakonić još jednom potvrđuje da je uvijek nekoliko koraka ispred trenda – sa crvenog tepiha Cannesa sletjela je ravno u centar pažnje.