Na glavnoj rivi, u scenografiji koja je spojila luksuzne jahte, sjajne automobile i elegantnu modu, revija Duchess donijela je glamur kojem rijetko tko može odoljeti. Na najnovijem dijelu sajma, smještenom u gradskoj luci, stajale su luksuzne jahte, poput prestižnih modela Sanlorenzo, Beneteau Monte Carlo i Lagoon, uz bok najnovijim Porsche modelima – Macan i Carrera 911, koji su premijerno prikazani.
Ova večer donijela je poseban sjaj Biogradu na Moru, predstavljajući spoj prestiža i glamura kakav ovaj grad dosad nije doživio.
U jedinstvenom scenariju koji je oduševio prisutne, modeli su koračali pistom, izlazeći s različitih pozicija, dok je vrhunac bio ulazak iz najskuplje jahte sajma – Sanlorenza – privezane uz samu pistu. Filmski trenutak priredili su modeli dolaskom na sportsku jahtu Frauscher 1414 Demon, nalik Bond djevojkama, uz pratnju televizijskog voditelja i glumca Davora Garića, koji se uživio u ulogu slavnog agenta 007. Ovaj dolazak, nalik sceni iz holivudskog filma, oduševio je publiku okupljenu uzduž prepune rive.
Revija je privukla brojne uglednike i poznate osobe iz svijeta nautičkog turizma i brodogradnje, uključujući Ivicu Kostelića, jednog od najvećih hrvatskih sportaša svih vremena. Prisustvo takvog gosta oduševilo je organizatore, a Kostelić je istaknuo kako mu je ovo prva modna revija u životu te da je impresioniran vrhunskom organizacijom i sofisticiranošću kolekcije. U prvom redu našli su se i Jakov Kitarović, Franz Schillinger, obitelj Tudorović, vlasnici hotela Ilirija, i Milan Šangulin, direktor Biograd Boat Showa. Atraktivnim stilom istaknula se Borna Kotromanić u zlatnoj haljini Duchess, a prisutni su bili i Antea Kodžoman, Ana Miščević, Alka Vuica i društveni kroničar Neven Ciganović.
Impresivna scenografija i modna kolekcija inspirirana ljetom
Posebnost ove revije dodatno je naglasila jahta Frauscher 1414 Demon, koja je bila centralni dio piste i podsjećala na klasičnu eleganciju vezanu uz poznate Bondove scene. Ta luksuzna sportska jahta korištena je i u drugim poznatim filmovima, poput Spidermana, te za snimanje kampanja za Vogue, Pradu i Roberta Cavallija, čime je pridonijela ekskluzivnosti same revije.
Antun Tin Brišar, dizajner iza brenda Duchess, istaknuo je kako je ovogodišnja kolekcija inspirirana ljetom, morem i toplim bojama koje prizivaju osjećaj nostalgije za sunčanim mjesecima. „Nakon ljetne pauze i povratka u metropolu, odlučili smo kako će upravo ljeto biti glavna inspiracija za novu kolekciju,“ kazao je Brišar. „Kolekcija za jesen/zimu 2024/25 donosi krojeve i boje koje podsjećaju na more, sunce i ljeto, ali materijali su prilagođeni hladnijim mjesecima.“ Dominiraju pliš, viskoza, pamuk i svila, uz prepoznatljive ljetne tonove poput jake plave, narančaste, crvene, zlatne i zelene, koje asociraju na obalu i morske pejzaže.
Kolekcija je uključivala ženstvene i elegantne krojeve, nosive i lako kombinirajuće s ostalim odjevnim komadima. Uz more i zalazak sunca u pozadini, predstavljanje nove kolekcije bilo je u potpunosti usklađeno s lokacijom na rivi.
„Nadamo se da će naša kolekcija, inspirirana ljetom, i vas podsjetiti na lijepe trenutke provedene uz more,“ zaključili su iz Duchess tima.
S organizacijom i umjetničkim vodstvom još jednom se istaknuo Antun Tin Brišar, dok je asistent Filip Sedlar pridonio scenografiji i osmišljavanju atraktivne modne priče. Za izgled modela brinule su se stilistica Ana Nikačević, zadužena za atraktivne stylinge dizajnera M. Fiction i Mateyaneira, te Dorotea Butigan i Sonja Kvesić, koje su se pobrinule za kosu i šminku modela.
Modna revija na Biograd Boat Showu bila je događaj za pamćenje, koji je na jedinstven način spojio prestižnu industriju jahti i luksuzne mode. Upečatljiva scenografija, pažljivo osmišljena kolekcija inspirirana morem i ljetom, te posebna pažnja prema detaljima, zasluženo su privukli pozornost publike i medija, postavljajući visoke standarde za buduće događaje.
Zamislite ovo: ljetni suton, miris kokica u zraku, društvo ili obitelj uz vas, a na velikom platnu – najsvježiji svjetski i domaći filmski hitovi. Sada zamislite da za sve to plaćate samo 2,50 eura. Ne, nije teaser iz filma – to je stvarnost, i to samo u srijedu, 20. kolovoza, kada CineStar kina diljem Hrvatske otvaraju svoja vrata za najpopularniju ljetnu filmsku akciju godine.
Ako postoji savršen trenutak za obnovu garderobe – to je sada. FINAL SALE u Fashion&Friends i Fashion Company trgovinama donosi završni val ljetnih sniženja koji jednostavno ne smiješ propustiti. Od 11. kolovoza, police i vješalice pune su must-have komada po cijenama koje će te natjerati da preispitaš svoje modno strpljenje.
Na ovogodišnjem Tjednu mode u Kopenhagenu svjetla reflektora bila su usmjerena na modnu priču koja briše granice između tradicije i inovacije. Publika je svjedočila debitantskoj kolekciji koja ne donosi samo odjeću, već i snažan narativ o povezanosti tijela, uma, duha i emocija.
Ako mislite da je kolovoz rezerviran za opuštanje i kraj ljetnih uzbuđenja, Vodice vas spremno demantiraju. U srcu Dalmacije, kad sunce zađe, grad se pretvara u središte noćnog života – a sve oči (i noge) usmjerene su prema jednom mjestu.
Postoji jedno mjesto u Dubrovniku gdje se povijest, priroda i vrhunska gastronomija susreću na način koji dira sva osjetila. U sjenovitom vrtu renesansnog ljetnikovca Natali, daleko od gradske vreve, mirisi lavande i ružmarina isprepliću se s aromama svježih morskih plodova i začina. To je restoran Natali – destinacija koja se ove sezone piše novim kulinarskim rukopisom.
Pulska Arena ponovno će ovog ljeta postati pozornica na kojoj se pišu glazbene priče za pamćenje. Tony Cetinski, jedan od najcjenjenijih i najdugovječnijih pjevača regije, 30. kolovoza upravo ovdje započinje svoju novu regionalnu turneju #samoljubav2025/26 – i to u gradu u kojem je rođen.
Ljeto na Krku nikada nije bilo uzbudljivije. U srcu otoka, klub Diamond ove je sezone prerastao u apsolutni epicentar zabave na Jadranu, mjesto gdje se spajaju vrhunska glazba, produkcija na svjetskoj razini i noći koje se pamte.
Bezbrižno surfanje na mobilnoj mreži Telemacha ovog će ljeta nekome u ruke donijeti ključeve luksuznog automobila renomiranog njemačkog proizvođača. Naime, u tijeku je zadnji krug velike nagradne igre u kojoj novi korisnici Telemacha mogu osvojiti vrijedne nagrade: Apple iPhone 16, Xiaomi električni romobil te glavnu nagradu – električni Audi Q4 40 e-tron Edition, premium vozilo koje spaja snagu, stil i održivost.