Na glavnoj rivi, u scenografiji koja je spojila luksuzne jahte, sjajne automobile i elegantnu modu, revija Duchess donijela je glamur kojem rijetko tko može odoljeti. Na najnovijem dijelu sajma, smještenom u gradskoj luci, stajale su luksuzne jahte, poput prestižnih modela Sanlorenzo, Beneteau Monte Carlo i Lagoon, uz bok najnovijim Porsche modelima – Macan i Carrera 911, koji su premijerno prikazani.
Ova večer donijela je poseban sjaj Biogradu na Moru, predstavljajući spoj prestiža i glamura kakav ovaj grad dosad nije doživio.
U jedinstvenom scenariju koji je oduševio prisutne, modeli su koračali pistom, izlazeći s različitih pozicija, dok je vrhunac bio ulazak iz najskuplje jahte sajma – Sanlorenza – privezane uz samu pistu. Filmski trenutak priredili su modeli dolaskom na sportsku jahtu Frauscher 1414 Demon, nalik Bond djevojkama, uz pratnju televizijskog voditelja i glumca Davora Garića, koji se uživio u ulogu slavnog agenta 007. Ovaj dolazak, nalik sceni iz holivudskog filma, oduševio je publiku okupljenu uzduž prepune rive.
Revija je privukla brojne uglednike i poznate osobe iz svijeta nautičkog turizma i brodogradnje, uključujući Ivicu Kostelića, jednog od najvećih hrvatskih sportaša svih vremena. Prisustvo takvog gosta oduševilo je organizatore, a Kostelić je istaknuo kako mu je ovo prva modna revija u životu te da je impresioniran vrhunskom organizacijom i sofisticiranošću kolekcije. U prvom redu našli su se i Jakov Kitarović, Franz Schillinger, obitelj Tudorović, vlasnici hotela Ilirija, i Milan Šangulin, direktor Biograd Boat Showa. Atraktivnim stilom istaknula se Borna Kotromanić u zlatnoj haljini Duchess, a prisutni su bili i Antea Kodžoman, Ana Miščević, Alka Vuica i društveni kroničar Neven Ciganović.
Impresivna scenografija i modna kolekcija inspirirana ljetom
Posebnost ove revije dodatno je naglasila jahta Frauscher 1414 Demon, koja je bila centralni dio piste i podsjećala na klasičnu eleganciju vezanu uz poznate Bondove scene. Ta luksuzna sportska jahta korištena je i u drugim poznatim filmovima, poput Spidermana, te za snimanje kampanja za Vogue, Pradu i Roberta Cavallija, čime je pridonijela ekskluzivnosti same revije.
Antun Tin Brišar, dizajner iza brenda Duchess, istaknuo je kako je ovogodišnja kolekcija inspirirana ljetom, morem i toplim bojama koje prizivaju osjećaj nostalgije za sunčanim mjesecima. „Nakon ljetne pauze i povratka u metropolu, odlučili smo kako će upravo ljeto biti glavna inspiracija za novu kolekciju,“ kazao je Brišar. „Kolekcija za jesen/zimu 2024/25 donosi krojeve i boje koje podsjećaju na more, sunce i ljeto, ali materijali su prilagođeni hladnijim mjesecima.“ Dominiraju pliš, viskoza, pamuk i svila, uz prepoznatljive ljetne tonove poput jake plave, narančaste, crvene, zlatne i zelene, koje asociraju na obalu i morske pejzaže.
Kolekcija je uključivala ženstvene i elegantne krojeve, nosive i lako kombinirajuće s ostalim odjevnim komadima. Uz more i zalazak sunca u pozadini, predstavljanje nove kolekcije bilo je u potpunosti usklađeno s lokacijom na rivi.
„Nadamo se da će naša kolekcija, inspirirana ljetom, i vas podsjetiti na lijepe trenutke provedene uz more,“ zaključili su iz Duchess tima.
S organizacijom i umjetničkim vodstvom još jednom se istaknuo Antun Tin Brišar, dok je asistent Filip Sedlar pridonio scenografiji i osmišljavanju atraktivne modne priče. Za izgled modela brinule su se stilistica Ana Nikačević, zadužena za atraktivne stylinge dizajnera M. Fiction i Mateyaneira, te Dorotea Butigan i Sonja Kvesić, koje su se pobrinule za kosu i šminku modela.
Modna revija na Biograd Boat Showu bila je događaj za pamćenje, koji je na jedinstven način spojio prestižnu industriju jahti i luksuzne mode. Upečatljiva scenografija, pažljivo osmišljena kolekcija inspirirana morem i ljetom, te posebna pažnja prema detaljima, zasluženo su privukli pozornost publike i medija, postavljajući visoke standarde za buduće događaje.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.