Na glavnoj rivi, u scenografiji koja je spojila luksuzne jahte, sjajne automobile i elegantnu modu, revija Duchess donijela je glamur kojem rijetko tko može odoljeti. Na najnovijem dijelu sajma, smještenom u gradskoj luci, stajale su luksuzne jahte, poput prestižnih modela Sanlorenzo, Beneteau Monte Carlo i Lagoon, uz bok najnovijim Porsche modelima – Macan i Carrera 911, koji su premijerno prikazani.
Ova večer donijela je poseban sjaj Biogradu na Moru, predstavljajući spoj prestiža i glamura kakav ovaj grad dosad nije doživio.
U jedinstvenom scenariju koji je oduševio prisutne, modeli su koračali pistom, izlazeći s različitih pozicija, dok je vrhunac bio ulazak iz najskuplje jahte sajma – Sanlorenza – privezane uz samu pistu. Filmski trenutak priredili su modeli dolaskom na sportsku jahtu Frauscher 1414 Demon, nalik Bond djevojkama, uz pratnju televizijskog voditelja i glumca Davora Garića, koji se uživio u ulogu slavnog agenta 007. Ovaj dolazak, nalik sceni iz holivudskog filma, oduševio je publiku okupljenu uzduž prepune rive.
Revija je privukla brojne uglednike i poznate osobe iz svijeta nautičkog turizma i brodogradnje, uključujući Ivicu Kostelića, jednog od najvećih hrvatskih sportaša svih vremena. Prisustvo takvog gosta oduševilo je organizatore, a Kostelić je istaknuo kako mu je ovo prva modna revija u životu te da je impresioniran vrhunskom organizacijom i sofisticiranošću kolekcije. U prvom redu našli su se i Jakov Kitarović, Franz Schillinger, obitelj Tudorović, vlasnici hotela Ilirija, i Milan Šangulin, direktor Biograd Boat Showa. Atraktivnim stilom istaknula se Borna Kotromanić u zlatnoj haljini Duchess, a prisutni su bili i Antea Kodžoman, Ana Miščević, Alka Vuica i društveni kroničar Neven Ciganović.
Impresivna scenografija i modna kolekcija inspirirana ljetom
Posebnost ove revije dodatno je naglasila jahta Frauscher 1414 Demon, koja je bila centralni dio piste i podsjećala na klasičnu eleganciju vezanu uz poznate Bondove scene. Ta luksuzna sportska jahta korištena je i u drugim poznatim filmovima, poput Spidermana, te za snimanje kampanja za Vogue, Pradu i Roberta Cavallija, čime je pridonijela ekskluzivnosti same revije.
Antun Tin Brišar, dizajner iza brenda Duchess, istaknuo je kako je ovogodišnja kolekcija inspirirana ljetom, morem i toplim bojama koje prizivaju osjećaj nostalgije za sunčanim mjesecima. „Nakon ljetne pauze i povratka u metropolu, odlučili smo kako će upravo ljeto biti glavna inspiracija za novu kolekciju,“ kazao je Brišar. „Kolekcija za jesen/zimu 2024/25 donosi krojeve i boje koje podsjećaju na more, sunce i ljeto, ali materijali su prilagođeni hladnijim mjesecima.“ Dominiraju pliš, viskoza, pamuk i svila, uz prepoznatljive ljetne tonove poput jake plave, narančaste, crvene, zlatne i zelene, koje asociraju na obalu i morske pejzaže.
Kolekcija je uključivala ženstvene i elegantne krojeve, nosive i lako kombinirajuće s ostalim odjevnim komadima. Uz more i zalazak sunca u pozadini, predstavljanje nove kolekcije bilo je u potpunosti usklađeno s lokacijom na rivi.
„Nadamo se da će naša kolekcija, inspirirana ljetom, i vas podsjetiti na lijepe trenutke provedene uz more,“ zaključili su iz Duchess tima.
S organizacijom i umjetničkim vodstvom još jednom se istaknuo Antun Tin Brišar, dok je asistent Filip Sedlar pridonio scenografiji i osmišljavanju atraktivne modne priče. Za izgled modela brinule su se stilistica Ana Nikačević, zadužena za atraktivne stylinge dizajnera M. Fiction i Mateyaneira, te Dorotea Butigan i Sonja Kvesić, koje su se pobrinule za kosu i šminku modela.
Modna revija na Biograd Boat Showu bila je događaj za pamćenje, koji je na jedinstven način spojio prestižnu industriju jahti i luksuzne mode. Upečatljiva scenografija, pažljivo osmišljena kolekcija inspirirana morem i ljetom, te posebna pažnja prema detaljima, zasluženo su privukli pozornost publike i medija, postavljajući visoke standarde za buduće događaje.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.