Gibonni ususret koncertima u Puli i Splitu: Najviše smo na liniji publika i ja, oni sve primijete
Razgovor o životu, glazbi i riječima koje ostavljaju trag više nije rezerviran samo za kulturne priloge. U najnovijoj epizodi Špice s Macanom, kantautor Zlatan Stipišić Gibonni i novinar Ivo Šćepanović pričali su o tome kako pjesma može nadahnuti zbirku priča, pokrenuti razmišljanja i otvoriti pitanja identiteta i autentičnosti. Naizgled jednostavna tema, pretvara se u iskrenu, duboku i duhovitu priču o tome što nam je u životu važno, koliko slušamo jedni druge i što znači ostati vjeran sebi u svijetu prepunom buke.
U pripremama za dva nadolazeća koncerta u Puli 21. lipnja i Splitu 27. lipnja, kantautor Zlatan Stipišić Gibonnise osvrće na svoj pristup stvaranju glazbe, koji je daleko od prepuštanja slučaju. Za njega, svaka pjesma mora biti savršeno izvedena jer publika primjećuje sve detalje. „Za mene je najvažnija povezanost s publikom, oni i ja smo na istoj liniji, a tek onda dolazi bend”, naglašava Gibonni u novoj Špici s Macanom, stavivši publiku u središte svog umjetničkog izraza.
Pjesma „Drvo“ nije samo glazbeni doživljaj, već i poticaj za razmišljanja o različitim temama, ne samo o životu poslije života. Ivo Šćepanović, novinar i dugogodišnji Gibonnijev prijatelj. „Ona potiče na sto drugih stvari“, objašnjava Šćepanović, naglašavajući kako pjesma, čak i kad se samo čita njezin tekst, otvara niz novih pitanja i razmišljanja. Također, spominje pjesnika Carlosa Roberta Gomeza, profesora književnosti, koji je, inspiriran Gibonnijevim pjesmama, napisao dvije svoje pjesme, pokazujući kako dobra umjetnost ne poznaje granice država, ni kontinenata. Gomez je ujedno i jedan od 26 autora zbirke priča “Drvo” inspirirane Gibonnijevim pjesmama koja je predstavljena 2024. godine.
Nekoć je slično bilo i u novinarstvu, ali medijski svijet se promijenio, ističe Šćepanović. Prisjetio se vremena kada su mediji poput Timesa i Telegrapha investirali u velike projekte, pa se od pisanja moglo dobro zaraditi. On se tako tijekom terorističkih napada 11. rujna 2001. godine našao na granici Afganistana. „Kad se nešto takvo događa, svi te trebaju“, rekao je, prisjećajući se kako je kontaktirao Telegraph i ponudio im svoje izvještavanje. Iako je komunikacija bez današnjih digitalnih alata bila teža, bilo je više volje da se dođe do dobrih priča s terena.
S druge strane, Gibonni sve manje prati vijesti i fokus u životu stavlja na druge stvari. „Jedini resurs do kojeg mi je stalo, u ovim godinama, su dobri i plemeniti ljudi“, pojasnivši kako mu dan proveden u društvu onih koji znaju slušati i koje se isplati čuti znači više od svega. Pita se i je li stalno traženje istomišljenika zapravo narcisoidno. Naglašava važnost dijaloga i međusobnog poštovanja, čak i kada se s drugima ne slaže u svemu. „Meni je drago kad naletim na nekog s kim možemo razgovarati, iako se ne slažemo, bez da nastane konflikt“, ističe, pozivajući na otvorenost prema različitim mišljenjima i razmjenu ideja, jer samo tako moguće je rasti i napredovati.
Trenutni fokus mu je na pripremi dva velika koncerta – u pulskoj Areni 21. lipnja i splitskom Starom Placu 27. lipnja. Ako želite ići na koncert besplatno, Gibonni vam u suradnji s podcastom Špica s Macanom daruje ulaznice. Sve detalje vezane za podjelu karata moguće je pročitati na objavi na blogu Manjgura.hr, u sklopu nove epizode Špice s Macanom.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.