
Moćne žene nose kravate: Pogledajte kako je Zagreb postao središte najjačeg modnog trenda sezone
Kravata, jedan od najsnažnijih simbola stila i identiteta, ove se sezone vraća u velikom modnom luku – ali s novim predznakom.
15 prosinca 2025

Temperamentan, elegantan, kristalno čistog izgleda i nježno-gorkog okusa. Riječi su ovo koje najbolje opisuju Schweppes, jedno od najprepoznatljivijih osvježavajućih pića na planeti.
Poznati zvuk njegovih pjenušavih mjehurića vodi nas u neki drugi svijet, pun iznenađenja i zabave, u kojem je sve moguće. A jedno takvo čudesno putovanje, koje spaja bogatu tradiciju ovog ikonskog pića i dijelove povijesti najveće hrvatske metropole, upravo kreće zagrebačkim ulicama. SIP’n’SLIDE tramvaj dva će dana biti glavna zvijezda na tračnicama u samom centru grada, a poziva na najuzbudljiviju i najzabavniju vožnju uz osvježavajući mocktail s novim okusom Schweppes Pink Tonica.

Za ovo putovanje ne treba imati kupljenu kartu i ne treba imati kofer. Dovoljno je uloviti prepoznatljivi starogradski tramvaj na jednoj od njegovih stanica, odvažiti se i zakoračiti u ovu putujuću vremensku kapsulu te se teleportirati u zabavni svijet koji će zaokupiti sva osjetila.
SIP”n’SLIDE tramvaj vozit će 28. i 29. lipnja, od 18 do 21 sati, a uskočiti se može na bilo kojoj od sljedećih stanica – Trga Ante Starčevića, Zrinjevac, Praška, Trg bana Josipa Jelačića, Frankopanska, Britanski trg, Trg Republike Austrije, Talovčeva, Jagićeva, Adžijna, Vodnikova i Botanički vrt.

Putnike očekuje prava okusna senzacija uz mocktail pripremljen na bazi Schweppes Pink Tonica, novog ljetnog okusa Schweppesa, u kombinaciji sa sirupom od bazge, soka od limete i negazirane vode, a bit će serviran u čaši koju će svaki putnik moći ponijeti sa sobom.

Ova starogradska zagrebačka priča samo je prva stanica najnovije Schweppes pustolovine koja se uskoro sprema osvojiti cijelu Hrvatsku. O čemu se radi? Uskoči u SIP’n’SLIDE tramvaj jer možda prvi otkriješ što se sprema u tvornici okusa koja već desetljećima uspješno pomiče granice u kreiranju posebnih doživljaja.


Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
15 prosinca 2025

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
15 prosinca 2025

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
15 prosinca 2025

Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
15 prosinca 2025

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
15 prosinca 2025