Ulovi SIP’n’SLIDE tramvaj i uživaj u besplatnoj vožnji uz ukusno osvježenje
Temperamentan, elegantan, kristalno čistog izgleda i nježno-gorkog okusa. Riječi su ovo koje najbolje opisuju Schweppes, jedno od najprepoznatljivijih osvježavajućih pića na planeti.
Poznati zvuk njegovih pjenušavih mjehurića vodi nas u neki drugi svijet, pun iznenađenja i zabave, u kojem je sve moguće. A jedno takvo čudesno putovanje, koje spaja bogatu tradiciju ovog ikonskog pića i dijelove povijesti najveće hrvatske metropole, upravo kreće zagrebačkim ulicama. SIP’n’SLIDE tramvaj dva će dana biti glavna zvijezda na tračnicama u samom centru grada, a poziva na najuzbudljiviju i najzabavniju vožnju uz osvježavajući mocktail s novim okusom Schweppes Pink Tonica.
Za ovo putovanje ne treba imati kupljenu kartu i ne treba imati kofer. Dovoljno je uloviti prepoznatljivi starogradski tramvaj na jednoj od njegovih stanica, odvažiti se i zakoračiti u ovu putujuću vremensku kapsulu te se teleportirati u zabavni svijet koji će zaokupiti sva osjetila.
Genijalna vožnja tramvajem uz Schweppes Pink Tonic
SIP”n’SLIDE tramvaj vozit će 28. i 29. lipnja, od 18 do 21 sati, a uskočiti se može na bilo kojoj od sljedećih stanica – Trga Ante Starčevića, Zrinjevac, Praška, Trg bana Josipa Jelačića, Frankopanska, Britanski trg, Trg Republike Austrije, Talovčeva, Jagićeva, Adžijna, Vodnikova i Botanički vrt.
Putnike očekuje prava okusna senzacija uz mocktail pripremljen na bazi Schweppes Pink Tonica, novog ljetnog okusa Schweppesa, u kombinaciji sa sirupom od bazge, soka od limete i negazirane vode, a bit će serviran u čaši koju će svaki putnik moći ponijeti sa sobom.
Ova starogradska zagrebačka priča samo je prva stanica najnovije Schweppes pustolovine koja se uskoro sprema osvojiti cijelu Hrvatsku. O čemu se radi? Uskoči u SIP’n’SLIDE tramvaj jer možda prvi otkriješ što se sprema u tvornici okusa koja već desetljećima uspješno pomiče granice u kreiranju posebnih doživljaja.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.