HELLO
HELLO! #HelloItsMe

U zagrebačkom Z Centru, 12. listopada, održana je druga po redu Game Changer konferencija s više od 100 govornika. Svojim jedinstvenim konceptom Game Changer pokazao je goleme mogućnosti povezivanja gaming industrije i WEB3, s poljima e-trgovine, kibernetičke sigurnosti, umjetne inteligencije i marketinga. Više od 1.100 posjetitelja imalo je priliku izravno od nositelja digitalne transformacije dobiti najnovije informacije o trendovima, ali i inspiraciju za oblikovanje i usmjeravanje vlastite karijere i poslovanja. Uvod u konferenciju je obilježila networking večera koju je organizirao superklaster Odlučan 3 u suradnji s USAID, gdje su blockchain eksperti iz regije imali priliku predstaviti svoj rad.  Posjetitelji su se mogli povezati u velikoj Investor lounge zoni, testirati proizvode partner u Expo zoni i uživati u cjelodnevnoj ugodnoj atmosferi DJ  seta, sve to zaokruženo s Change the beat party zabavom.

Ovogodišnje izdanje Game Changer 2.0 karakteriziraju 3 riječi: primjenjivo, novo i korisno, no i činjenica da je broj panelistica povećan sa 17 % na čak 34%. Iako je u svijetu u ovoj industriji zaposleno 27 % ženske populacije, trendovi rasta i popularizacije zanimanja u ovoj domicilno muškoj industriji odrazili su se i na sudionice konferencije. Uz: Davora Bruketu, Sandra Mura, Roberta Barcellana, Gordana Giričeka, Mislava Combaja, Vlahu Hrdala, Jovana Tišmu, Dražena Lučića, Tina Šarića, Vedrana Vukmana, Stipu Plejića, Aleksandra Gavrilovića te mnogih drugih, pozicije govornika na konferenciji zato su zauzele i brojne uspješne žene, koje karijere grade u Hrvatskoj, ali i izvan granica. Hajdi Ćenan, Ida Pandur, Ivanka Mabić Gagić, dr. Vanja Ljevar, Martina Silov, Belma Gutlić, Marijana Šarolić Robić, sestre iza dizajnerskog dvojca Boudoir, ali i cijeli niz ostalih panelista koji su podijelili svoja bogata znanja i iskustva, a kroz teme su ih vodili voditelji dvorana Sanda Mamić, Dino Oreški, Duje Stojak, Tomislav Pancirov te Nika Matičić koja je vodila dvoranu u kojoj su se predstavljali start up-ovi a pobjednu je odnio tim NATIVE TEAMS Timotheja Jukića. Stručni žiri činili su Reno Budić, Ivona Atanasov Bandić, Katarina Ćosić, Bernard Ivezić, Dario Marčac, Filip Duvnjak i Ivan Ormuž.

“Još uvijek smo puni dojmova i ponosni na sve sto smo postigli sto pokazuje i veliki odaziv posjetitelja koji su kući otišli puni pozitivne. Ponovno smo dokazali da povezivanje tehnoloških kompanija i približavanje tech tema s mainstream kompanijama iz Hrvatske i regije kao odličan recept za uspjeh. Veseli nas činjenica da su posjetitelji saznali nešto novo, korisno, primjenjivo i povezali s novom zajednicom. Jako nas veseli iduće izdanje 3.0 za koje već kreću pripreme“, izjavio je organizator Matija Vučković.

Spajamo industrije, činimo razumljivim i svakodnevno primjenjivim u poslovanju i edukaciji teme koje su počela novoga smjera i razvoja mnogih industrija. Uz snažan networking, dajemo mnoge korisne informacije kao i inspiracije za nove projekte i snažan razvoj i napredak.“, istaknula je jedna od partnera projekta Iva Leko.

Kao poseban doživljaj uz Expo zonu i kompletan sadržaj, tu je bila i experience zona novog HR wellbeing projekta GROWE! premijerno predstavljen na ovogodišnjoj konferenciji koju je osmislila Izabela Vrtar u sklopu platforme Game Changer.

Bogati tematski sadržaj Expo zone pružili su i Hanza media, Samsung, Coca-Cola, Addiko bank, Europska komisija, Crowe, Nestle, De’Longhi, Philips, Podravka, RIT, Schneider electrics, Herbalife, LAQO, Revuto, ApisIT, PPD Global, Hrvatska lutrija HGSpot, Papar i Miva.

game changer


druge vijesti

ziaja balzam

Brkovi s misijom: Kako jedan balzam pretvara Movember u pokret samosvijesti

Studeni je mjesec u kojem brkovi imaju misiju. Iza njih ne stoji samo pomodni trenutak, nego snažna poruka – podsjetnik muškarcima da se brinu o sebi, o svom zdravlju, tijelu i duhu. Movember je već odavno prerastao u globalni pokret koji potiče razgovor o onome o čemu se, prečesto, šuti: o muškom zdravlju, o prevenciji, o emocijama koje nerijetko ostaju neizgovorene. A možda je baš brijanje, taj svakodnevni ritual u kojem muškarac ostaje sam sa svojim odrazom, najbolji trenutak da se započne s promjenom.

Njega kože

13 studenoga 2025

muškarac tuširanje

Muškarci, vrijeme je da redefiniramo snagu: Zašto Movember počinje pod tušem?

Studeni već godinama nosi sasvim posebno značenje za muškarce diljem svijeta. Movember — mjesec brkova, svjesnosti o muškom zdravlju i tihih unutarnjih borbi koje muškarci rijetko izgovaraju naglas — postao je prilika da zastanemo, pogledamo se u ogledalo i upitamo: brinemo li se doista o sebi? Dok brkovi rastu kao simbol solidarnosti i samosvijesti, Movember sve češće prerasta u trenutak kada se muška rutina preispituje iz temelja — od zdravlja do njege, od unutarnje ravnoteže do vanjskog dojma.

Njega kože

13 studenoga 2025