Što kad se spoji vrhunska dentalna usluga i umjetnička izložba? Rezultat bi vas mogao iznenaditi
Estetske i stomatološke poliklinike već neko vrijeme postaju prave male wellbeing oaze koje svojim posjetiteljima pružaju vrhunsko iskustvo i doživljaj. Jedna takva otvorena je nedavno u modernom prostoru Kvaternik plaze, a njezino uređenje i koncept iznenadit će i najzahtjevnije korisnike.
Imperativ u dizajnu interijera je da se prostor maksimalno prilagodi potrebama pacijenata kako bi korisničko iskustvo bilo što ugodnije. A kada se modernost spoji s tradicijom, rezultat je nova vrhunska poliklinika u kojoj će svaki pacijent osjetiti atmosferu dobrodošlice, visoke stručnosti i sigurnosti.
Tako je u petak Futura Dent Estetica svečano otvorila vrata nove poliklinike u Kvaternik plazi. Dugogodišnja tradicija započela je 1998. godine kada je nekoliko vrhunskih stručnjaka na području dentalne medicine osnovalo prvu stomatološku ordinaciju.
Jedinstvene umjetnine s daškom minimalizma
Novi prostor poliklinike odiše minimalističkim dizajnom koji spaja moderne elemente i pomno odabran namještaj kako bi se pacijent osjećao dobrodošlo onog trenutka kada uđe u čekaonicu. Posebnost novog prostora ogleda se i u prisustvu iznimnih umjetničkih djela jednog od najistaknutijih hrvatskih slikara i grafičkih dizajnera, Borisa Bućana.
Bućan je bio ključna figura generacije “nove umjetničke prakse” na hrvatskoj umjetničkoj sceni, a njegov grafički dizajn usko je bio povezan s pop izričajem i konceptualnom umjetničkom scenom. Kombinacija umjetničkih radova iz različitih privatnih kolekcija (unutar projekta Futura Art u suradnji sa zagrebačkom galerijom Barijera) te minimalističkog pristupa, pruža prostoru dozu originalnosti, vrhunskog dizajna i ekskluzivnosti.
Revolucionari u dentalnoj medicini
Svojim radom, stručnjaci unutar Futura Dent Estetica ordinacije postali su revolucionari u uvođenju i korištenju digitalne tehnologije u dentalnoj medicini u Hrvatskoj. Obiteljski biznis dentalnim tehničarima i doktorima dentalne medicine nudi proizvode koje im olakšavaju rad, omogućuju sigurnost i vrhunsku preciznost kao i kvalitetu.
Prvi su u upotrebu u stomatološkoj protetici uveli CNC uređaj još daleke 2006. godine, od 1999. koriste bezmetalnu keramiku, a od 2004. počeli su raditi s cirkonom. Od 2015. godine tim se počinje baviti i prodajom stomatološke opreme.
Ono što istiće rad ordinacije je i prezentacija idejnog projekta “mock up-a” tijekom planiranja protetskog rada svakom pacijentu, a prilikom čega pacijent izravno u svojim ustima može vidjeti svoj budući osmijeh pa na osnovu toga donijeti odluku. „Izvrsnost i vrhunska kvaliteta naša je nit vodilja u radu s klijentima i pacijentima. Sa svakom inovacijom koju smo usvojili i integrirali u naše poslovanje, trudili smo se povećati nivo zdravstvene, kao i estetske usluge našim pacijentima. Tako je i otvorenje ove nove ordinacije još jedna stepenica u podizanju standarda usluge koju pružamo. Želja nam je da se naši djelatnici kao i naši pacijenti osjećaju ugodno i da ih od ulaska u našu kliniku dočeka izvrsnost, u ovom slučaju i potpuno neočekivani umjetnički moment na našim zidovima. Zašto ne biste uživali u vrhunskoj umjetnosti jer to je ono što mi želimo i možemo pružiti našim korisnicima“, izjavio je prilikom otvorenja voditelj poliklinike dr. Mato Paljetak.
Futura Dent Estetica svojim pacijentima u novoj poliklinici nudi brojne usluge, a primarni fokus su estetska stomatologija, navođena implantologija, stomatološka protetika, dječja stomatologija, izbjeljivanje i poliranje zubi, korektivni zahvati na zubnom mesu, oralna kirurgija, parodontologija i dr. Osim toga, svojim pacijentima pružaju i usluge estetike lica – hijaluronski fileri i pomlađivanje lica botoksom posljednjih godina postali su zlatni standard kada je u pitanju estetska medicina.
Ugodna atmosfera i osjećaj dobrodošlice prostora igraju ključnu ulogu u oblikovanju osjećaja korisnika. Osim estetskog doživljaja, posebnu pažnju pridaju najmodernijoj opremi i aparatima koji garantiraju najbolji mogući rezultat i zadovoljstvo pacijenata.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.