Frankly good predstavio svoju prvu liniju proizvoda inspiriranih Istrom
U predivnom ambijentu ateliera Saše Šekoranje predstavljena je Frankly good linija proizvoda, iza koje stoje naša poznata pjevačica Franka i njezin menadžer Siniša Bevanda kao direktor brenda.
Mnogi su se poznati, poput Mije Dimšić, Lane Klingor Mihić, Matije Vuice, Ane Begić Tahiri, Lucije Lugomer, Jelene Perić, Marka Cibocija, Sare Jo okupili kako bi podržali projekt na kojem su Franka i njezin tim radili posljednje tri godine.
„Ovo je vrlo poseban projekt za nas jer smo u njega uložili i srce i dušu. U svakom koraku procesa bio nam je bitan svaki detalj, svakom smo se proizvodu maksimalno posvetili i jedva sam čekala dan kad ću ih moći podijeliti sa svima“, rekla je Franka. Inspiraciju za proizvode pronašli su u Istri – u isto vrijeme cilj je bio ostati autentičan, povezati tradiciju i predivnu Istru koja ima toliko toga za ponuditi.
Uz Franku i Sinišu, okupljenima se obratio i vizažist Karlo Rusan, poznatiji kao Ruka Beauty. Karlo godinama surađuje s Frankom te je dio Frankly good zajednice od samih početaka. „Svih osam nijansi mat tekućih ruževa birali smo pažljivo kako bi mogli kreirati različite make up izglede. Ono što me posebno veseli kao vizažista su pigmentiranost i postojanost ruževa jer olakšavaju proces njihovog nanošenja. Postojanost ruževa testirali smo skoro dvije godine na Franki, a mislim da sve govori činjenica kako ih za vrijeme pauza na snimanjima nismo morali popravljati“, ispričao je Karlo. Osim toga, podijelio je i savjet kako postići besprijekoran izgled ruža na usnama.
„Svakako bih preporučio, a to smo uvrstili i u Frankinu beauty rutinu, da se prije bilo kakvog nanošenja ruža ili sjajila na usne, koristi Milky Smoother koji je odlična podloga za ostale proizvode, a usne čini posebno mekima“, otkrio je poznati vizažist.
Iako je teško izdvojiti samo jedan proizvod, jedan od traženijih je mat Poppy Field ruž za usne, koji je obogaćen hidratantnim prirodnim uljima maslinovog lista i grožđanih sjemenki tako da traje cijeli dan bez osjećaja zatezanja i suhoće. Osim ruževa, posjetitelje su oduševili Milky Splash maslac za uklanjanje šminke i nečistoća s lica, te Milky Smoother Lip Therapy tretman za usne koji obnavlja, hrani i štiti kožu. U tome posebnu ulogu imaju maslinovo ulje koje kožu čini mekom i svilenkastom, ulje sjemenki grožđa koje pomaže u smanjivanju znakova starenja i ožiljaka te kozje mlijeko koje hidratizira i djeluje protuupalno. Svi Frankly good proizvodi mogu se kupiti na službenoj Frankly good web stranici, gdje se mogu pronaći i detaljnije informacije o sastojcima.
Dok ljetni mjeseci mirisom nose bezbrižnost, u Sarajevu se već osjeća kreativna groznica – ona koja prethodi još jednom izdanju Sarajevo Film Festivala, kulturnog događaja koji odavno nadilazi granice filma. Među najinovativnijim programima festivala posebno se ističe CineLink Books, projekt koji spaja ono najbolje iz dva svijeta: književnosti i filma.
Dubrovnik, grad koji diše eleganciju u svakom kamenom detalju, dobio je novo gastro utočište koje spaja dvije kulture u jednu neodoljivu priču – onu o hrani, ljubavi i putovanjima. U uskoj, tihoj Boškovićevoj ulici, daleko od vreve glavnih koraka, smjestio se Franco Romano Panini Bar – mjesto koje kao da je ispalo iz neke rimskog filma, ali s dušom juga.
Dok gradske ulice dišu nešto sporije, a vrućine nas mame na laganiji tempo, u srcu Zagreba skriva se adresa na kojoj ljeto ima drugačiji okus. Evergreen Sushi Experience na Ilici 49 savršena je destinacija za sve one koji ostaju u gradu, ali ne žele raditi kompromise kada je u pitanju uživanje.
Ljeto možda donosi opuštenije dane, ali stil nikad ne uzima predah – pogotovo kad je u pitanju Tommy Hilfiger. Ikonski brend koji definira spoj američke elegancije i urbane ležernosti, ovog ljeta nudi priliku koju ne želite propustiti: sniženje do -50% na odabrane komade iz aktualne kolekcije.
Od 12. do 20. rujna, riječka luka postaje domaćin nečemu doista jedinstvenom – prvom brodu-muzeju na svijetu i svjetskom putujućem festivalu umjetnosti i kulture. Art Explora Festival, koji je već osvojio obale Mediterana, po prvi put pristaje u Hrvatskoj – i to s punim jedrima kreativnosti, tehnologije i slobode izražavanja.
Ako ste mislili da ljetna magija pripada isključivo obali – razmislite ponovno. U srcu zelinskih brežuljaka, pod zvjezdanim nebom i uz šum čaša koje kucaju u znak ljeta, održala se večer koju će svi prisutni još dugo prepričavati. Wine Summer 2025 još je jednom dokazao da kontinent zna slaviti – i to s vrhunskim stilom.
Dok ljeto u punom jeku pretvara obalu u pozornicu života, jedan grad na Jadranu ovih dana živi glazbu, poeziju i sjećanja – ali ne bilo kakva. Šibenik, grad u kojem su se rodile legende i oblikovali glasovi generacija, 11. i 12. srpnja postaje središte kulture, emocije i identiteta kroz manifestaciju “Šibenik, Grad kao mi.”
U svijetu u kojem sve glasnije govorimo, ponekad najviše kaže – tišina. Ona nije bijeg, već izbor. Ona ne znači odsutnost riječi, nego prisutnost u trenutku. Upravo je ta ideja bila polazište pjevačici koja zna kako spojiti emociju, ritam i autentičnost u jedno.
Kad se s prvim beatovima na Petrovaradinskoj tvrđavi zatrese horizont, a svjetla festivala pretvore Novi Sad u najvibrantniji grad regije – znate da ste stigli na pravo mjesto, u pravo vrijeme. Exit je više od festivala. On je poziv na istraživanje. Jer dok noći pripadaju glazbi, dani u Novom Sadu pripadaju – vama.
Postoji trenutak u životu svakog muškarca kad tiho, bez buke, izgovoriš sebi: "Dosta je." U slučaju Johnnyja Deppa, ta rečenica je bila glasna, ogoljena i nefiltrirana: “F*ck you.” No nije to bio bijes. Bila je to kapitulacija pred očekivanjima svijeta — i istovremeno ultimativno oslobađanje.
Modni svijet ponovno drži dah — The Devil Wears Prada dobiva svoj nastavak, a nova glumačka imena na modnoj pisti Runway magazina garantiraju da nas očekuje pravi haute couture spektakl. Lucy Liu, Justin Theroux, B.J. Novak i Pauline Chalamet pripremaju se za test iz modne pismenosti, a jedno pitanje visi u zraku: mogu li oni doista ispravno napisati Gabbana?