Švedski beauty-tech div, ove godine slavi svoju 10. godišnjicu. Uvijek na čelu inovacija u području tehnologije ljepote i wellnessa, FOREO je cijenjen i voljen među potrošačima i slavnim osobama diljem svijeta zbog svojih intuitivnih, sigurnih i visokoučinkovitih rješenja za njegu kože i tijela koja se mogu uživati u udobnosti vlastitog doma - prava investicija u svakodnevnu brigu o sebi.
U 2023., FOREO ne samo što slavi desetljećekao lider u beauty-tech i skin-tech industriji, već s radošću dočekuje iduće desetljeće s revolucionarnim inovacijama koje će preoblikovati budućnost ljepote kakvu danas poznajemo.
FOREO je proizašao iz vizionarske ideje svog osnivača Filipa Sedića još 2013. godine, s lansiranjem nove, sada slavne te najprodavanijeLUNA kolekcije, koja je klinički dokazano učinkoviti uređaj namijenjen za masažu i čišćenje lica. Ova revolucionarna i višenamjenska linija ultra-higijenskih uređaja s neusporedivim rezultatima nije samo zauvijek promijenila način razmišljanja o čišćenju lica, već je također pružila održivo riješenje za optimizaciju limfne drenaže, cirkulacije krvi i apsorpcije njege kože i njezinih aktivnih sastojaka.
Zahvaljujući popularnom i inovativnom dizajnu, iznimno izdržljivim materijalima bez potrebe za zamjenskim glavama ili dnevnim punjenjem, ultra-mekom i ultra-higijenskom silikonskom materijalu te patentiranim FOREO tehnologijama, posebno prepoznatljivoj T-Sonic pulsnoj tehnologiji: ova fenomenalna inovacija je otvorila put beauty-techu, uspješno prolazeći test vremena. Nije samo jedan od najprodavanijih beuty-tech uređaja na tržištu, već će i nastavit dominirati scenom u idućem desetljeću.
Kolekcija LUNA se tijekom godina proširilia i inovirala, sve do najnovije FOREO LUNA 4 linije, koja je također obilježila ulazak švedkog beauty-tech brenda u segment njege tijela sa LUNA 4 body četkom namijenjenom za piling i toniranje tijela. Cijela kolekcija sija sa svojim klinički dokazanim rezultatima: dubinsko i nježno čišćenje koje uklanja 99% prljavštine, višak sebuma, bakterije i ostatke šminke s kože. Osim toga, potpuno novi uređaj za njegu kože LUNA 4 Plus uključuje, uz već poznate T-sonic pulsacije,tehnologiju grijanja crvenim LED svjetlom, NIR LED svjetlo i tehnologiju mikrostruje za toniranje, što pruža tretman čišćenja i revitalizacije lica kakav dosad nije viđen – sve je prilagodljivo putem FOREO For You aplikacije.
Foreo
Slavna LUNA kolekcija, nagrađivana i omiljena među slavnima diljem svijeta, dokazuje kako FOREO i dalje uspješno ruši standarde industrije, pružajući izuzetne preformanse i neusporedivu trajnost rezultata.
FOREO-ve inovacije nisu stale na tome; naprotiv, tijekom godina su se uzdigle s dolaskom novih, vizionarskih linija. Prije svega, tu su FOREO UFO linija i nedavni FOREO UFO 2 uređaji, osmišljeni kako bi maksimizirali učinke i blagodati maski za lice – do danas čak 17 različitih vrsta – zahvaljujući naprednim tehnologijama poput T-sonic pulsacija, termoterapije, krioterapije i LED svjetala punog spektra.
FOREO-v beauty-tech put nastavio se ulaskom još jedne iznimno voljene i najprodavanije linije koja je doslovno osvojila svjetsko tržište: FOREO BEAR, mali i moćni beauty-tech gadget za izvođenje vježbi lica i postizanje neinvazivnog podizanja lica u udobnosti vlastitoga doma, zahvaljujući tehnologijama mikrostruje i T-sonic pulsacija, kao i jedinstvenim, patentiranim novim implementacijama kao što je Anti-Shock System.
Dolazeći do danas, evolucija FOREO-a je uzela novi, uzbudljivi smjer s rođenjem novog branda pod svojim krilom: FAQ Swiss, novi švicarski brend posvećen visokoučinkovitim anti-age rješenjima. Nedavno lansiranje radiofrekvencijskih i elektrostimulacijskih uređaja FAQ 101 i FAQ 102, te obnavljajućih LED maski za lice FAQ 201 i FAQ 202 su jasan dokaz toga.
Igor Spina, generalni direktor za Južnu Europu, komentira: “Naša revolucionarna tehnologija je ono što nas razlikuje od bilo kojih drugih beautytech rješenja na tržištu. Stalna inovacija oduvijek je bila naša snaga, i neprestano se trudimo pružiti napredna, jednostavna i sigurna rješenja našim potrošačima. Svaki dan unapređujemo i ojačavamo iskustvo njege kože potrošača diljem svijeta, koristeći naše Švedske beauty rutine kako bismo maksimizirali rezultate tretmana i učinili ih vidljivima i trajnima.”
FOREO, švedski gigant u beauty-tech industriji, ove godine je otvorio novo poglavlje u svom portfelju rješenja za dubinsku njegu kože, lansirajući potpuno novu liniju kozmetičkih proizvoda za lice i područje oko očiju. Klinički testirana, čista, veganska i cruelty-free formula s visokim udjelom prirodnih sastojaka: ova linija FOREO kozmetike ima sve što je potrebno da postane novi must-have među FOREO obožavateljima diljem svijeta.
Što nam donosi budućnost FOREO-a? Beautytech i kozmetička rješenja za Švedske beauty rutine, osmišljena od strane brenda, će se dalje širiti u nove, neistražene smjerove. I upravo će nove rutine inspirirane švedskim konceptom – intuitivne, učinkovite, integrirane – otvoriti sljedeće desetljeće za ovaj revolucionarni brand.
FOREO je uvijek bio ispred svog vremena u svom sektoru, a sljedeće desetljeće neće biti iznimka. Tehnologije koje nisu viđene dosad i novosti koje će preoblikovati svijet ljepote i wellnessa onako kako ga danas poznajemo i dalje će biti sastavni dio DNK-a brenda. Poslovna strategija FOREO-a oduvijek je bila usmjerena prema potrošaču i njegovim sadašnjim i budućim potrebama: tehnološke i proizvodne inovacije te ulazak u nove kategorije bit će ključ uspjeha u godinama koje dolaze.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.