FOREO, vodeći svjetski brend u medicinskoj tehnologiji za njegu kože, upravo je ušao na tržište njege kose u velikom stilu lansiranjem najnovijeg dodatka svojoj poznatoj LUNA™ kolekciji – LUNA™ 4 hair. Dugogodišnje pripreme kulminirale su ovim proširenjem, koje označava novu fazu u FOREO-ovoj predanosti holističkoj ljepoti, osobnoj njezi i općoj dobrobiti. Temeljen na znanstveno dokazanoj naprednoj tehnologiji i osmišljen kako bi obnavljao i jačao kosu, uz pročišćavanje vlasišta, ovaj 2-u-1 masažer za vlasište kombinira crvenu LED svjetlost i T-Sonic™ masažu.
Značajke LUNA™ 4 hair:
Površina LUNA™ 4 za kosu prekrivena je s 395 ultra-higijenskih silikonskih dlačica. One služe za uklanjanje nakupljenih nečistoća koje opuštaju T-Sonic™ pulsacije, a istovremeno razdvajaju kosu kako bi crvena LED svjetlost nesmetano dopirala do folikula kose.
✔ Čisti vlasište – Silikonske dlačice nježno, ali učinkovito uklanjaju nakupljene nečistoće na vlasištu, sprječavajući mrtve stanice kože.
✔ Jača kosu – T-Sonic™ masaža stimulira vlasište, poboljšavajući mikrocirkulaciju, što omogućuje lakši dotok kisika i esencijalnih hranjivih tvari do folikula kose. Crvena LED svjetlost bori se protiv prorjeđivanja i lomljenja kose stimulirajući folikule da proizvode gušću i snažniju kosu.
✔ Obnavlja kosu – Silikonske dlačice i T-Sonic™ pulsacije pomažu u ravnomjernom raspoređivanju tretmana za njegu kose, omogućujući optimalnu apsorpciju svakog pramena. Tako možete postići najbolje rezultate u obnovi kose.
KLINIČKI DOKAZANI REZULTATI
Na temelju nezavisnih kliničkih ispitivanja (provođeni 28 dana na 31 ženskoj i muškoj osobi u dobi od 25 do 55 godina), LUNA™ 4 za kosu klinički dokazano:
✔ Značajno povećava debljinu kose i smanjuje gubitak kose u samo 1 mjesecu.
✔ Smanjuje perut za 24% i smanjuje masnoću vlasišta za 50% u samo 1 mjesecu.
Rezultati na temelju iskustava korisnika pokazali su da je 94% korisnika izjavilo da su primijetili manje lomljenja kose u samo 2 tjedna, a njihovo vlasište bilo je čišće, zdravije i manje svrbi. Također, 97% korisnika izjavilo je da im kosa izgleda gušće i sjajnije.
Ultra-lagan, kompaktan i ergonomski oblikovan da savršeno pristaje u ruku, ovaj inovativni uređaj čini tretmane za kosu jednostavnim i ugodnim, dok njegovo vodootporno tijelo omogućava jednostavnu upotrebu pod tušem. LUNA™ 4 za kosu savršeno funkcionira s tekućim tretmanima za kosu poput Minoksidila, poboljšavajući učinak sastojaka omogućujući im duboko prodiranje u folikule kose.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.