Upravo zvijezda svjetskoga glasa savršeno odgovara ovoj senzaciji! FloeWater dolazi na hrvatsko tržište s posebnim, revolucionarnim i jedinstvenim proizvodom. Nova voda u limenkama odmah je dobila veliko DA od američke filmske zvijezde Eve Mendes.
Eva Mendes postala je zaštitno lice nove vode u aluminijskim limenkama naziva FloeWater. Proizvedena jedinstvenom tehnologijom filtracije, FloeWater dolazi na tržište s kristalno čistom, dvostruko filtriranom pitkom vodom, koja je dostupna u limenkama od 250 ml i 500 ml.
Eva Mendes zaštitno je lice FloeWater vode
Svjetski poznata američka glumica Eva Mendes donosi kristalno bistroj filtriranoj pitkoj vodi FloeWater dašak holivudskog glamura. Supruga za Oscara nominiranog Ryana Goslinga poznata je po tome što pazi na svoje zdravlje. Svaki dan vježba, brine o optimalnoj razini hidracije i gotovo je potpuno eliminirala plastiku iz svog života. Njena karizma i predanost odražavaju i vrijednosti branda FloeWater, čineći ga privlačnijim potrošačima širom svijeta.
FloeWater spada u kategoriju najpopularnijih gotovih pića (ready-to-drink) na svijetu. Ova kategorija sada ulazi u revolucionarnu transformaciju jer je FloeWater, sa svojim novim proizvodom u limenci, spreman redefinirati pravila proizvodnje pića.
Ultra-filtrirana voda za piće, FloeWater u aluminijskoj limenci, također sadrži minerale (300 mg/L) i iznimno je čista. Zahvaljujući jednoj od najnaprednijih svjetskih tehnologija ultra-filtracije, značajno je ispod regulatornih granica nekoliko zagađivača – na primjer, u prosjeku je 27 puta čišća od dopuštenih granica za arsen, olovo, nitrit i nitrat. Prije konzerviranja, FloeWater prolazi kroz dva posebna sloja: kvarcne kristale i aqeeq kamenje.
Lansiranje FloeWater vode jedna je od najznačajnijih inovacija godine
„Lansiranje FloeWatera u aluminijskim limenkama jedna je od najznačajnijih i najuzbudljivijih inovacija ove godine jer koristimo revolucionarnu novu tehnologiju filtracije i ulazimo u novu kategoriju zahvaljujući ‘pred-pakiranom’ formatu. A ne treba zanemariti ni to da je prava holivudska zvijezda, očaravajuća Eva Mendes, postala zaštitno lice brenda”, rekla je Adrienn Popovics, direktorica marketinga HELL-a, koji stoji i iza branda FlowWater.
FloeWater je dostupna u limenkama s premazom bez BPA (Bisphenol-A) od 250 ml i 500 ml, koje se mogu beskonačno reciklirati, te dolazi u gaziranoj i negaziranoj verziji, a prodaje se po pristupačnoj cijeni. Treba spomenuti i poseban dizajn na ambalaži: umjesto uobičajene prozirne ambalaže, limenka FloeWatera ukrašena je plavim i zlatnim bojama, što ilustrira kita koji istodobno evocira čarobni životinjski svijet oceana koji treba zaštititi.
U rovinjskom hotelu Lone jučer je sve prštalo od ljepote, a razlog je jubilarni, 35. izbor Kraljice Hrvatske 2025. za Kraljicu Svijeta. Nova Kraljica Hrvatske je Lana Lourdes Rupić iz Šibenika. Titula Prve princeze dodijeljena je Liv Šumak iz Zagreba, koja je uz lentu Prve princeze osvojila i lentu Kraljice elegancije. Druga princeza postala je Petra Vuleta iz Osijeka. Nina Mrvić iz Rijeke ponijela je titulu Kraljice osobnosti, Daniela Jagodić iz Rijeke osvojila je lentu Kraljice fotogeničnosti, dok je Korina Sviben iz Zagreba proglašena Kraljicom medija.
Postoje putovanja koja ne traže opravdanje, već se događaju iz unutarnje potrebe za predahom, promjenom ritma i povratkom sebi, a zima u Alpama upravo je takav poziv. Snijeg koji škripi pod skijama, oštar planinski zrak i tišina koju prekida tek žamor žičara stvaraju kulisu u kojoj svakodnevne brige ostaju daleko u dolini. Istraživanje Booking.coma o putnim predviđanjima za 2026. godinu potvrđuje ono što mnogi već osjećaju – čak 71 posto hrvatskih putnika vjeruje da je spontanost sama po sebi dovoljan razlog za odlazak na odmor, dok njih 80 posto smatra da je nakon napornog rada predah nagrada koju su zaslužili.
Ove sezone FOREO donosi čaroliju self-care rituala – od luksuznih uređaja za čišćenje i spa tretmane kod kuće do napredne njege lica i osmijeha, sve uz ekskluzivne popuste i limited edition blagdanske ponude.
U Centru kulture Ribnjak u Zagrebu, 18. prosinca 2025. godine, od 10 do 23 sata, održat će se cjelodnevni program povodom Međunarodnog dana migranata, koji je Opća skupština Ujedinjenih naroda proglasila 18. prosinca 2000. godine. Cilj obilježavanja ovoga dana je isticanje doprinosa migranata društvima u kojima žive, promicanje zaštite ljudskih prava te osiguravanje dostojanstvenih životnih uvjeta za sve.
Sezona darivanja službeno je otvorena, a Fashion&Friends i Fashion Company pretvaraju shopping u pravo modno iskustvo! Ljubitelji vrhunskih brendova i ove godine mogu uživati u božićnim popustima do –50% na najpoželjnije kolekcije.
Koncert Maje Šuput ispred JOY Shopping Rugvice bio je vrhunac otvorenja 11. prosinca 2025., ali za posjetitelje sada kreće najzanimljiviji dio prosinca. U cijeloj shopping zoni Rugvica nastavljaju se adventski sadržaji i pogodnosti, od sezonskih popusta i nagradnih igara do besplatnog zamatanja poklona i obiteljskih animacija. Uz jednostavan dolazak na izlazu s autoceste i veliki besplatan parking, zona je osmišljena kao praktičan izbor za shopping, ručak i blagdansku atmosferu u jednom odlasku.
Zagrebački Advent ove je godine dobio neočekivano topao i mekan dodatak. Omiljeni cappuccino postao je još posebniji zahvaljujući brendu Barcaffè koji je goste odabranih kafića iznenadio mekanim, toplim dekicama – savršenim suputnikom za zimska druženja uz šalicu omiljenog napitka.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.