Upravo zvijezda svjetskoga glasa savršeno odgovara ovoj senzaciji! FloeWater dolazi na hrvatsko tržište s posebnim, revolucionarnim i jedinstvenim proizvodom. Nova voda u limenkama odmah je dobila veliko DA od američke filmske zvijezde Eve Mendes.
Eva Mendes postala je zaštitno lice nove vode u aluminijskim limenkama naziva FloeWater. Proizvedena jedinstvenom tehnologijom filtracije, FloeWater dolazi na tržište s kristalno čistom, dvostruko filtriranom pitkom vodom, koja je dostupna u limenkama od 250 ml i 500 ml.
Eva Mendes zaštitno je lice FloeWater vode
Svjetski poznata američka glumica Eva Mendes donosi kristalno bistroj filtriranoj pitkoj vodi FloeWater dašak holivudskog glamura. Supruga za Oscara nominiranog Ryana Goslinga poznata je po tome što pazi na svoje zdravlje. Svaki dan vježba, brine o optimalnoj razini hidracije i gotovo je potpuno eliminirala plastiku iz svog života. Njena karizma i predanost odražavaju i vrijednosti branda FloeWater, čineći ga privlačnijim potrošačima širom svijeta.
FloeWater spada u kategoriju najpopularnijih gotovih pića (ready-to-drink) na svijetu. Ova kategorija sada ulazi u revolucionarnu transformaciju jer je FloeWater, sa svojim novim proizvodom u limenci, spreman redefinirati pravila proizvodnje pića.
Ultra-filtrirana voda za piće, FloeWater u aluminijskoj limenci, također sadrži minerale (300 mg/L) i iznimno je čista. Zahvaljujući jednoj od najnaprednijih svjetskih tehnologija ultra-filtracije, značajno je ispod regulatornih granica nekoliko zagađivača – na primjer, u prosjeku je 27 puta čišća od dopuštenih granica za arsen, olovo, nitrit i nitrat. Prije konzerviranja, FloeWater prolazi kroz dva posebna sloja: kvarcne kristale i aqeeq kamenje.
Lansiranje FloeWater vode jedna je od najznačajnijih inovacija godine
„Lansiranje FloeWatera u aluminijskim limenkama jedna je od najznačajnijih i najuzbudljivijih inovacija ove godine jer koristimo revolucionarnu novu tehnologiju filtracije i ulazimo u novu kategoriju zahvaljujući ‘pred-pakiranom’ formatu. A ne treba zanemariti ni to da je prava holivudska zvijezda, očaravajuća Eva Mendes, postala zaštitno lice brenda”, rekla je Adrienn Popovics, direktorica marketinga HELL-a, koji stoji i iza branda FlowWater.
FloeWater je dostupna u limenkama s premazom bez BPA (Bisphenol-A) od 250 ml i 500 ml, koje se mogu beskonačno reciklirati, te dolazi u gaziranoj i negaziranoj verziji, a prodaje se po pristupačnoj cijeni. Treba spomenuti i poseban dizajn na ambalaži: umjesto uobičajene prozirne ambalaže, limenka FloeWatera ukrašena je plavim i zlatnim bojama, što ilustrira kita koji istodobno evocira čarobni životinjski svijet oceana koji treba zaštititi.
Električni automobili sve više postaju dio naše svakodnevice i donose značajne promjene u automobilskoj industriji i infrastrukturi. Kako tehnološki napredak utječe na proizvodnju električnih automobila? Koji su glavni izazovi u infrastrukturi potrebnoj za podršku električnim vozilima? Kako električni automobili mijenjaju tradicionalnu automobilsku industriju? Na ta ključna pitanja u Špici s Macanom odgovaraju Vedran Sorić, stručnjak za prodaju, digitalizaciju i nove tehnologije u prodaji, te Hrvoje Prpić, predsjednik Hrvatske nacionalne udruge za elektromobilnost, Strujni krug.
Alfred Keller, ugledni restoran u Boutique Hotelu Alhambra koji je ranije nagrađen Michelinovom zvjezdicom, ponovno je učvrstio svoju poziciju lidera u hrvatskoj gastronomiji, osvojivši prestižnu plaketu Gault&Millau i četiri kuharske kapice s ukupno 17 bodova. Povećanje je to u odnosu na prošlogodišnjih 16,5 bodova, što dodatno potvrđuje predanost restorana kulinarskoj izvrsnosti. Laureate za 2025. proglasilo je hrvatsko izdanje gastronomskog vodiča Gault&Millau.
Dvije žene, dva moćna glasa u svijetu poduzetništva i komunikacija, oblikuju globalne promjene svojim inovativnim pristupima. Tena, socijalna poduzetnica s iskustvom od Londona do Indije, redefinira poslovanje kroz društveni utjecaj. Karolina, savjetnica pri NATO-u i scenska umjetnica, spaja strategiju i kreativnost u jedinstvenu karijeru. Njihova priča inspirira – kako balansiraju brojne uloge i ruše granice profesionalnog izražavanja?
Dvije od tri majke (61%) imaju manje od sat vremena dnevno za svoje osnovne potrebe: Philips Avent poziva društvo da podrži majke i smanji pritisak s kojim se suočavaju pokretanjem novog Share the Care pokreta.
Hrvatski pjevač Matija Cvek pokazao je zavidan modni talent s nevjerojatnim "all black" outfitom, koji je otkrio njegovu savršenu figuru i zavodio sve prisutne.
S obzirom na to da je Thompson bio nominiran u tri kategorije Porina, no na kraju nije osvojio nijednu nagradu, Baby Lasagna nije mogao odoljeti šali na njegov račun.
Maja Šuput oduševila obožavatelje kupaćim kostimom žute boje s 3D cvjetovima, koji je dizajnirala Magda Butrym, dok uživa u obiteljskom odmoru u Dubaiju.