Filmska revolucija u Zagrebu – TRON: ARES premijerno prikazan u futurističkom ScreenX formatu!
U najnovijem poglavlju Disneyjeve kultne franšize, TRON: ARES, oskarovac Jared Leto utjelovljuje digitalni program koji prvi put prelazi u stvarni svijet
Sinoć je CineStar Branimir Mingle Mall u Zagrebu postao središte filmskog spektakla – uzvanici, novinari i ljubitelji sedme umjetnosti među prvima su doživjeli ekskluzivnu premijeru Disneyjevog blockbustera TRON: ARES, prikazanog u najnaprednijem kino formatu današnjice – ScreenX.
Riječ je o prvoj zagrebačkoj dvorani s tehnologijom koja širi sliku izvan granica klasičnog platna, obuhvaćajući čak 270 stupnjeva prikaza, čime gledatelji doslovno ulaze u filmski svijet. Premijeru nije propustio ni niz poznatih lica iz svijeta filma, televizije i glazbe – među njima Igor Jadan, Luka Lajić, Ermin Preljević i mnogi drugi – koji su oduševljeno komentirali inovativno kino iskustvo i vizualni spektakl novog TRON nastavka.
U najnovijem poglavlju Disneyjeve kultne franšize, TRON: ARES, oskarovac Jared Leto utjelovljuje digitalni program koji prvi put prelazi u stvarni svijet – u susretu koji zauvijek mijenja granicu između čovjeka i umjetne inteligencije. Film spaja futuristički dizajn, adrenalinsku akciju i filozofska pitanja o odnosu tehnologije i čovječnosti, a prate ga i snažni elektronski ritmovi legendarnih Nine Inch Nailsa.
ScreenX format ovom filmu daje potpuno novu dimenziju – vizualno iskustvo koje publiku doslovno okružuje slikom i zvukom, stvarajući osjećaj da ste dio svake akcijske scene. Zagreb se tako pridružio odabranim svjetskim gradovima s najmodernijim kino formatom.
Film TRON: ARES u distribuciji Blitz filma u kinima stiže već od danas, a ljubitelji filma moći će ga pogledati u svim premium formatima – IMAX®, ScreenX, 4DX i RealD 3D. Ulaznice su već dostupne blagajnama kina ili online.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.