Poznati studio za vizualne komunikacije pobijedio s rješenjem vizualnog identiteta Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije
Andrej Filetin i Mila Marina Burger iz studija Filburg odnijeli su pobjedničku nagradu na natječaju za dizajn vizualnog identiteta Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije.
Na natječaju za dizajn vizualnog identiteta Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije koji je organiziralo Hrvatsko dizajnersko društvo rad Andreja Filetina i Mile Marine Burger iz studija Filburg pod nazivom ‘Lipo li je’ odnio je pobjedničku nagradu.
Na javno-pozivni natječaj pristiglo je ukupno 20 radova, a Ocjenjivački sud sastojao se od stručnih i cijenjenih imena hrvatskog dizajna kao i predstavnika naručitelja.
‘Ocjenjivački sud pohvaljuje prepoznavanje komunikacijskog potencijala pojma ‘Dalmacija’ te visoku razinu razrade predloženog rješenja. Posebno uočavamo širok spektar primjena i razvoj predloženog identitetskog sustava koji je usklađen u svim elementima.’, prenio je HDD.
‘Ovim prijedlogom cilj nam je bio stvoriti sustav koji prvenstveno svojom atmosferom odiše jedinstvenim dalmatinskim pristupom životu, sustav koji će svakom svojom inkarnacijom gledatelja intuitivno potaknuti da pomisli (ili, još bolje, osjeti): “Lipo li je.“, započinje Andrej Filetin, suvlasnik studija i nagrađivani hrvatski dizajner.
White beach towel on the sand
U posljednja dva desetljeća rada, Andrej Filetin dizajnirao je na stotine projekata u online i offline prostorima, žirirao niz dizajnerskih natjecanja, vodio multidisciplinarne kreativne timove i radio s klijentima na četiri kontinenta.
Filburg je studio za branding, dizajn i komunikacije sa sjedištem u Zagrebu. Portfolio studija uključuje radove za javnu upravu, međunarodne organizacije, startupe i MSP-ove u Kini, Australiji, Europi i SAD-u. Rad studija nagradili su Art Directors Club New York, United Kingdom Sign Design Society, Hiiibrand, awwwards i drugi a kreativna rješenja studija objavljena su na izložbama, u publikacijama i dizajnerskim magazinima kao što su Zagreb Design Week, Izložba hrvatskog dizajna, Print, How, Atlas of Graphic Design, First Choice i dr. Povrh osmišljavanja vizualnih i brand narativa Filburg je specijaliziran za oblikovanje vizualnih identiteta i ključnih poruka te oblikovanje svih vrsta primjena vizualnih identiteta uključujući digitalne kanale.
‘Kao ključni motiv našeg prijedloga idejnog rješenja odabrali upravo pučinu, motiv nabijen mnogostrukom simbolikom ali prije svega motiv koji omogućava atmosferičan pristup vizualnom sustavu, onaj koji ima potencijala prenijeti dalmatinski stil života na komunikativan a elegantan način.’, nadovezuje se.
‘Predloženi rad je nedvosmisleno uspješan, vođen jasnom temom, izbjegavajući čestu zamku natječajnih prijedloga koji se mogu doimati kao niz nepovezanih grafičkih senzacija.’, naveo je ocjenjivački sud natječaja i jednoglasno reflektore okrenuo upravo na ovo vizualno rješenje koje će predstavljati Dalmaciju u svijetu za sve nas.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.