Poznati studio za vizualne komunikacije pobijedio s rješenjem vizualnog identiteta Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije
Andrej Filetin i Mila Marina Burger iz studija Filburg odnijeli su pobjedničku nagradu na natječaju za dizajn vizualnog identiteta Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije.
Na natječaju za dizajn vizualnog identiteta Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije koji je organiziralo Hrvatsko dizajnersko društvo rad Andreja Filetina i Mile Marine Burger iz studija Filburg pod nazivom ‘Lipo li je’ odnio je pobjedničku nagradu.
Na javno-pozivni natječaj pristiglo je ukupno 20 radova, a Ocjenjivački sud sastojao se od stručnih i cijenjenih imena hrvatskog dizajna kao i predstavnika naručitelja.
‘Ocjenjivački sud pohvaljuje prepoznavanje komunikacijskog potencijala pojma ‘Dalmacija’ te visoku razinu razrade predloženog rješenja. Posebno uočavamo širok spektar primjena i razvoj predloženog identitetskog sustava koji je usklađen u svim elementima.’, prenio je HDD.
‘Ovim prijedlogom cilj nam je bio stvoriti sustav koji prvenstveno svojom atmosferom odiše jedinstvenim dalmatinskim pristupom životu, sustav koji će svakom svojom inkarnacijom gledatelja intuitivno potaknuti da pomisli (ili, još bolje, osjeti): “Lipo li je.“, započinje Andrej Filetin, suvlasnik studija i nagrađivani hrvatski dizajner.
White beach towel on the sand
U posljednja dva desetljeća rada, Andrej Filetin dizajnirao je na stotine projekata u online i offline prostorima, žirirao niz dizajnerskih natjecanja, vodio multidisciplinarne kreativne timove i radio s klijentima na četiri kontinenta.
Filburg je studio za branding, dizajn i komunikacije sa sjedištem u Zagrebu. Portfolio studija uključuje radove za javnu upravu, međunarodne organizacije, startupe i MSP-ove u Kini, Australiji, Europi i SAD-u. Rad studija nagradili su Art Directors Club New York, United Kingdom Sign Design Society, Hiiibrand, awwwards i drugi a kreativna rješenja studija objavljena su na izložbama, u publikacijama i dizajnerskim magazinima kao što su Zagreb Design Week, Izložba hrvatskog dizajna, Print, How, Atlas of Graphic Design, First Choice i dr. Povrh osmišljavanja vizualnih i brand narativa Filburg je specijaliziran za oblikovanje vizualnih identiteta i ključnih poruka te oblikovanje svih vrsta primjena vizualnih identiteta uključujući digitalne kanale.
‘Kao ključni motiv našeg prijedloga idejnog rješenja odabrali upravo pučinu, motiv nabijen mnogostrukom simbolikom ali prije svega motiv koji omogućava atmosferičan pristup vizualnom sustavu, onaj koji ima potencijala prenijeti dalmatinski stil života na komunikativan a elegantan način.’, nadovezuje se.
‘Predloženi rad je nedvosmisleno uspješan, vođen jasnom temom, izbjegavajući čestu zamku natječajnih prijedloga koji se mogu doimati kao niz nepovezanih grafičkih senzacija.’, naveo je ocjenjivački sud natječaja i jednoglasno reflektore okrenuo upravo na ovo vizualno rješenje koje će predstavljati Dalmaciju u svijetu za sve nas.
Program Greencajt festivala već je prvog dana otvorio inspirativne rasprave o ulozi kreativnosti, tehnologije i empatije u oblikovanju održive budućnosti
Zamislite ovo: zvuk porculanskih šalica, miris svježe pečenih štrukli, nota mentinog čaja u zraku i pogled na raskošnu terasu Oleander pod svjetlom kasnog popodneva. Zagreb možda živi užurbanim ritmom 21. stoljeća, ali postoji jedno mjesto gdje vrijeme usporava, gdje svaka sekunda miriše na nostalgiju, profinjenost i luksuz – to je Esplanade 1925 Lounge & Cocktail Bar.
Opel je bio ponosan partner na grandioznom HELLO! partyju u zagrebačkoj Laubi, događaju koji je okupio brojne poznate osobe iz svijeta estrade, mode i medija, a glazbenu kulminaciju večeri donijela je Severina, izvedbama svojih najvećih hitova.
Kućni ljubimci nas čak potiču da uzimamo pauze od aktivnosti koje mogu potaknuti naš stres – od doomscrollinga, kućanskih i poslovnih zadataka te drugih obaveza.
Zaklada Nora Šitum i ove godine poziva male i velike trkače na najveseliju utrku u gradu – dječju utrku "Zdrav kao lav", koja će se po četvrti put održati u subotu, 24. svibnja 2025. u zagrebačkom Parku Maksimir već od 15:30 sati
Justin Bieber priznao da je svojoj supruzi Hailey nekoć rekao da nikada neće biti na naslovnici Voguea. Ispričao se, ali fanovima to nije bilo dovoljno.