HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Nogometne utakmice nisu samo prilika za podršku omiljenom timu, već i prilika za stvaranje nezaboravnih trenutaka s prijateljima i članovima obitelji. Važnost spomenutog prepoznali su iz Favbeta te su navijačima omogućili jedinstveno iskustvo uz zabavne igre na nogometnim utakmicama. U subotu, na nogometnom derbiju između NK Rijeke i NK Hajduka, odraslim navijačima dodatno su osigurali zabavu, a one najmlađe počastili su napetim trenucima izvan nogometnog terena.

Aktivnosti su među navijače donijele dozu adrenalina, a i ovoga puta bile su postavljene na ulazu kod istočne i zapadne tribine riječkog stadiona Rujevica. Preciznost i fokus vatrenih navijača još su se jednom mjerili zahvaljujući Football Darts napuhancu, koji je poslužio za poboljšanje vještine pucanja lopte. Big baller inflatable najmlađima je poslužio kao odlično mjerilo za spretnost i ravnotežu, dok se uz popularnu Socceramu vježbalo ciljanje udaraca loptom. Favbet zabavni korner obogaćen je još jednom dodatnom aktivnošću povezanom s košarkom, Shooting star basketball. Suradnja s HKS rezultirala je time da je košarkaška premijer liga dobila naziv FAVBET Premijer liga, zahvaljujući nedavno potpisanom sponzorstvu.

PROČITAJTE: Održane Favbet zabavne igre

Odrasli navijači koji su sudjelovali u zabavnim igrama i ovoga su puta osvojili brojne nagrade, od kojih se posebno izdvajaju: majice, ručnici, zvučnici i prijenosni punjači. Zbog visoke sigurnosti na utakmici, korisnici Favbet aplikacije bili su nagrađeni bezalkoholnim pivom i sokovima, a oni najmlađi su uz vatreno navijanje za starije, kao i do sada, uživali uz gratis kokice. Poseban dodatak derbiju između NK Rijeke i NK Hajduka bio je streamer s kojim je Favbet ostvario suradnju, Rafael Spajić, koji je bio dio Favbet fun zone i protiv kojeg su djeca i odrasli mogli zaigrati i osvojiti razne nagrade.

Osobama mlađim od 18 godina nije dozvoljeno sudjelovanje u igrama na sreću.

Igre na sreću mogu uzrokovati ovisnost. Igraj odgovorno.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025