HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Kada je kupovina u pitanju, veljača je već tradicionalno rezervirana za finalne krugove zimskih sniženja. Za sve one koji još uvijek nisu pronašli nešto za sebe, još uvijek imaju priliku, a upravo su FASHION&FRIENDS i FASHION COMPANY trgovine svojim kupcima osigurale najbolje ponude po zaista odlično sniženim cijenama.

U dobre traper komade uvijek se isplati uložiti, a upravo brendovi poput Diesela ili Guessa u svojoj ponudi imaju popularne zvonolike oblike traperica, a birati možete i između zanimljivih modela traper jakni. Da bi outfit bio potpun, po odlično sniženim cijena možete pronaći i čizme ili cipele visokih potpetica popularnih brendova koje će vas dodatno razveseliti. Što vas još sve očekuje u trgovinama omiljenih brendova i po kojim cijenama, provjerite na poznatim adresama. Obnovite garderobu i započnite svoju modnu avanturu već danas uz omiljene modne brendove kao što su HUGO, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Guess, Steve Madden, Versace Jeans, Love Moschino i mnogi drugi. Sve te brendove i još mnogo više pronađite na jednom mjestu u FASHION&FRIENDS  trgovinama i online na fashionandfriends.com uz neodoljive popuste na, kao i u ostalim trgovinama Fashion Company grupacije:

CALVIN KLEIN:

ZAGREB – Arena Centar, Vice Vukova 6

SPLIT –  Mall of Split, Josipa Jovića 93

CALVIN KLEIN UNDERWEAR

ZAGREB – Centar Cvjetni, Trg Petra Preradovića 6

TOMMY HILFIGER:

ZAGREB – Arena Centar, Vice Vukova 6

SPLIT – Mall of Split, Josipa Jovića 93 – Trg Kralja Tomislava 1

ZADAR – Supernova, Ulica akcije Maslenica 1

RIJEKA – Tower Centar, Janka Polića Kamova 81a

GUESS:

ZAGREB – Guess Jeans Store, Arena Centar, Vice Vukova 6

SPLIT – Guess Jeans store, Mall of Split, Josipa Jovića 93

LIU JO:

ZAGREB – Arena Centar, Ulica Vice Vukova 6

STEVE MADDEN

SPLIT – Mall of Split, Josipa Jovića 93

HUGO

SPLIT –  Mall of Split, Josipa Jovića 93

ZADAR – Supernova, Ulica akcije Maslenica 1

SUPERDRY

SPLIT –  Mall of Split, Josipa Jovića 93


druge vijesti

L'Occitane

Jesam li ja promijenio rutinu ili je Movember promijenio mene? I zašto o ovim beauty novitetima pričaju baš svi

U mjesecu u kojem se širom svijeta ponovno otvara razgovor o muškom zdravlju, Movember se nametnuo kao više od simboličnog uzgoja brkova. Postao je ritual introspekcije, podsjetnik da briga o sebi nije luksuz nego nužnost, i trenutak u kojem se mnogi vraćaju osnovama – onim tihim, svakodnevnim odlukama koje oblikuju našu rutinu, ali i našu dobrobit. U tom se ozračju prirodno nameće i pitanje osobne njege, koje L’Occitane godinama tretira s posebnom ozbiljnošću, razvijajući proizvode koji poštuju kožu jednako kao i prirodu iz koje crpe inspiraciju. Ove jeseni upravo se ta filozofija otkriva u novom svjetlu, zahvaljujući opsežnom rebrandingu koji je brendu dao pročišćen, luksuzniji izraz, bez odricanja od onog po čemu je uvijek bio prepoznat, autentične kvalitete i promišljene nježnosti prema okolišu.

Beauty News

14 studenoga 2025