Najveći regionalni modni događaj do usijanja dovela je kraljica estrade Severina
Stil, glamur, atmosfera ispunjena emocijama i veličanstveni nastupi riječi su koje najbolje opisuju spektakl u režiji regionalnog modnog multibrend koncepta Fashion&Friends koji je sinoć zavladao Zagrebom, a koji je obilježila najveća regionalna zvijezda Severina.
Večer u znaku svjetske mode mnoge je podsjetila na odvažne, urbane i cool modne kombinacije koje godinama upotpunjuju, kako regionalnu tako i hrvatsku modnu scenu. Osnovan 2007. godine, Fashion&Friends se tokom godina razvio u vodeći regionalni multibrend koncept s više od 30 maloprodajnih objekata u Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Sjevernoj Makedoniji i Albaniji.
Severina je oduševila sve goste tvrtke Fashion & Friends
Od samog nastanka, Fashion&Friends nudi puno više od same kupovine. Nezaobilazna modna adresa za osobe sa stilom pruža potpuni užitak u shoppingu, jednak onom koji bi potrošači iskusili u prodavaonicama nekih od svjetskih metropola. A upravo brendovi poput Diesel, Replay,HUGO, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Guess, Steve Madden, Versace Jeans, Love Moschino i mnogih drugih dio su modne priče Fashion Company grupacije koju s veseljem očekujemo.
Stilska simbioza nezamisliva je bez umjetnosti, a upravo glazbene zvijezde poput Severine i Igora Panića, poznatijeg pod pseudonimom Nucci dali su ovom modnom spektaklu posebnu notu.
Fashion & Friends tvrtka pozvala je sve koji nešto znače u regiji
Ambasador Fashion&Friends brenda Severina već godinama oblikuje trendove, ne samo na glazbenom nebu, već je inspiracija mnogima svojim autentičnim modnim stilom što je rezultiralo Fashion&Friends suradnjom mnogih prijašnji, ali i narednih modnih sezona. Ovaj poseban događaj bio je svojevrsna modna pista nadolazećih proljetnih trendova budući da su mnogi uzvanici za svoje outfite odabrali upravo najnovije komade iz kolekcija Fashion&Friends brendova.
Tijekom proteklih 17 godina, Fashion&Friends postao je prepoznatljiv po modnim događanjima koja pomiču granice inovativnosti i kreativnosti, bez jasne razlike gdje prestaje moda, a počinje umjetnost. Sve neodoljive brendove i još mnogo više pronađite na jednom mjestu u FASHION&FRIENDS trgovinama i online putem fashionandfriends.com kao i u istoimenoj aplikaciji.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.