Najveći regionalni modni događaj do usijanja dovela je kraljica estrade Severina
Stil, glamur, atmosfera ispunjena emocijama i veličanstveni nastupi riječi su koje najbolje opisuju spektakl u režiji regionalnog modnog multibrend koncepta Fashion&Friends koji je sinoć zavladao Zagrebom, a koji je obilježila najveća regionalna zvijezda Severina.
Večer u znaku svjetske mode mnoge je podsjetila na odvažne, urbane i cool modne kombinacije koje godinama upotpunjuju, kako regionalnu tako i hrvatsku modnu scenu. Osnovan 2007. godine, Fashion&Friends se tokom godina razvio u vodeći regionalni multibrend koncept s više od 30 maloprodajnih objekata u Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Sjevernoj Makedoniji i Albaniji.
Severina je oduševila sve goste tvrtke Fashion & Friends
Od samog nastanka, Fashion&Friends nudi puno više od same kupovine. Nezaobilazna modna adresa za osobe sa stilom pruža potpuni užitak u shoppingu, jednak onom koji bi potrošači iskusili u prodavaonicama nekih od svjetskih metropola. A upravo brendovi poput Diesel, Replay,HUGO, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Guess, Steve Madden, Versace Jeans, Love Moschino i mnogih drugih dio su modne priče Fashion Company grupacije koju s veseljem očekujemo.
Stilska simbioza nezamisliva je bez umjetnosti, a upravo glazbene zvijezde poput Severine i Igora Panića, poznatijeg pod pseudonimom Nucci dali su ovom modnom spektaklu posebnu notu.
Fashion & Friends tvrtka pozvala je sve koji nešto znače u regiji
Ambasador Fashion&Friends brenda Severina već godinama oblikuje trendove, ne samo na glazbenom nebu, već je inspiracija mnogima svojim autentičnim modnim stilom što je rezultiralo Fashion&Friends suradnjom mnogih prijašnji, ali i narednih modnih sezona. Ovaj poseban događaj bio je svojevrsna modna pista nadolazećih proljetnih trendova budući da su mnogi uzvanici za svoje outfite odabrali upravo najnovije komade iz kolekcija Fashion&Friends brendova.
Tijekom proteklih 17 godina, Fashion&Friends postao je prepoznatljiv po modnim događanjima koja pomiču granice inovativnosti i kreativnosti, bez jasne razlike gdje prestaje moda, a počinje umjetnost. Sve neodoljive brendove i još mnogo više pronađite na jednom mjestu u FASHION&FRIENDS trgovinama i online putem fashionandfriends.com kao i u istoimenoj aplikaciji.
Ulaganje više nije rezervirano za bogate niti za one koji prate burzu svakog jutra. Danas je zahvaljujući robosavjetnicima moguće ulagati bez ikakvog predznanja. Dovoljno je iskreno odgovoriti na nekoliko pitanja, a aplikacija ti preporuči portfelj prilagođen tvojoj situaciji. U najnovijoj epizodi Špice s Macanom profesor matematike i financijski vloger Toni Milun i Marko Bogdan, financijski stručnjak i voditelj prodaje u Geniusu, prvoj hrvatskoj aplikaciji za automatsko ulaganje u investicijske fondove, razgovaraju o ekonomskim navikama građana, mitovima o ulaganju, kao i jednostavnim načinima kako napraviti prvi korak prema financijskoj odgovornosti.
Predstavljamo najnovije kolekcije dioptrijskih okvira VonBogen i Roger Eye Design. Iako različiti u stilu, ova dva brenda povezuje isti cilj: ponuditi naočale koje ne prate trendove - već ih stvaraju.
Od ove subote, 26. travnja, pa kroz sve iduće sunčane subote do 17. svibnja, stari splitski Pazar, tik uz same zidine Dioklecijanove palače, postaje najukusnije i najzabavnije mjesto u gradu.
Prvo izdanje Sjever media & design festa, koji se 24. i 25. travnja održava na Sveučilištu Sjever u Koprivnici, uspješno je započelo danas, okupivši gotovo tisuću gostiju, studenata i stručnjaka iz svijeta dizajna, medija i kreativnih industrija. Festival, koji se odvija pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija, Grada Koprivnice i Googlea, privukao je vodeće stručnjake, dizajnere, medijske profesionalce i kreatore, a program obuhvaća brojne panele, predavanja i radionice koji slave kreativnost i sadržaj s pečatom.
U utorak 29. travnja u terminu od 23:15 sati na Prvom programu Hrvatske televizije (HRT– HTV1) pogledajte posljednju epizodu ove sezone emisije „Razgovor s razlogom“ urednice i voditeljice Morane Kasapović.
David Peranić jedini je hrvatski stručnjak za digitalni marketing koji je dobio priliku gostovati na HeroConf & BrightonSEO - središnjem europskom događanju koje svake godine okuplja vodeće profesionalce iz svijeta digitalnog oglašavanja i SEO industrije.
Meghan Markle prvi put je objavila snimku u kojoj se čuje američki naglasak princeze Lilibet, a njezina slatka ocjena majčinog džema raznježila je sve.