Postoje prilike koje se dogode jednom u životu, ali postoje i prilike koje u potpunosti otvore neke nove vidike i još intenzivnije zapečate put kojim koračamo. Upravo takvu jedinstvenu priliku okusila je poznata zagrebačka hairstylisica Evelin Benković, nakon što je već drugi put dobila poziv da sudjeluje i svoju kreativnost pretvori u djelo na prestižnom London Fashion Week–u. Čast poput ove, svojevrsni je dokaz njezine izvrsnosti, predanosti i ljubavi prema onome što najbolje radi, a iskustvo koje se stiče na svjetskom modnom događanju poput ovog, nemjerljivo je.
Evelin Benković na London Fashion Weeku
I ovoga puta, Evelin je bila u timu svjetski poznatog frizera i globalnog styling ambasadora za Schwarzkopf Professional, Nicka Irwin-a, a dizajneri čijim modelima su stvarali čaroliju kroz nevjerojatne stylinge kose bili su Adam Frost, NOKI, Sabirah i Kay Kwok.
„Ovaj me se put još više dojmio dolazak u taj “drugi svijet”: u nešto što nije svakodnevno i s čime nemamo previše doticaja. Ta posebna vibra, estetika, lifestyle, shvaćanje umjetnosti i kreativnosti… Fantastičan osjećaj! Međutim, rad na London Fashion Weeku je zaista i jako stresan i tempo je izrazito intenzivan. Onako kako sam i mislila da će biti pa puta deset! Istovremeno, to je onda ogroman prostor za rast u tih nekoliko dana. Prvo, usavršavanje skillova i ta tehnička strana, gdje se otvaraju mnoge prilike za učenje, pogotovo od Nicka na čemu sam iznimno zahvalna. Međutim, ono drugo što je meni ovaj put bilo još veće i važnije, je taj osobni rast i uspješan izlazak iz jako stresnih situacija kad se moraju suspregnuti i suze, treseš se, sve je hektično, ali ti to izdržiš i daš svoj apsolutni maksimum i još se na kraju super zabaviš. Jako puno sam spoznala sama o sebi, rekla bih da sam “izrasla barem pola metra” pametnija i bolja. Jako sam ponosna na sebe zato što sam stvarno otišla daleko i pobijedila samu sebe“ – dodaje Evelin.
Odlazak u London je prilika naučiti, prilika da se iz prve ruke osjeti „diktiranje trendova“ i to među kolegama iz cijeloga svijeta, a Evelin je i ovoga puta pokazala svoju kreativnu stranu, svoju strast i vještine kojima već godinama barata i mijenja industriju kojom se bavi iz sezone u sezonu, postavljajući ljestvicu sve više i više.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.