Dva desetljeća mjehurića: Kako je prosecco Villa Sandi postao simbol talijanskog duha u Hrvatskoj
Postoji nešto posebno u načinu na koji se čaša prosecca zaustavi na usnama i kako mjehurići u tom trenutku postaju više od okusa. Oni su navika, ritual, sjećanje na ljeto koje nikada ne završava. Kada je Villa Sandi, jedna od najcjenjenijih talijanskih vinarija iz regije Veneto, prije dvadeset godina stigla u Hrvatsku, malo tko je mogao naslutiti da će njezini mjehurići postati dio naših svakodnevnih i svečanih trenutaka.
Danas, nakon dva desetljeća prisutnosti, prosecco Villa Sandi ne znači samo vino – on je simbol spoja dviju kultura, talijanske lakoće življenja i hrvatskog osjećaja za užitak.
Vino koje govori jezikom prijateljstva
U elegantnom prostoru MIVA Bistro & Wine Bara u Zagrebu, 16. listopada, obilježeno je dvadeset godina suradnje između Ville Sandi i Mohor-Trgovine te MIVA Galerije vina. Večer je bila posvećena svemu što prosecco Villa Sandi predstavlja – nasljeđu, obiteljskim vrijednostima i neumornoj predanosti stvaranju vina koje ima dušu.
Gosti su uživali u pažljivo biranim etiketama, među kojima su se isticali Il Fresco DOC Rosé Millesimato Brut 2024 i Valdobbiadene Prosecco Superiore DOCG, vina koja otkrivaju karakter terroira Veneta i preciznost u svakoj kapljici.
Giancarlo Moretti Polegato, predstavnik treće generacije obitelji koja stoji iza brenda Villa Sandi, govorio je o zajedništvu i o mostu koji je tijekom godina sagrađen između Italije i Hrvatske. Dok se prisjećao ljetnih plovidbi Jadranom i prizora Villa Sandi boca na stolovima dalmatinskih terasa, nije skrivao ponos zbog činjenice da je njihovo vino postalo dio hrvatske svakodnevice.
Ono se ne pije samo prigodno, nego živi s nama – uz večere, razgovore, obljetnice, kao diskretan podsjetnik na to da su elegancija i jednostavnost ponekad najbolje spojeni u čaši prosecca.
Dvadeset godina kasnije, prosecco Villa Sandi i dalje je sinonim za umjeren luksuz, nenametljivu radost i eleganciju koja ne zastarijeva. U svakom njegovom mjehuriću osjeća se duh Veneta, ali i bliskost Hrvatske, zemlje koja ga je prigrlila kao svoje vino.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.