Dva desetljeća mjehurića: Kako je prosecco Villa Sandi postao simbol talijanskog duha u Hrvatskoj
Postoji nešto posebno u načinu na koji se čaša prosecca zaustavi na usnama i kako mjehurići u tom trenutku postaju više od okusa. Oni su navika, ritual, sjećanje na ljeto koje nikada ne završava. Kada je Villa Sandi, jedna od najcjenjenijih talijanskih vinarija iz regije Veneto, prije dvadeset godina stigla u Hrvatsku, malo tko je mogao naslutiti da će njezini mjehurići postati dio naših svakodnevnih i svečanih trenutaka.
Danas, nakon dva desetljeća prisutnosti, prosecco Villa Sandi ne znači samo vino – on je simbol spoja dviju kultura, talijanske lakoće življenja i hrvatskog osjećaja za užitak.
Vino koje govori jezikom prijateljstva
U elegantnom prostoru MIVA Bistro & Wine Bara u Zagrebu, 16. listopada, obilježeno je dvadeset godina suradnje između Ville Sandi i Mohor-Trgovine te MIVA Galerije vina. Večer je bila posvećena svemu što prosecco Villa Sandi predstavlja – nasljeđu, obiteljskim vrijednostima i neumornoj predanosti stvaranju vina koje ima dušu.
Gosti su uživali u pažljivo biranim etiketama, među kojima su se isticali Il Fresco DOC Rosé Millesimato Brut 2024 i Valdobbiadene Prosecco Superiore DOCG, vina koja otkrivaju karakter terroira Veneta i preciznost u svakoj kapljici.
Giancarlo Moretti Polegato, predstavnik treće generacije obitelji koja stoji iza brenda Villa Sandi, govorio je o zajedništvu i o mostu koji je tijekom godina sagrađen između Italije i Hrvatske. Dok se prisjećao ljetnih plovidbi Jadranom i prizora Villa Sandi boca na stolovima dalmatinskih terasa, nije skrivao ponos zbog činjenice da je njihovo vino postalo dio hrvatske svakodnevice.
Ono se ne pije samo prigodno, nego živi s nama – uz večere, razgovore, obljetnice, kao diskretan podsjetnik na to da su elegancija i jednostavnost ponekad najbolje spojeni u čaši prosecca.
Dvadeset godina kasnije, prosecco Villa Sandi i dalje je sinonim za umjeren luksuz, nenametljivu radost i eleganciju koja ne zastarijeva. U svakom njegovom mjehuriću osjeća se duh Veneta, ali i bliskost Hrvatske, zemlje koja ga je prigrlila kao svoje vino.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.