Najveći regionalni lanac specijaliziranih nišnih parfumerija predstavio je sinoć u Zagrebu parfem Arancia La Spugnatura, luksuzne parfemske kuće Acqua di Parma. U predivnom ambijentu zagrebačke Eaterie, predstavnici medija i odabrani hrvatski influenseri imali su priliku osjetiti duh talijanskog Mediterana uz živahne i blistave mirise novog limited-edition parfema.
Arancia La Spugnatura dio je kolekcije parfema Blu Mediterraneo koja omogućava da mislima i emocijama posjetite najljepše predjele poput Amalfi obale, Sicilije ili Toskane. Arancia La Spugnatura je posebna limitirana serija parfema, a ističe ju metoda ekstrakcije koju primjenjuje samo nekoliko zanatlija u Italiji, koja omogućava profinjenije prikupljanje esencija. Svježina citrusnih nota u kombinaciji s mekim i okruglim nijansama stvara živahnu kompoziciju savršenu za ljeto. Parfem dolazi u plavoj porculanskoj ručno rađenoj bočici.
Glavna nota parfema je naranča, prozračnog mirisa, dok vedre note limuna i mandarine pružaju kontrast gorkom bademu i crnom biberu koji daju volumen i teksturu. Bazu čini drvo cedra i senzualne note mošusa.
Sve posjetiteljice uživale su u zanosnim mirisima Arancia La Spugnatura parfema, ali i mnogih drugih iz kolekcije Blu Mediterraneo. Brend Acqua di Parma donosi izvrsnost, vještinu stvaralaštva i talijanski stil od 1916. godine. Od kreacije personalne Colonia toaletne vode, brend je postao zaštitni znak talijanskog stila. Nazvan je u znak ljubavi prema Parmi, gradu gdje su priroda i kultura ujedinjeni u harmoniji, a zlatni zrake sunca boje fasade. Acqua di Parma parfeme možete pronaći ekskluzivno u Belodore parfumerijama.
Najveći regionalni lanac specijaliziranih nišnih parfumerija Belodore postoji od siječnja 2017. godine i predstavlja suprotnost komercijalnim parfemima, njegujući jedinstven koncept proizvodnje. U svojim prodavaonicama, Belodore poziva goste na impresivno putovanje u svijet zanosnih mirisa i neodoljive ljepote.
Belodore tim čine obučeni stručnjaci koji svojim znanjem i ljubaznošću doprinose dodatnom ugođaju. Spoj prestiža i umjetnosti na najljepši mogući način predstavlja sinonim za ovaj ekskluzivni lanac čije police krase brendovi iz svjetski poznatih gradova poput Londona, Milana, Pariza i Njujorka. U Zagrebu Belodore parfumerije nalaze se na adresi Ilica 7, kao i u Arena centru.
Popularni bend Gazde prisjetio se svojih skromnih početaka i najavio novi album, a kroz razgovor su otkrili brojne anegdote iz svoje tri desetljeća duge karijere.
Tražite savršeno mjesto za obiteljski vikend u Zagrebu? Ne tražite dalje! Z Centar, smješten u srcu zapadnog dijela grada, postao je omiljena destinacija za obitelji i posjetitelje svih generacija.
Tradicionalna godišnja gala večera hrvatskih građevinara i ove je godine nadmašila sva očekivanja odazivom sudionika i prikupljenim sredstvima za humanitarni cilj.
Usne i koža obožavaju Melem, a još kad njegova poznata, hranjiva tekstura “probudi” jedinstveni ružičasti ton – nastaje ljepota inspirirana iluzijom! Novi Melem Illusionist ima prepoznatljivu teksturu i u trenu zaglađuje, oporavlja i štiti usne od isušivanja. No, to nije sve! Ovaj naoko neutralni balzam „budi“ nježan do jarko ružičasti ton, ovisno o pH-u kože. Ljepota koja se razvija na usnama i obrazima osvježava te svakom licu daje poseban, unikatan izgled – jer svaka koža ima sebi svojstven pH. Prepustite se iluziji koja će otkriti ljepotu, doslovno – s vašim potpisom.
Druga sezona ove hit serije donosi 10 novih epizoda u trajanju od 26 minuta,a snimanje serije trajat će gotovo dva mjeseca na brojnim zagrebačkim lokacijama.
Vokalni virtuoz koji je oduševio gledatelje predsjedničke inauguracije. Ljubomir Hlobik po drugi put bio je u ulozi voditelja inauguracije Predsjednika Republike Hrvatske.
Glazba koja dolazi iz srca ima moć prodrijeti u najskrivenije kutke duše, a upravo takva je i pjesma The Soul of My Soul. Nastala iz dubokih emocija, ona nosi priču o gubitku, boli i unutarnjoj snazi, ali istovremeno pruža nadu i povezuje ljude kroz univerzalni jezik melodije. Autori Filip Lacković i Tomislav Roso nisu stvarali običnu skladbu – njihova misija bila je stvoriti umjetničko djelo koje može zasjati na velikoj pozornici poput Eurosonga. Svaka nota pažljivo je osmišljena, svaka riječ brižljivo birana kako bi prenijela emocije koje nadilaze granice jezika i kultura.