Najveći regionalni lanac specijaliziranih nišnih parfumerija predstavio je sinoć u Zagrebu parfem Arancia La Spugnatura, luksuzne parfemske kuće Acqua di Parma. U predivnom ambijentu zagrebačke Eaterie, predstavnici medija i odabrani hrvatski influenseri imali su priliku osjetiti duh talijanskog Mediterana uz živahne i blistave mirise novog limited-edition parfema.
Arancia La Spugnatura dio je kolekcije parfema Blu Mediterraneo koja omogućava da mislima i emocijama posjetite najljepše predjele poput Amalfi obale, Sicilije ili Toskane. Arancia La Spugnatura je posebna limitirana serija parfema, a ističe ju metoda ekstrakcije koju primjenjuje samo nekoliko zanatlija u Italiji, koja omogućava profinjenije prikupljanje esencija. Svježina citrusnih nota u kombinaciji s mekim i okruglim nijansama stvara živahnu kompoziciju savršenu za ljeto. Parfem dolazi u plavoj porculanskoj ručno rađenoj bočici.
Glavna nota parfema je naranča, prozračnog mirisa, dok vedre note limuna i mandarine pružaju kontrast gorkom bademu i crnom biberu koji daju volumen i teksturu. Bazu čini drvo cedra i senzualne note mošusa.
Sve posjetiteljice uživale su u zanosnim mirisima Arancia La Spugnatura parfema, ali i mnogih drugih iz kolekcije Blu Mediterraneo. Brend Acqua di Parma donosi izvrsnost, vještinu stvaralaštva i talijanski stil od 1916. godine. Od kreacije personalne Colonia toaletne vode, brend je postao zaštitni znak talijanskog stila. Nazvan je u znak ljubavi prema Parmi, gradu gdje su priroda i kultura ujedinjeni u harmoniji, a zlatni zrake sunca boje fasade. Acqua di Parma parfeme možete pronaći ekskluzivno u Belodore parfumerijama.
Najveći regionalni lanac specijaliziranih nišnih parfumerija Belodore postoji od siječnja 2017. godine i predstavlja suprotnost komercijalnim parfemima, njegujući jedinstven koncept proizvodnje. U svojim prodavaonicama, Belodore poziva goste na impresivno putovanje u svijet zanosnih mirisa i neodoljive ljepote.
Belodore tim čine obučeni stručnjaci koji svojim znanjem i ljubaznošću doprinose dodatnom ugođaju. Spoj prestiža i umjetnosti na najljepši mogući način predstavlja sinonim za ovaj ekskluzivni lanac čije police krase brendovi iz svjetski poznatih gradova poput Londona, Milana, Pariza i Njujorka. U Zagrebu Belodore parfumerije nalaze se na adresi Ilica 7, kao i u Arena centru.
Prvo izdanje Sjever media & design festa, koji se 24. i 25. travnja održava na Sveučilištu Sjever u Koprivnici, uspješno je započelo danas, okupivši gotovo tisuću gostiju, studenata i stručnjaka iz svijeta dizajna, medija i kreativnih industrija. Festival, koji se odvija pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija, Grada Koprivnice i Googlea, privukao je vodeće stručnjake, dizajnere, medijske profesionalce i kreatore, a program obuhvaća brojne panele, predavanja i radionice koji slave kreativnost i sadržaj s pečatom.
U utorak 29. travnja u terminu od 23:15 sati na Prvom programu Hrvatske televizije (HRT– HTV1) pogledajte posljednju epizodu ove sezone emisije „Razgovor s razlogom“ urednice i voditeljice Morane Kasapović.
David Peranić jedini je hrvatski stručnjak za digitalni marketing koji je dobio priliku gostovati na HeroConf & BrightonSEO - središnjem europskom događanju koje svake godine okuplja vodeće profesionalce iz svijeta digitalnog oglašavanja i SEO industrije.
Jedan od najuspješnijih filmova prošle godine „Konklava“ možete ekskluzivno ponovno pogledati od 24.4. do 7.5. u CineStaru i ostalim kinima u distribuciji Blitz filma.
Sa svojih 100 godina u 2025., Esplanade ostaje simbol zagrebačke elegancije, otpornosti i zajedništva. Od svojih veličanstvenih početaka do dinamične sadašnjosti, hotel Esplanade dokazuje da neke stvari s godinama doista postaju sve bolje.
L'Oréal Grupa objavila je da su sve njezine operativne lokacije u Europi, odnosno tvornice, distribucijski i istraživački centri te uredi, uključujući i ured u Hrvatskoj, prešle na 100% korištene energije iz obnovljivih izvora. Ovaj važan korak dio je L'Oréalove strategije održivosti i ambicioznih planova do 2030. godine. Europa ima važnu ulogu u globalnom poslovanju kompanije, s 19 od ukupno 38 tvornica, od kojih se 11 nalazi u Francuskoj.
Dan planeta Zemlje nosi snažnu poruku i podsjetnik je svima nama: naš odnos prema planeti oblikuje našu budućnost. Važno je da se ne zadržimo samo na riječima već donesemo male svakodnevne odluke koje stvaraju kolektivni efekt. Klimatske promjene, gubitak bioraznolikosti i prekomjerno korištenje resursa zahtijevaju naše djelovanje. Dan planeta Zemlje zato više nije samo datum – on je snažan podsjetnik da je promjena nužna.
Ove sezone Jana Nails donosi najtraženiju kolekciju trajnih lakova koja briše pravila i daje ti slobodu da mijenjaš uloge kako god poželiš - jer svaki dan biraš svoju priču!