Luka Nižetić, čija je pjesma ‘Južina’ jedan od glavnih favorita za pobjedu na ovogodišnjoj Dori, danas je organizirao opušteno druženje pod nazivom ‘Južina Warm up’ u hotelu Continental u Opatiji, uoči svog nastupa na drugoj polufinalnoj večeri. Ovaj event okupio je predstavnike medija i kolege glazbenike, među kojima su bili članovi grupe Ogenj, Marko Bošnjak, Fenksta i Marin Jurić Čivro.
”Već sam šest dana u Opatiji, iza mene su tri odrađene probe, pa koristim slobodan dan da se malo podružim s kolegama i počastim ih pravim lijekom protiv južine – ukusnim, kompleksnim, slojevitim i umirujućim koktelom na bazi Old Pilot’s votke, kojeg je za ovu prigodu posebno osmislila destilerija Duh u boci”, izjavio je dobro raspoloženi Luka. Kao veliki obožavatelj slastica, Luka je uz prigodne poklone svojim gostima poslužio i komiške vinske kifliće, slatke delicije koje su direktno stigle iz komiške slastičarne Cukar.
Nakon uvodnog prikazivanja video broja ‘Južina’, za koji su se svi složili da je jedan od najoriginalnijih domaćih spotova u posljednje vrijeme, Luka je predstavio pet pratećih plesača koji će mu se pridružiti na pozornici sportske dvorane ‘Marino Cvetković’. To su Dag Marković, Josip Mustać, Luka Kelava, Maks Rucner i Mislav Balog.
Luka je također ekskluzivno otkrio da je za njegov nastup dizajner i umjetnik Silvio Vujičić osmislio i izradio potpuno novi tip tekstila s motivima lišajeva. Korištenjem eksperimentalnih tiskarskih tehnika, organske teksture prenio je u čvrste materijale slične koži, dok je kroz majice i hlače istkao dinamične strukture koje će dodatno naglasiti koreografiju izvedbe. Vizualni identitet kostima predstavlja stiliziranu viziju dalmatinske prirode – reinterpretaciju dalmatinskog krajolika, vjetrova i kamenjara.
Uz koreografiju Larise Lipovac i kostime Silvija Vujičića, prema Lukinim riječima značajnu ulogu u nastupu imat će i animacije na video wallu u izradi Aleksandra Rapaića: ”Oslonili smo se na vizualna rješenja redatelja Frane Pamića iz pratećeg video broja. Cijela pozadina iza nas na pozornici bit će puna boja, s vrlo intenzivnim kontrastima i dinamičnim detaljima, te efektnim svjetlosnim intervencijama. Riječ je o tri minute vizualne eksplozije.”
Što je Doris Dragović rekla na Južinu?
Luka je napokon otkrio što mu je Doris Dragović rekla nakon što je poslušala pjesmu u kojoj ju spominje: ‘’Južina je opasnija od juga i treba je proglasit za elementarnu nepogodu! Zato ovo brzo pišem prije nego udre! Luka je neviđeno dobro opisao što se tada događa s glavom i da Doris za to nije kriva’. Kao osoba koja je već bila na Eurosongu u duhovitom tonu mu je poručila: ‘Ajde, Luka u Europu i lipo im objasni šta mi ovdje patimo’’.
U kuloarima su se, na temelju dosadašnjih proba, proširile glasine da Luka priprema uzbudljiv, raskošan i snažan nastup koji nikoga od gledatelja, ni u dvorani ni ispred malih ekrana, neće ostaviti ravnodušnim. ”Puno smo truda uložili u ovogodišnju Doru. Spreman sam za Doru i za Eurosong!” ovim riječima zaključio je Luka službeni dio druženja.
Splitski glazbenik ima i dodatni razlog za veselje jer se njegova pjesma našla među pet najemitiranijih već pet tjedana zaredom na HR Top 100. Ovim rezultatom ‘Južina’ ostaje najemitiranija pjesma s Dore te jedina koja je ušla u Top 5 u tjednu koji prethodi natjecanju.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.