Za manje od mjesec dana očekuje nas Culmenina poslovna konferencija chalLEANge 2024. powered by OTP banka, najveća konferencija o LEAN-u, Green-u, Digitalu, Financijama i Leadershipu u Hrvatskoj.
Datum koji već sada želite zabilježiti u svoje kalendare je 14. studenog 2024., kad će se u CineStaru u Z Centru Zagreb održati konferencija koja se je pozicionirala kao vodeća u temema digitalizacije, leana i leadershipa. Konferencija donosi bogat program podijeljen u 5 dvorana, koje pokrivaju teme: LEAN&GREEN, DIGITAL, MONEY, LEADERSHIP i MAMAGER.
Konferencija chalLEANge donosi jedinstveno iskustvo u 5 dvorana – 5 tema
ChalLEANge 2024. okupiti će 50 govornika; vodeća imena iz svijeta financija, tehnologije, proizvodnje, psihologije, javnog života, održivosti i liderstva. Cilj je stvoriti prostor za razmjenu znanja i iskustava te omogućiti sudionicima da čuju inspirativne priče o uspjehu i izazovima u poslovanju.
Glavni partner konferencije je OTP banka koja i sama u svom djelovanju slijedi Lean i Green strategiju. Savjetnica Uprave OTP banke Nera Šunjić, ističe:
“Prepoznali smo važnost tema koje obrađuje chalLEANge konferencija jer se one savršeno poklapaju s našom strategijom i načinom poslovanja. OTP banka već godinama ulaže u ‘green’ projekte i posluje prema Lean načelima, a ovakve inicijative dodatno nas osnažuju u našoj misiji. Najmanje što možemo napraviti je podržati ovaj Culmenin projekt, ali i doprinijeti mu kroz priče, ideje i znanje naših govornika.”
Na konferenciji, očekuje se velika medijska pozornost i praćenje događaja kroz razne kanale, a projekt u ovom momentu ima preko 20 medijskih pokrovitelja.Među partnerima dvorana trenutno su Hrvatski Telekom i Fasek, dok su zlatni sponzoriAltea IN i InterCapital Asset Management i Toyota. Sponzori su u ovom trenutku Energetski institut Hrvoje Požar, Pastor, Kovnica novca i Lean Scheduling Europe.
Konferencija chalLEANge donosi pomno odabrane teme i vrhunske paneliste
Sudionici konferencije moći će uživati u panel raspravama, diskusijama i umrežavanju, a poseban naglasak bit će na aktualnim temama poput digitalne transformacije, održivog razvoja i izazovima modernog liderstva. Business teme biti će isprepletene sa lifestyle temama, a sve s ciljem edukacije, dijeljenja znanja, inspiriranja ali i širenja vidika i zabave.
Paneli kao što su ŽELIM BITI KAO I TI – Vodstvo influensera u digitalno doba i utjecaj na mlade, NEDOSTUPNI KVADRATI: Zašto ne mogu kupiti stan u Zagrebu, OD TERENA DO BILANCE: Novac u sportu, LOŠ POSAO U ITALIJI – Pokušaji prijevara i bizarne priče financijskih malverzacija, HOD PO RUBU – Genijalnost i rizičnost edgy marketing komunikacije te LJUBAV JE NA POSLU – Intrige, zanimljivosti i opasnosti ljubavnih priča na radnim mjestima; donijet će duboke uvide i zanimljive diskusije kombinirajući stručnjake iz raznih industrija, ali i poznate ličnosti poput sportaša i influencera.
Program će dodatno začiniti snažni i iskusni govornici te poznata imena iz industrije na panelima koji će obrađivati temu Leana i optimizacije procesa u proizvodnji. Tako će se kroz panele poput : GOSPOĐO, NE MOŽETE OVDJE U PETAMA – Važnost i neizostavnost ženskih lidera u proizvodnji i FAST AND FURIOUS – Ubrzanje (procesa) u automobilskoj industriji obrađivati teme koje su zapravo i glavna djelatnost samog organizatora, tvrtke Culmena koje već preko 20 godina djeluje u području inovacija, Leana i digitalizacije.
Razgovarali smo s organizatorima
“Organiziranje konferencije poput chalLEANge-a za mene i moj tim uvijek je bio uzbudljiv proces jer volim osmišljavati načine kako približiti važne teme poput digitalizacije i optimizacije procesa na način koji je pristupačan, koristan ali i zabavan i zanimljiv široj publici. Posebno nam znači približiti filozofiju japanskog Leana našim hrvatskim tvrtkama – kako proizvodnim, tako i onima u drugim sektorima.”, objašnjava Anja Štefanić, direktorica tvrtke Culmena i organizatorica konferencije chalLEANge 2024.
“Lean filozofija je nešto što zaista može značajno utjecati ne samo na uštede nego i na cjelokupno poslovanje velikih i srednjih sustava, a kroz naše panele i rasprave nastojimo je prikazati na inspirativan i zabavan način, da svi sudionici osjete vrijednost i mogućnosti primjene ovih principa. Želimo da se ljudi uključe, dobiju nove ideje, a pritom uživaju u edukativnom i dinamičnom okruženju – jer naposljetku, učenje i dijeljenje znanja je ono zbog čega ima smisla posjećivati ovakva događanja.”, nadodaje Ivan Biondić, Senior Lean konzultant i voditelj Culmenine Lean akademije.
Na chalLEANge 2024. očekuju vas razmjena ideja i iskustava, inspirativne priče, vrhunski govornici iz različitih industrija, pristup novim tehnologijama i informacijama o tržištu, networking i prilike za suradnju.
Jedan od noviteta, uz dvoranu Money, koja će obrađivati teme financija i novca, bit će i dvorana istoimenog portala Mamager, koja će obrađivati teme ljudskih uloga, okvira i stereotipa koji nas ograničavaju, kako u poslovnom tako i u privatnom životu. Program će sadržavati panel rasprave, fire talk Mamagera vs.Tatagera te natjecanje u stereotipima, gdje će sudionici dijeliti priče iz poslovnog i privatnog života, a najbolja priča bit će nagrađena. To će biti prilika za zabavu, ali i osvještavanje važnih društvenih tema.
Organiztor trenutno nudi Early bird cijene, ali i pakete za veće timove, a za više informacija i ulaznice posjetite https://culmena.hr/challeange
Vidimo se na chalLEANge 2024. – mjestu gdje se spajaju lean, inovacije, održivost i liderstvo!
Mime’s Grupa i ovim konceptom potvrđuje svoju reputaciju – svaki njihov lokal ima svoju osobnost, ali ih sve povezuje isti DNK: vrhunski dizajn, gastronomska kvaliteta i iskustvo kojem se gost uvijek vraća.
Plaža, ljeto, zalasci sunca, limeta - ovo su prve asocijacije na kultnu Coronu koja sve ljubitelje poziva da im se pridruži na najvećoj proslavi do sad - na plažama diljem svijeta. Svjetski brend piva koji je prisutan u čak 180 zemalja slavi svoju 100. obljetnicu!
Vrijeme je da zaboravite na ljepljive, guste i dosadne kreme koje smo godinama nanosili kao obavezu. NIVEA SUN Protect & Moisture donosi revoluciju u zaštiti kože – i to ne samo u formuli, već i u cijelom doživljaju ljeta.
Rođendanski party Poliklinike Milojević, u utorak je održan je u elegantnom ambijentu zagrebačkog Prirodoslovnog muzeja, a okupljanje zaposlenika, ambasadora, prijatelja i partnera Poliklinike bilo je prilika za nazdraviti svim onim lijepim trenucima iza nas, ali i onima koji nas tek čekaju. Naime, od svog otvorenja u Zagrebu 2010. godine, kao prva poliklinika specijalizirana za nekiruršku estetsku medicinu, tijekom proteklih 15 godina, Poliklinika Milojević značajno je promijenila paradigmu estetike u regiji, uvodeći inovacije i tretmane koji do tada u ovom dijelu Europe gotovo i nisu ni bili dostupni, čime je podigla standarde i postavila nove smjernice u području neinvazivne estetike.
Lipanj je mjesec u kojem priroda doseže svoj vrhunac – polja mirišu, zrak je pun eteričnih nota, a jedna biljka tada posebno dolazi do izražaja. Riječ je naravno o biljki vječne mladosti - smilju. Ova izdržljiva mediteranska biljka, poznata i kao "zlatno sunce" upravo ovih dana ulazi u svoju najintenzivniju fazu cvatnje.
Prošli vikend prošao je u znaku najbolje regionalne popularne i zabavne glazbe. Održan je 17. CMC Festival Vodice 2025. powered by Calzedonia koji je okupio brojnu publiku i najbolje glazbenike iz cijele regije.
Warner Bros Discovery (WBD) produžio je ugovor s Francuskom teniskom federacijom (FFT), čime je osiguran nastavak prijenosa turnira Roland Garros na njihovim kanalima i platformama diljem Europe* do 2030. godine.
U svijetu gdje moda nije samo pitanje odijevanja, već i izražavanja stava, osobnosti i stila, Dubravka Švegar ponovno je potvrdila svoj status modnog kameleona. Na glamuroznom eventu Poliklinike Milojević, jedna od najomiljenijih influencerica našeg prostora, često nazivana hrvatskom Monicom Bellucci, zablistala je u looku koji oduzima dah – spoj elegancije, senzualnosti i besprijekorne estetike.
Lucija Lugomer, pionirka hrvatskog body positivity pokreta i jedna od najpoznatijih plus size manekenki u regiji, ponovno pokazuje zašto je prava inspiracija tisućama žena. Na najnovijoj fotografiji s ljetovanja, Lucija zrači samopouzdanjem i prirodnom ljepotom, obučena u elegantan bijeli bikini koji savršeno naglašava njezinu ženstvenu figuru.
Na modnom događanju u organizaciji škole Profokus, koje je okupilo brojne ljubitelje dizajna i modne kreativnosti, pažnju je plijenila domaća influencerica Lara Vukušić — ne glamuroznim "novitetima", već upravo suprotnim: svojim autentičnim pristupom održivoj modi.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
U svijetu gdje se glamur i elegancija svakodnevno redefiniraju, domaća influencerica i modna ikona Isabella Rakonić još jednom potvrđuje da je uvijek nekoliko koraka ispred trenda – sa crvenog tepiha Cannesa sletjela je ravno u centar pažnje.