Za manje od mjesec dana očekuje nas Culmenina poslovna konferencija chalLEANge 2024. powered by OTP banka, najveća konferencija o LEAN-u, Green-u, Digitalu, Financijama i Leadershipu u Hrvatskoj.
Datum koji već sada želite zabilježiti u svoje kalendare je 14. studenog 2024., kad će se u CineStaru u Z Centru Zagreb održati konferencija koja se je pozicionirala kao vodeća u temema digitalizacije, leana i leadershipa. Konferencija donosi bogat program podijeljen u 5 dvorana, koje pokrivaju teme: LEAN&GREEN, DIGITAL, MONEY, LEADERSHIP i MAMAGER.
Konferencija chalLEANge donosi jedinstveno iskustvo u 5 dvorana – 5 tema
ChalLEANge 2024. okupiti će 50 govornika; vodeća imena iz svijeta financija, tehnologije, proizvodnje, psihologije, javnog života, održivosti i liderstva. Cilj je stvoriti prostor za razmjenu znanja i iskustava te omogućiti sudionicima da čuju inspirativne priče o uspjehu i izazovima u poslovanju.
Glavni partner konferencije je OTP banka koja i sama u svom djelovanju slijedi Lean i Green strategiju. Savjetnica Uprave OTP banke Nera Šunjić, ističe:
“Prepoznali smo važnost tema koje obrađuje chalLEANge konferencija jer se one savršeno poklapaju s našom strategijom i načinom poslovanja. OTP banka već godinama ulaže u ‘green’ projekte i posluje prema Lean načelima, a ovakve inicijative dodatno nas osnažuju u našoj misiji. Najmanje što možemo napraviti je podržati ovaj Culmenin projekt, ali i doprinijeti mu kroz priče, ideje i znanje naših govornika.”
Na konferenciji, očekuje se velika medijska pozornost i praćenje događaja kroz razne kanale, a projekt u ovom momentu ima preko 20 medijskih pokrovitelja.Među partnerima dvorana trenutno su Hrvatski Telekom i Fasek, dok su zlatni sponzoriAltea IN i InterCapital Asset Management i Toyota. Sponzori su u ovom trenutku Energetski institut Hrvoje Požar, Pastor, Kovnica novca i Lean Scheduling Europe.
Konferencija chalLEANge donosi pomno odabrane teme i vrhunske paneliste
Sudionici konferencije moći će uživati u panel raspravama, diskusijama i umrežavanju, a poseban naglasak bit će na aktualnim temama poput digitalne transformacije, održivog razvoja i izazovima modernog liderstva. Business teme biti će isprepletene sa lifestyle temama, a sve s ciljem edukacije, dijeljenja znanja, inspiriranja ali i širenja vidika i zabave.
Paneli kao što su ŽELIM BITI KAO I TI – Vodstvo influensera u digitalno doba i utjecaj na mlade, NEDOSTUPNI KVADRATI: Zašto ne mogu kupiti stan u Zagrebu, OD TERENA DO BILANCE: Novac u sportu, LOŠ POSAO U ITALIJI – Pokušaji prijevara i bizarne priče financijskih malverzacija, HOD PO RUBU – Genijalnost i rizičnost edgy marketing komunikacije te LJUBAV JE NA POSLU – Intrige, zanimljivosti i opasnosti ljubavnih priča na radnim mjestima; donijet će duboke uvide i zanimljive diskusije kombinirajući stručnjake iz raznih industrija, ali i poznate ličnosti poput sportaša i influencera.
Program će dodatno začiniti snažni i iskusni govornici te poznata imena iz industrije na panelima koji će obrađivati temu Leana i optimizacije procesa u proizvodnji. Tako će se kroz panele poput : GOSPOĐO, NE MOŽETE OVDJE U PETAMA – Važnost i neizostavnost ženskih lidera u proizvodnji i FAST AND FURIOUS – Ubrzanje (procesa) u automobilskoj industriji obrađivati teme koje su zapravo i glavna djelatnost samog organizatora, tvrtke Culmena koje već preko 20 godina djeluje u području inovacija, Leana i digitalizacije.
Razgovarali smo s organizatorima
“Organiziranje konferencije poput chalLEANge-a za mene i moj tim uvijek je bio uzbudljiv proces jer volim osmišljavati načine kako približiti važne teme poput digitalizacije i optimizacije procesa na način koji je pristupačan, koristan ali i zabavan i zanimljiv široj publici. Posebno nam znači približiti filozofiju japanskog Leana našim hrvatskim tvrtkama – kako proizvodnim, tako i onima u drugim sektorima.”, objašnjava Anja Štefanić, direktorica tvrtke Culmena i organizatorica konferencije chalLEANge 2024.
“Lean filozofija je nešto što zaista može značajno utjecati ne samo na uštede nego i na cjelokupno poslovanje velikih i srednjih sustava, a kroz naše panele i rasprave nastojimo je prikazati na inspirativan i zabavan način, da svi sudionici osjete vrijednost i mogućnosti primjene ovih principa. Želimo da se ljudi uključe, dobiju nove ideje, a pritom uživaju u edukativnom i dinamičnom okruženju – jer naposljetku, učenje i dijeljenje znanja je ono zbog čega ima smisla posjećivati ovakva događanja.”, nadodaje Ivan Biondić, Senior Lean konzultant i voditelj Culmenine Lean akademije.
Na chalLEANge 2024. očekuju vas razmjena ideja i iskustava, inspirativne priče, vrhunski govornici iz različitih industrija, pristup novim tehnologijama i informacijama o tržištu, networking i prilike za suradnju.
Jedan od noviteta, uz dvoranu Money, koja će obrađivati teme financija i novca, bit će i dvorana istoimenog portala Mamager, koja će obrađivati teme ljudskih uloga, okvira i stereotipa koji nas ograničavaju, kako u poslovnom tako i u privatnom životu. Program će sadržavati panel rasprave, fire talk Mamagera vs.Tatagera te natjecanje u stereotipima, gdje će sudionici dijeliti priče iz poslovnog i privatnog života, a najbolja priča bit će nagrađena. To će biti prilika za zabavu, ali i osvještavanje važnih društvenih tema.
Organiztor trenutno nudi Early bird cijene, ali i pakete za veće timove, a za više informacija i ulaznice posjetite https://culmena.hr/challeange
Vidimo se na chalLEANge 2024. – mjestu gdje se spajaju lean, inovacije, održivost i liderstvo!
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.