U utorak 26. ožujka na dm beauty breaku, dm-ovom tradicionalnom beauty događanju, predstavljeni su brojni noviteti i trendovi iz svijeta ljepote. Na do sada najvećoj dm-ovoj proslavi ljepote, gosti su imali priliku isprobati nove proizvode te uživati u iznenađenjima koja su za njih pripremili dm i partneri.
dm beauty break ove je godine inspiraciju pronašao u raskoši tekstura i boja neukroćene prirode. U prirodnu temu savršeno su se uklopili proizvodi korejske kozmetike brenda beauty of joseon, koji su odnedavno dostupni u prodavaonicama dm-a i dm online shopu, a koji kombiniraju tradicionalnu korejsku holističku medicinu s biljnim sastojcima.
Ivan Milić
Snagu prirode pretočenu u skincare proizvode predstavio je brend Hvaroma, čiji su proizvodi temeljeni na cvjetovima smilja, zaštitnom znaku otoka Hvara, a posebno je mjesto zauzela i dm-ova vlastita marka alverde, koja je već 35 godina sinonim za prirodnu kozmetiku.
Edina Pršić Babić
„Raduje nas što nam je dugogodišnja suradnja s partnerima omogućila da na četvrtom dm beauty breaku predstavimo nove proizvode i vrhunske brendove koji će obilježiti razdoblje pred nama. Još jednom smo potvrdili da, bez obzira na to govorimo li o skincareu, make-upu ili proizvodima za njegu i oblikovanje kose, uz dm kupci uvijek mogu računati na kvalitetu dostupnu svima. Izrazito smo ponosni što se upravo u tome ističu proizvodi dm marke alverde i Balea, koji su već niz godina omiljeni brojnim kupcima“, istaknula je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
Lucija Lugomer
U dm beauty breaku po prvi su put uživali i kupci koji su doznali koje ih novosti očekuju u prodavaonicama dm-a i dm online shopu te koji će trendovi obilježiti proljetnu i ljetnu sezonu. One mlađe među njima oduševila je nova linija Olival Routeen, posebno prilagođena koži tinejdžera i mladih, a isprobali su i proizvode brendova za njegu kože Byphasse, Equilibra, Melem i SKIN1004. Ljubiteljicama dekorativne kozmetike posebno su se svidjele nove tekuće konture i rumenila brenda Aura, dok su svi gosti rado isprobali i dodatke prehrani gaia naturelle, sokove Pulse Shake, proizvode za oralnu higijenu BlanX te proizvode za oblikovanje i stiliziranje kose Remington.
dm je pripremio brojna iznenađenja, pa su se tako gosti mogli opustiti uz zvučnu kupku s gongovima koja potiče energetsko uravnoteženje te upoznati drevnu umjetničku praksu točkanje mandale koja simbolizira harmoniju sa svemirom.
Električni automobili sve više postaju dio naše svakodnevice i donose značajne promjene u automobilskoj industriji i infrastrukturi. Kako tehnološki napredak utječe na proizvodnju električnih automobila? Koji su glavni izazovi u infrastrukturi potrebnoj za podršku električnim vozilima? Kako električni automobili mijenjaju tradicionalnu automobilsku industriju? Na ta ključna pitanja u Špici s Macanom odgovaraju Vedran Sorić, stručnjak za prodaju, digitalizaciju i nove tehnologije u prodaji, te Hrvoje Prpić, predsjednik Hrvatske nacionalne udruge za elektromobilnost, Strujni krug.
Alfred Keller, ugledni restoran u Boutique Hotelu Alhambra koji je ranije nagrađen Michelinovom zvjezdicom, ponovno je učvrstio svoju poziciju lidera u hrvatskoj gastronomiji, osvojivši prestižnu plaketu Gault&Millau i četiri kuharske kapice s ukupno 17 bodova. Povećanje je to u odnosu na prošlogodišnjih 16,5 bodova, što dodatno potvrđuje predanost restorana kulinarskoj izvrsnosti. Laureate za 2025. proglasilo je hrvatsko izdanje gastronomskog vodiča Gault&Millau.
Dvije žene, dva moćna glasa u svijetu poduzetništva i komunikacija, oblikuju globalne promjene svojim inovativnim pristupima. Tena, socijalna poduzetnica s iskustvom od Londona do Indije, redefinira poslovanje kroz društveni utjecaj. Karolina, savjetnica pri NATO-u i scenska umjetnica, spaja strategiju i kreativnost u jedinstvenu karijeru. Njihova priča inspirira – kako balansiraju brojne uloge i ruše granice profesionalnog izražavanja?
Dvije od tri majke (61%) imaju manje od sat vremena dnevno za svoje osnovne potrebe: Philips Avent poziva društvo da podrži majke i smanji pritisak s kojim se suočavaju pokretanjem novog Share the Care pokreta.
Edina Pršić Babić, nezaobilazno lice hrvatske medijske i modne scene, opet je dokazala da je prava modna ikona. Kao zaštitno lice i voditeljica HELLO! magazina Hrvatska, Edina ne samo da suvereno vlada televizijskim ekranima, već svojim besprijekornim stilom postavlja standarde na domaćoj sceni.