Djeca Šibenika crtaju s Antom Vrbanom u sklopu projekta ‘Grad kao mi’
Dvodnevni kulturni program donosi koncerte, poetske večeri i kviz, a najmlađi Šibenčani imat će priliku učiti crtati od jednog od najuspješnijih hrvatskih arhitekata
Šibenik ovog ljeta ponovno postaje velika pozornica umjetnosti, glazbe i poezije. U sklopu manifestacije „Šibenik – Grad kao mi“, koja se održava 11. i 12. srpnja, najmlađe Šibenčanke i Šibenčane očekuje poseban doživljaj – dvije radionice renomiranog arhitekta svjetskog glasa, Ante Vrbana.
Radionice pod nazivom „Kuća iz snova“ održat će se oba dana u 19 sati na Trgu Ivana Pavla II (Mala loža). Bit će to prilika za 60 djece da s Antom Vrbanom crtaju i kroz zabavu uče kako kreirati kuću o kakvoj maštaju. Sudjelovanje je besplatno, a broj mjesta ograničen, stoga su prijave obvezne. Za radionicu 11. srpnja roditelji mogu prijaviti dijete na ovom linku, dok je prijava za radionicu 12. srpnja dostupna ovdje.
„Vratiti se na mjesto gdje su nastale moje prve skice je za mene velika čast. Pokazati šibenskoj djeci da je moguće da iz dječjeg crteža nastane život koji može napraviti razliku poruka je koju im želim prenijeti. Želim im prenijeti poruku da se snovi ostvaruju. Što god kasnije radili i što god stvarali može biti početak kojim mogu promijeniti svijet u ljepše mjesto. U dva dana 60 malih Šibenčanki i Šibenčana će sa mnom crtati kuću iz snova. U boji. U našem gradu“, poručio je Vrban.
Manifestacija „Šibenik – Grad kao mi“ dvodnevni je kulturni i glazbeni program koji se održava na najljepšim šibenskim lokacijama – od Tvrđave Barone i sv. Mihovila, preko Kuće umjetnosti Arsen do trgova i loža stare gradske jezgre. Program uključuje razgovore s uglednim gostima, večernje koncerte i poetske izvedbe, kviz znanja, jazz koncerte te bogat sadržaj za djecu.
Petak, 11. srpnja donosi razgovor s pjesnikom Krstom Jurasom u Kući umjetnosti Arsen. Predvečer, uz radionicu s Antom Vrbanom na Maloj loži, kod Krstionice nastupaju Klapa Žirje i Ivo Mikuličin. Na Tvrđavi Barone održava se koncert Zagrebačkih solista s posebnim hommageom Tonku Niniću, uz poetske interpretacije Vedrana Mlikote, Gorana Navojca i Marije Škaričić. Večer završava na Maloj loži programom posvećenim Miši Kovaču, uz nastup Zvonimir Radišić Trija i JazzIstra Brass koji izvode album „Mi smo se voljeli“.
Subota, 12. srpnja počinje razgovorom sa Sinišom Škaricom o glazbi i svemu što ju okružuje, u Kući umjetnosti Arsen. Navečer, uz drugu radionicu s Antom Vrbanom na Maloj loži, kod katedrale sv. Jakova publiku očekuje pub kviz s Deanom Kotigom. Vrhunac večeri bit će koncert na Tvrđavi sv. Mihovila na kojem će nastupiti TBF, Urban, Vanna, Tajči, Konstrakta, Martin Kosovec, Tina Vukov, Eugen, Ivana Kovač, Marija Vidović i Nino Mrčela, uz orkestar pod vodstvom Nikše Bratoša.
Ulaz na sva dnevna događanja u gradu i Kući umjetnosti Arsen je slobodan, dok se ulaznice za koncerte na tvrđavama mogu kupiti putem Eventima – Tvrđava Barone te Tvrđava sv. Mihovila.
Svoju podršku projektu su dali i: Turistička zajednica grada Šibenika, Hrvatska elektroprivreda – HEP, Privredna banka Zagreb, Dalmare Shopping Centar, dm, Hotel Olimpya, Hotel Olimpya Sky, Hotel Bellevue, Hotel Armerun, Hvar Hills, ZAMP, Eurovilla, Forte Solar, Jutarnji list i Šibenski list.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.