
Jazz orkestar HRT-a u petak slavi stoljeće orkestralnog jazza
Gotovo osam desetljeća kontinuiranog trajanja Jazz orkestra HRT-a čini ga jednim od najstarijih europskih radijskih big bandova.
04 lipnja 2025
Prema danas objavljenoj studiji „Brand Finance Global 500“ Deutsche Telekom, čijim je Hrvatski Telekom dijelom, jedan je od najvrjednijih svjetskih brendova, najvrjedniji telekomunikacijski brend na svijetu, te najvrjedniji korporativni brend u Europi.
U odnosu na prethodnu godinu Deutsche Telekom je napredovao na svjetskoj ljestvici za dvije pozicije te je danas deveti najvrjedniji svjetski brend. Najvrjedniji brend na svijetu je Apple, ispred Microsofta, Googlea, Amazona i Samsunga.
Uspjeh Deutsche Telekoma temelji se na trenutačnoj vrijednosti brenda, najvišoj u povijesti kompanije, a koja iznosi 73,3 milijarde dolara, što predstavlja rast od 17 posto u odnosu na prethodnu godinu (62,9 milijardi dolara), a 84 posto od 2020. godine. Tijekom tog razdoblja Deutsche Telekom je od četvrtog postao najsnažniji svjetski telekomunikacijski brend.
„Uspjeli smo postati jedan od 10 najjačih svjetskih brendova. Ovo je nevjerojatan uspjeh za našu kompaniju. Naša krovna strategija globalnog brenda pokazuje se uspješnom i pogođenom, a investicije u brend daju rezultate, što je u skladu s našim gospodarskim i tehnološkim uspjesima u Njemačkoj, Europi i SAD-u te je u skladu s nastojanjima etabliranja Deutsche Telekoma kao vodeće digitalne telekomunikacijske kompanije”, ističe Ulrich Klenke, Chief Brand Officer Deutsche Telekoma.
Britanska savjetodavna tvrtka Brand Finance pripisuje značajan porast vrijednosti brenda Deutsche Telekoma pozitivnom gospodarskom i tehnološkom razvoju, a uspjehu Deutsche Telekom Grupe pridonose sustavna ulaganja u kvalitetu mreže, digitalne tehnologije i korisničko iskustvo. Prema Brand Financeu, najveća kvaliteta mreže Deutsche Telekoma igra ključnu ulogu u akviziranju i zadržavanju korisnika. Ocjena brenda povećana je sa 79 na 83 od maksimalnih 100 bodova, te s AA+ na AAA- ocjenu. Dosljedna globalna prisutnost brenda omogućila je Deutsche Telekomu daljnje jačanje ugleda globalnog igrača.
Brand Finance je globalna i neovisna konzultantska tvrtka za procjenu i analizu brendova sa sjedištem u Londonu koja rangira 500 najvrjednijih brendova na svijetu, a studiju je objavio danas u sklopu Svjetskog gospodarskog foruma u Davosu. Više o „Brand Finance Global 500“ na www.brandfinance.com.
Hrvatski Telekom je vodeći telekomunikacijski brend u Hrvatskoj, a više o „T – Connecting your world” brendu možete saznati na: https://www.hrvatskitelekom.hr/connecting-your-world
Ed Sheeran je otkrio kako je tada započela njegova borba s opasnim poremećajem u prehrani koji je imao i Elton John, a s kojim se mladi pjevač poistovjećuje.
05 lipnja 2025
Salma Hayek podijelila svoju rutinu ljepote, trik za sijede vlasi i savjete svoje bake, osvojivši društvene mreže i oduševivši pratitelje.
04 lipnja 2025
Ivan Rakitić iskoristio je pauzu između sezona za odmor na plaži sa psom Dumbom, a pritom pokazao zavidnu formu i isklesano tijelo.
04 lipnja 2025
Meghan Markle objavila rijetke fotografije kćeri Lilibet povodom njezina četvrtog rođendana i podijelila emotivnu poruku na Instagramu
04 lipnja 2025
Kada spojite snagu mediteranskog ritma, moćan vokal i krajolik koji oduzima dah – dobit ćete novu glazbenu priču Davora Borna. Njegov najnoviji singl Najbolja nije samo pjesma, to je čista energija zapakirana u spot snimljen visoko iznad mora, na legendarnoj velebitskoj ljepotici Tulove grede. Ove dramatične stijene, koje su u svijetu poznate kao kulisa za legendarne Winnetou filmove, sada postaju pozornica za novu glazbenu avanturu – onu koja pjeva o ženi koja je, jednostavno rečeno, najbolja.
04 lipnja 2025