SINSAY odgovara na potrebe svojih kupaca nudeći im najnovije trendove po atraktivnim cijenama. Raznolikost naše kolekcije omogućuje ti slobodno kreiranje modernih stilova za svaku priliku. Naše darivanje omogućit će vam da se uvjerite i sami!
SINSAY
Dizajniramo kolekcije koje su svakodnevni izvor inspiracije za teenagere i mlade žene, kao i muškarce koji preferiraju ležerni urbani stil. Ponuda brenda uključuje i udobnu, funkcionalnu odjeću za majke te šarmantnu odjeću i modne dodatke za djecu. Sinsay ponudu nadopunjuju elementi za uređenje interijera, linija dekorativne kozmetike kao i kozmetike za njegu lica.
SINSAY
DARIVANJE:
HELLO! Croatia x SINSAY
Osvojite poklon bon od 100 € / 753,45 kn
Podijelite link ovog teksta na vašem Facebook profilu uz obaveznu opciju PUBLIC/JAVNO,
Ispod Facebook objave ovog teksta tagirajte tri osobe s kojima želite ići u shopping.
DARIVANJE I NAGRADA: Troje sretnih dobitnika/ca odabrat će redakcija i iznenaditi ih s poklon bonom Sinsay u vrijednosti od 100 € / 753,45 kn.
DARIVANJE I PRAVILA PREUZIMANJA: Sretni dobitnici bit će objavljeni unutar ovog teksta, a moraju se javiti u roku od 3 radna dana u Inbox naše FB ili IG stranice radi dogovora o preuzimanju nagrade. Poklon bon moguće je iskoristiti u roku od 60 dana u svim fizičkim trgovinama branda Sinsay u vlasništvu LPP Croatia d.o.o.
SINSAY
DOBITNICI – 12.06.2023.
Kresimir Zubcic
Lana Lozica
Kristina Vobner
Sretni dobitnici bit će objavljeni unutar ovog teksta, a moraju se javiti u roku od 3 radna dana nakon objave u inbox naše FB ili IG stranice radi dogovora o preuzimanju nagrade.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.