HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Kampanja je dio platforme Budi DOBRO. Budi CE., koja već pet godina gradi zajednicu otvorenog dijaloga i brige o mentalnom zdravlju. Ovoga puta naglasak je na međugeneracijskom razumijevanju – jer iako se razlike čine nepremostive, istina je da svaka generacija nosi znanja, vještine i iskustva koja mogu biti dragocjena drugima.

„Generacijske razlike ponekad se čine nepremostive, no važno je podsjetiti da nas svaka generacija može naučiti nečemu vrijednom. Tek kada se bolje razumijemo, gradimo snažniji sustav podrške i optimističnije okruženje za sve nas“, istaknula je Tihana Moškatelo, voditeljica razvoja robne marke Cedevita.

cedevita

Kampanja donosi i poseban dodatak – Rječnik Generacije CE. U njemu se, na zabavan način, spajaju izrazi koje su koristili mladi osamdesetih s pojmovima koji danas pune TikTok i Instagram storije. Tako možete otkriti što cringe znači tinejdžerima, a što roditelji poručuju kada slegnu ramenima i kažu „malo morgen“.

Psihologinja Gabrijela Ištuk, koja sudjeluje u projektu, naglašava da nas razlike ne bi trebale udaljavati, nego povezivati: „Na prvi pogled može se činiti da su starije i mlađe generacije čiste suprotnosti, no zapravo nas povezuju slične životne situacije i iskustva. Dovoljno je pronaći zajednički jezik – jer kad se uistinu čujemo, postajemo i jedni drugima oslonac.“

cedevita

Posjetitelji platforme mogu ostaviti svoje savjete za bolju komunikaciju među generacijama, sudjelovati u nagradnom natječaju i osvojiti vaučere za individualna savjetovanja s Gabrijelom Ištuk. Tako se kampanja ne zadržava samo na lijepim riječima, već potiče ljude da aktivno grade mostove između generacija.

I možda je upravo to najvažnija poruka: razlike nas ne razdvajaju – one nas povezuju, sve dok imamo volje razgovarati i učiti jedni od drugih.

cedevita


Oznake:

bolja komunikacija s mladima bolja komunikacija s roditeljima bolje razumijevanje Briga o mentalnom zdravlju budi dobro poveži ce Budi DOBRO. Budi CE. cedevita dobro cedevita društvena odgovornost cedevita kampanja cringe značenje digitalni jaz digitalni jaz hrvatska dijalog i suradnja dijalog među ljudima društvena edukacija društvena odgovornost društvena povezanost društvene inicijative hrvatska društvene vrijednosti društveni projekti edukativna kampanja edukativna platforma emocionalna podrška emocionalna povezanost generacija alfa generacija Z generacije 80-ih generacije i digitalni svijet generacije i društvo generacije i vrijednosti generacije x y z generacijska iskustva generacijska povezanost generacijske razlike generacijski dijalog hrvatska društvena scena hrvatska edukacija hrvatske društvene kampanje hrvatske edukativne platforme hrvatske kampanje hrvatski izrazi 80-ih izrazi generacije z izrazi mladih izrazi starijih kako bolje razumjeti mlade kako bolje razumjeti starije kako povezati generacije kampanja za zajednicu kampanje o mentalnom zdravlju komunikacija među generacijama komunikacija u obitelji kulturne razlike generacija malo morgen značenje međugeneracijska komunikacija međugeneracijska solidarnost međugeneracijski jaz međugeneracijski odnosi međugeneracijski razgovori međugeneracijsko razumijevanje međusobno osnaživanje mentalno zdravlje mentalno zdravlje hrvatska most između generacija nagradni natječaj budi dobro osnaživanje mladih osnaživanje starijih osnaživanje zajednice pov značenje povezanost zajednice povezivanje generacija povezivanje kroz razgovor povezivanje ljudi psihologija i društvo psihologija komunikacije psihologinja gabrijela ištuk psihološka podrška psihološki savjeti razumijevanje kroz jezik razumijevanje mladih razumijevanje starijih rječnik generacije rječnik generacije ce roditelji i tinejdžeri savjeti za međugeneracijsko razumijevanje suradnja generacija tihana moškatelo cedevita učenje kroz generacije učenje kroz iskustvo vaučeri za savjetovanje važnost dijaloga važnost komunikacije važnost mentalnog zdravlja važnost otvorenog razgovora važnost razumijevanja yolo značenje zajednica i povezanost zajednički jezik zajednički jezik generacija

druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025