Coral Croatia i The Walt Disney Company predstavili ekskluzivnu Star Wars Racers kolekciju autića na daljinsko upravljanje
Coral Croatia d.o.o. (Shell Licensee) u suradnji s The Walt Disney Company predstavio je jedinstvenu Star Wars Racers kolekciju autića na daljinsko upravljanje koja kombinira vrhunsku tehnologiju Shell V-Power s omiljenim likovima iz Star Warsa.
Nakon uspješno predstavljene Motorsports kolekcije, Star Wars Racers kolekcija donosi šest limitiranih izdanja autića na daljinsko upravljanje donoseći obožavateljima svemirsku avanturu. Likovi iz Star Warsa koji se nalaze u kolekciji uključuju kultne likove poput Darth Vadera, Stormtroopera, Darth Maula, Mandalorijanca, Bobu Fetta i BB-8.
Darth Vader Racer
Crn i elegantan Darth Vader Racer nadahnut je prijetećom aurom obožavateljima omiljenog lika iz Ratova zvijezda.
Stormtrooper Racer
Predstavljajući moć Carske vojske, Stormtrooper Racer prilagođava se čistom, minimalističkom izgledu presvučenom visokosjajnom bijelom završnom obradom.
Sexy Ivan
Darth Maul Racer
Obojen je dubokom, krvavocrvenom metalik završnicom koja svjetluca, pozivajući se na prepoznatljive oznake lika, zajedno s krovom inspiriranim Maulovim rogovima za divlji izgled.
The Mandalorian Racer
Obložen mat srebrnom završnom obradom, The Mandalorian Racer inspiriran je Dinom Djarinom i njegovim beskar oklopom. Mandalorijski pečat također krasi “rame” desnog stražnjeg kotača.
Boba Fett Racer
Inspiriran udubljenjem na kacigi Bobe Fetta, automobil ima robusnu mat zelenu boju u vojnom stilu. Također, racer ima minijaturni model daljinomjera za ciljanje lika.
BB-8 Racer
Futurističkim, kompaktnim i sferičnim dizajnom, BB-8 Racer donosi svoju istaknutu narančasto-bijelu boju na trkaću liniju.
Svaki od navedenih likova ponovno su oživjeli u obliku autića na daljinsko upravljanje koji nude više od same zabave. Naime, zahvaljujući Bluetooth tehnologiji i pametnoj bateriji, upravljanje autićem jednostavno je i uzbudljivije nego ikad prije. Sve što budući vlasnik kolekcije treba učiniti kako bi započeo sviju svemirsku avanturu je preuzeti Shell Racing aplikaciju s App Store-a ili Google Play-a i spremni ste za utrku!
Kolekciju Star Wars Racers možete pronaći samo na Shell benzinskim postajama diljem Hrvatske od 22.11.2024. do 31.01.2025. ili do isteka zaliha. Uz točenje vrhunskog Shell V-Power goriva ostvarujete posebne popuste. Naime, ako natočite Shell V-Power goriva u vrijednosti od minimalno 50€ možete ostvariti 50% popusta na kupnju jednog od autića iz Star Wars Racers kolekcije i punjivu bateriju za daljinsko upravljanje. Dok za natočena ostala goriva od minimalno 30€ ostvarite 30% popusta na kupnju jednog od autića iz kolekcije Star Wars i punjivu bateriju za daljinsko upravljanje.
Točenjem Shell V-Power goriva pojačanog tehnologijom DYNAFLEX, performanse i učinkovitost motora vašeg limenog ljubimca bit će značajno poboljšani, pružajući najbolje vozačko iskustvo. Tehnologija DYNAFLEX obogaćena je snažnim sredstvima za čišćenje koja održavaju osnovne dijelove sustava čistim i štite ih od naslaga, a budući da je riječ o prvom gorivu vrhunskih performansi razvijenom u suradnji i uz preporuku tvrtke Ferrari, vaš limeni ljubimac osjećat će se kao sportski – spreman za utrke.
„Obožavatelji Shell V-Powera među najstrastvenijim su ljudima, a bezvremenske priče poput Star Warsa odjekuju među obožavateljima svih uzrasta. Ova kolekcija odražava naše razumijevanje lokalnih obožavatelja, strast za inovacijama i pomicanje granica kako bismo kupcima svih dobi pružili nenadmašno iskustvo i vrhunsku kvalitetu. Nadamo se da će se obožavatelji dobro zabaviti skupljajući i utrkujući se s ovom novom jedinstvenom kolekcijom“, izjavio je Stergios Theodoridis, Country Manager za Coral Croatia.
Ne propustite priliku posjetiti Shell postaje diljem Hrvatske, sakupite cijelu Star Wars Racers kolekciju autića i pokažite tko je najbolji vozač u svemiru!
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.