HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Omiljeno osvježavajuće piće, koje posebno vole jedinstveni, kreativni pojedinci, ovog ljeta predstavlja limitirano izdanje bočice od pola litre čije etikete krase jedinstvene ljudske osobine i osjećaji: Drama, Freedom, Inspiration, Music, Attitude, Love ili Fire samo su neki od pojmova koji krase etikete posebnog izdanja Cockte. Bočice ovog pića već su oduševile potrošače, pružajući im mogućnost da s ponosom odaberu svoju Cocktu, koja ističe upravo njihovu osobnost bilo da je to osjećaj slobode koji ih motivira, strast, hrabrost ili samopouzdanje.

Naime, baš kao što je Cockta jedinstveno piće nastalo od biranih sastojaka koji zajedno ovom piću daju prepoznatljiv, autentičan okus, tako i Cockta slavi sve one osobine koje dijeli s autentičnim, slobodnim, hrabrim ili originalnim ljudima.

“Cockta se priprema prema nepromijenjenoj recepturi već više od 70 godina: od mješavine najfinijeg bilja, prirodnog CO2 i bez kofeina. Upravo ju to čini potpuno autentičnom. Ovog ljeta smo kroz posebno dizajnirane etikete na bočicama htjeli povezati vrijednosti koje opisuju i brend i naše potrošače, odnosno naglasiti da je upravo autentičnost svake osobe, ono iza čega stoji i Cockta”, izjavila je Aleksandra Grković, Brand Development Manager u Atlantic grupi.

Limitirano izdanje bočice Cockte dio je prošlogodišnje kampanje „Od čega si ti?“, a ambasador ovogodišnjeg izdanja je pjevač Dino Jelusić, jedan od istaknutijih vokala naše glazbene scene te jedan od zasigurno najzanimljivijih mladih glazbenika.

Posebno izdanje bočica Cockte koje opisuju potrošače u prodaji je do isteka zaliha.

druge vijesti

grupa lelek

Ekskluzivno: Kako je nastala pjesma “The Soul of My Soul” i što publika može očekivati?

Glazba koja dolazi iz srca ima moć prodrijeti u najskrivenije kutke duše, a upravo takva je i pjesma The Soul of My Soul. Nastala iz dubokih emocija, ona nosi priču o gubitku, boli i unutarnjoj snazi, ali istovremeno pruža nadu i povezuje ljude kroz univerzalni jezik melodije. Autori Filip Lacković i Tomislav Roso nisu stvarali običnu skladbu – njihova misija bila je stvoriti umjetničko djelo koje može zasjati na velikoj pozornici poput Eurosonga. Svaka nota pažljivo je osmišljena, svaka riječ brižljivo birana kako bi prenijela emocije koje nadilaze granice jezika i kultura.

Celebrity News

23 veljače 2025