HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Omiljeno osvježavajuće piće, koje posebno vole jedinstveni, kreativni pojedinci, ovog ljeta predstavlja limitirano izdanje bočice od pola litre čije etikete krase jedinstvene ljudske osobine i osjećaji: Drama, Freedom, Inspiration, Music, Attitude, Love ili Fire samo su neki od pojmova koji krase etikete posebnog izdanja Cockte. Bočice ovog pića već su oduševile potrošače, pružajući im mogućnost da s ponosom odaberu svoju Cocktu, koja ističe upravo njihovu osobnost bilo da je to osjećaj slobode koji ih motivira, strast, hrabrost ili samopouzdanje.

Naime, baš kao što je Cockta jedinstveno piće nastalo od biranih sastojaka koji zajedno ovom piću daju prepoznatljiv, autentičan okus, tako i Cockta slavi sve one osobine koje dijeli s autentičnim, slobodnim, hrabrim ili originalnim ljudima.

“Cockta se priprema prema nepromijenjenoj recepturi već više od 70 godina: od mješavine najfinijeg bilja, prirodnog CO2 i bez kofeina. Upravo ju to čini potpuno autentičnom. Ovog ljeta smo kroz posebno dizajnirane etikete na bočicama htjeli povezati vrijednosti koje opisuju i brend i naše potrošače, odnosno naglasiti da je upravo autentičnost svake osobe, ono iza čega stoji i Cockta”, izjavila je Aleksandra Grković, Brand Development Manager u Atlantic grupi.

Limitirano izdanje bočice Cockte dio je prošlogodišnje kampanje „Od čega si ti?“, a ambasador ovogodišnjeg izdanja je pjevač Dino Jelusić, jedan od istaknutijih vokala naše glazbene scene te jedan od zasigurno najzanimljivijih mladih glazbenika.

Posebno izdanje bočica Cockte koje opisuju potrošače u prodaji je do isteka zaliha.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025