Osmu godinu zaredom City modus powered by CIOS grupa održao će se u Pučkom otvorenom učilištu u Velikoj Gorici. 8.City modus imao je drukčiji koncept nego prijašnjih godina jer je događanje započelo sajmom. Općina Plitvička jezera i camping resort Plitvice predstavili su aktivan odmor, netaknutu prirodu kako bi budući posjetitelji doživjeli savršenu harmoniju mira, prekrasnih pogleda i raznih sadržaja. U sklopu sajma posjetitelji su mogli uživati u degustacijama brojnih domaćih proizvoda među kojima se istaknuo Dida Boža. Naime upravo ovi pekmezi zaslađuju život najmlađima koji godinama kasnije tijekom odrastanja i života podsjećaju na bezbrižno djetinjstvo i obiteljsku skrb pa je i to simbolička poveznica s Klubom roditelja prijevremeno rođene djece Palčići za koji se ova manifestacija i održala. City modus osnovan je 2017.godine kao platforma za mlade, neafirmirane hrvatske dizajnere, ali i one već dobro poznate brandove kako bi se prezentirao i hrvatski dizajn . Nakon sajma uslijedila je modna revija, a svoje kolekcije pokazali su: Dreychl, Cyber look, Ivana nakit , Irina dukse, Bea dizajn, Lucija Vrcić, Maars modni atelijer, SWY, Lumi, Anetdecor, Ivana Loli, Cvita nakit, IB Bags, Adored bags, Pia kreativa, Flores bags, Bookica, Rosea kids, AB fashion, Ana kravat, Charms, Salon vjenčanica Exclusive, Toga dizajn čije su kreacije nosila i brojna poznata imena iz svijeta politike, kulture te medija također s ciljem potpore Klubu roditelja nedonoščadi Palčići.
Milanka Opačić
Pozornicom su prošetale Milanka Opačić, Korana Gvozdić, Josipa Pavičić, Ivana Delač, Gordana Rusak, Klaudija Bubalo, Hana Hadžiavdagić Tabaković, Katarina Milković, Miss Grada Zagreba Tara Begedin i Miss Zagrebačke županije Ema Helena Vičar i brojne druge žene u znak podrške.
Organizatorice ovog lijepog događanja Iva Loparić Kontek i Hana Tabaković Baksa posebno su zahvalile na potpori i pokroviteljstvu gradu Velika Gorica i gradonačelniku Krešimiru Ačkar, Fondu za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, CIOS grupi, Hrvatskoj pošti te brojnim hrvatskim županijama ,gradovima i općinama na pokroviteljstvu. Program je vodila Petra Meštrić, a nastupili su Jacques Houdek, Vanessa Kralj i Andrea Šušnjara.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.