Osmu godinu zaredom City modus powered by CIOS grupa održao će se u Pučkom otvorenom učilištu u Velikoj Gorici. 8.City modus imao je drukčiji koncept nego prijašnjih godina jer je događanje započelo sajmom. Općina Plitvička jezera i camping resort Plitvice predstavili su aktivan odmor, netaknutu prirodu kako bi budući posjetitelji doživjeli savršenu harmoniju mira, prekrasnih pogleda i raznih sadržaja. U sklopu sajma posjetitelji su mogli uživati u degustacijama brojnih domaćih proizvoda među kojima se istaknuo Dida Boža. Naime upravo ovi pekmezi zaslađuju život najmlađima koji godinama kasnije tijekom odrastanja i života podsjećaju na bezbrižno djetinjstvo i obiteljsku skrb pa je i to simbolička poveznica s Klubom roditelja prijevremeno rođene djece Palčići za koji se ova manifestacija i održala. City modus osnovan je 2017.godine kao platforma za mlade, neafirmirane hrvatske dizajnere, ali i one već dobro poznate brandove kako bi se prezentirao i hrvatski dizajn . Nakon sajma uslijedila je modna revija, a svoje kolekcije pokazali su: Dreychl, Cyber look, Ivana nakit , Irina dukse, Bea dizajn, Lucija Vrcić, Maars modni atelijer, SWY, Lumi, Anetdecor, Ivana Loli, Cvita nakit, IB Bags, Adored bags, Pia kreativa, Flores bags, Bookica, Rosea kids, AB fashion, Ana kravat, Charms, Salon vjenčanica Exclusive, Toga dizajn čije su kreacije nosila i brojna poznata imena iz svijeta politike, kulture te medija također s ciljem potpore Klubu roditelja nedonoščadi Palčići.
Milanka Opačić
Pozornicom su prošetale Milanka Opačić, Korana Gvozdić, Josipa Pavičić, Ivana Delač, Gordana Rusak, Klaudija Bubalo, Hana Hadžiavdagić Tabaković, Katarina Milković, Miss Grada Zagreba Tara Begedin i Miss Zagrebačke županije Ema Helena Vičar i brojne druge žene u znak podrške.
Organizatorice ovog lijepog događanja Iva Loparić Kontek i Hana Tabaković Baksa posebno su zahvalile na potpori i pokroviteljstvu gradu Velika Gorica i gradonačelniku Krešimiru Ačkar, Fondu za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, CIOS grupi, Hrvatskoj pošti te brojnim hrvatskim županijama ,gradovima i općinama na pokroviteljstvu. Program je vodila Petra Meštrić, a nastupili su Jacques Houdek, Vanessa Kralj i Andrea Šušnjara.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.