Vesela atmosfera vladala je proteklim vikendom CineStar kinima, a čarolija velikog platna s dječjim hit filmovima i poklonima iznenađenja privukli su tisuće posjetitelja željnih obiteljskog izlaska i zabave, dok je u Z Centru bila organizirana i povorka brojnih maskota kojoj su se, uz profesionalne animatore, pridružila i brojna kostimirana djeca s roditeljima.
Povod druženju i organizaciji Dječjeg festivala (powered by Životinjsko carstvo) bilo je već tradicionalno obilježavanje Međunarodnog tjedna djeteta, kojeg je najbolje provesti – u igri i maštanju. Dječji festival u CineStaru odličan je spoj filmskog programa po mjeri djece, uz prilliku za kreativnost, zabavu i druženje, a oni najsretniji doma su ponijeli poklone partnera: Životinjsko carstvo, LINO, bravo! KIDS i Cekin KIDS. Zabavno druženje u CineStaru u Z Centru nisu propustili ni Nevena Rendeli Vejzović, Lucija Lugomer, Marija Bišćan, Dario Maradin, Mirna Maras Batinić, Branka Krstulović i brojni drugi.
U CineStar kinima diljem Hrvatske na velikom platnu prikazani su animirani filmovi za velike i male „Male šape na velikom putovanju“, „Transformers: Početak“, „200% Vuk“ te „Panda u Africi“ koje i dalje možete pogledati u svim CineStar kinima. Osim u Zagrebu, „Dječji festival powered by Životinjsko carstvo“, održao se i u Rijeci, Osijeku, Puli, Šibeniku, Zadru, Splitu, Vukovaru, Varaždinu, Slavonskom Brodu i Dubrovniku.
Podsjetimo, Međunarodni dječji tjedan održava se svake godine u listopadu, a CineStar se tradicionalno pobrinuo da djeci i roditeljima osigura divne obiteljske trenutke u kinu, upoznajući ih sa čarolijom velikog platna.
Ne propustite naredna druženja u CineStaru te odaberite svoj omiljeni filmski naslov.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.