Upravo je jedan takav bio i Panona Mare afterwork event u divnom ambijentu restorana Matrix posvećeno slatkovodnoj ribi i novim, najhrskavijim paniranim proizvodima domaće proizvodnje. Dugogodišnji glavni kuhar hrvatske nogometne reprezentacije, poznati chef Tomica Đukić oduševio je goste večerom u četiri slijeda kroz koje je spojio tradiciju i inovaciju, predstavivši svo bogatstvo slavonskih, domaćih i sezonskih okusa.
Glavne zvijezde večeri bili su najhrskaviji Panona Mare panirani proizvodi spravljeni od prvoklasnih komada slatkovodne ribe, koji se u trenu pretvaraju u zdrav i hranjiv obrok za cijelu obitelj. Jednostavno i brzo se pripremaju – u tavici, fritezi na vrući zrak ili pećnici, a poslužiti se mogu kao predjelo ili glavno jelo u raznim kombinacijama, povrćem, u obliku salate ili sendviča. Hrskavi čips od šarana dolazi u klasičnom, pikantnom i curry okusu, dok su onima najmanjima zasigurno favorit fishnuggetsi u obliku ribice, srca, zvijezde ili broda. Riba je isključivo domaćeg porijekla, uzgajana u ribnjacima smještenim u netaknutoj prirodi slavonskih šuma i brežuljaka središnje Hrvatske, a ponosno nosi i oznaku Odabrale mame jer mame znaju što je najbolje za njihove obitelji! Proizvodi se mogu pronaći u u prodavaonicama Super Konzuma, Plodina i Kauflanda u gradovima diljem Hrvatske.
Na stolu su se tako našli fish&chips u domaćoj izvedbi – čips od šarana s modernom verzijom krumpir salate; rižoto od dimljenog šarana obogaćen nježnom kremom od pečene kruške te agrodolceom i uljem limuna koji su unijeli suptilnu citrusnu notu i dodatnu dimenziju okusa; medaljoni soma u kremastom i aromatičnom umaku od pečenog hrena uz koje su bili posluženi šparoge i cous-cous koji su odlično povezali okuse ribe i umaka, dok su sitno nasjeckani čvarci s ljutom papričicom dali jelu pikantnu notu. Jela su savršeno dopunila Martin Albus višestruko nagrađivana vina – Silvanac zeleni, Sauvignon i Frankovka, popularne sorte vinarije Orahovica.
Za desert koji je malo koga ostavio ravnodušnim, Tomica je poslužio tortu od rogača i amber čokolade prelivenu umakom od prženih lješnjaka uz koju se savršeno sljubio dobro poznati orahovački Martin Albus liker od lješnjaka – trostruki svjetski šampion.
U kulinarskim kreacijama uživali su i poznati gastro influenceri poput Marije Mazalin, Mile Butorca, Darka Kontina, Milice Šundov Šupe, Slavice Šagolj, Vedrana Boškovića, Petre Sabljić, Lucije Wagmann Galar, Nine Kajser Labaš, Andree Cukrov i Tanje Pastuovi
Klaić. Sudeći po njihovim reakcijama, ovo nezaboravno gastronomsko iskustvo pokazalo je kako slatkovodna riba – uz malo kreativnosti i kvalitetne sastojke – može biti temelj vrhunske gastronomije. Jer uz Panona Mare sve je moguće!
Program je s izuzetnom energijom i šarmom vodio Domagoj Jakopović Ribafish koji je goste poveo na čarobno putovanje kroz sve ljepote Slavonije, ponajviše one okusne, dok se za glazbeni ugođaj i afterwork atmosferu pobrinuo DJ Stanko Bondža. Poseban dodatak večeri bio je pub kviz na temu slatkovodne ribe, koji je izazvao puno smijeha, razmišljanja i timskog duha, a pitanja je osmislio popularni kviz majstor Silvije Pleština, autor pitanja za Potjeru.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.