Upravo je jedan takav bio i Panona Mare afterwork event u divnom ambijentu restorana Matrix posvećeno slatkovodnoj ribi i novim, najhrskavijim paniranim proizvodima domaće proizvodnje. Dugogodišnji glavni kuhar hrvatske nogometne reprezentacije, poznati chef Tomica Đukić oduševio je goste večerom u četiri slijeda kroz koje je spojio tradiciju i inovaciju, predstavivši svo bogatstvo slavonskih, domaćih i sezonskih okusa.
Glavne zvijezde večeri bili su najhrskaviji Panona Mare panirani proizvodi spravljeni od prvoklasnih komada slatkovodne ribe, koji se u trenu pretvaraju u zdrav i hranjiv obrok za cijelu obitelj. Jednostavno i brzo se pripremaju – u tavici, fritezi na vrući zrak ili pećnici, a poslužiti se mogu kao predjelo ili glavno jelo u raznim kombinacijama, povrćem, u obliku salate ili sendviča. Hrskavi čips od šarana dolazi u klasičnom, pikantnom i curry okusu, dok su onima najmanjima zasigurno favorit fishnuggetsi u obliku ribice, srca, zvijezde ili broda. Riba je isključivo domaćeg porijekla, uzgajana u ribnjacima smještenim u netaknutoj prirodi slavonskih šuma i brežuljaka središnje Hrvatske, a ponosno nosi i oznaku Odabrale mame jer mame znaju što je najbolje za njihove obitelji! Proizvodi se mogu pronaći u u prodavaonicama Super Konzuma, Plodina i Kauflanda u gradovima diljem Hrvatske.
Na stolu su se tako našli fish&chips u domaćoj izvedbi – čips od šarana s modernom verzijom krumpir salate; rižoto od dimljenog šarana obogaćen nježnom kremom od pečene kruške te agrodolceom i uljem limuna koji su unijeli suptilnu citrusnu notu i dodatnu dimenziju okusa; medaljoni soma u kremastom i aromatičnom umaku od pečenog hrena uz koje su bili posluženi šparoge i cous-cous koji su odlično povezali okuse ribe i umaka, dok su sitno nasjeckani čvarci s ljutom papričicom dali jelu pikantnu notu. Jela su savršeno dopunila Martin Albus višestruko nagrađivana vina – Silvanac zeleni, Sauvignon i Frankovka, popularne sorte vinarije Orahovica.
Za desert koji je malo koga ostavio ravnodušnim, Tomica je poslužio tortu od rogača i amber čokolade prelivenu umakom od prženih lješnjaka uz koju se savršeno sljubio dobro poznati orahovački Martin Albus liker od lješnjaka – trostruki svjetski šampion.
U kulinarskim kreacijama uživali su i poznati gastro influenceri poput Marije Mazalin, Mile Butorca, Darka Kontina, Milice Šundov Šupe, Slavice Šagolj, Vedrana Boškovića, Petre Sabljić, Lucije Wagmann Galar, Nine Kajser Labaš, Andree Cukrov i Tanje Pastuovi
Klaić. Sudeći po njihovim reakcijama, ovo nezaboravno gastronomsko iskustvo pokazalo je kako slatkovodna riba – uz malo kreativnosti i kvalitetne sastojke – može biti temelj vrhunske gastronomije. Jer uz Panona Mare sve je moguće!
Program je s izuzetnom energijom i šarmom vodio Domagoj Jakopović Ribafish koji je goste poveo na čarobno putovanje kroz sve ljepote Slavonije, ponajviše one okusne, dok se za glazbeni ugođaj i afterwork atmosferu pobrinuo DJ Stanko Bondža. Poseban dodatak večeri bio je pub kviz na temu slatkovodne ribe, koji je izazvao puno smijeha, razmišljanja i timskog duha, a pitanja je osmislio popularni kviz majstor Silvije Pleština, autor pitanja za Potjeru.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.