Upravo je jedan takav bio i Panona Mare afterwork event u divnom ambijentu restorana Matrix posvećeno slatkovodnoj ribi i novim, najhrskavijim paniranim proizvodima domaće proizvodnje. Dugogodišnji glavni kuhar hrvatske nogometne reprezentacije, poznati chef Tomica Đukić oduševio je goste večerom u četiri slijeda kroz koje je spojio tradiciju i inovaciju, predstavivši svo bogatstvo slavonskih, domaćih i sezonskih okusa.
Glavne zvijezde večeri bili su najhrskaviji Panona Mare panirani proizvodi spravljeni od prvoklasnih komada slatkovodne ribe, koji se u trenu pretvaraju u zdrav i hranjiv obrok za cijelu obitelj. Jednostavno i brzo se pripremaju – u tavici, fritezi na vrući zrak ili pećnici, a poslužiti se mogu kao predjelo ili glavno jelo u raznim kombinacijama, povrćem, u obliku salate ili sendviča. Hrskavi čips od šarana dolazi u klasičnom, pikantnom i curry okusu, dok su onima najmanjima zasigurno favorit fishnuggetsi u obliku ribice, srca, zvijezde ili broda. Riba je isključivo domaćeg porijekla, uzgajana u ribnjacima smještenim u netaknutoj prirodi slavonskih šuma i brežuljaka središnje Hrvatske, a ponosno nosi i oznaku Odabrale mame jer mame znaju što je najbolje za njihove obitelji! Proizvodi se mogu pronaći u u prodavaonicama Super Konzuma, Plodina i Kauflanda u gradovima diljem Hrvatske.
Na stolu su se tako našli fish&chips u domaćoj izvedbi – čips od šarana s modernom verzijom krumpir salate; rižoto od dimljenog šarana obogaćen nježnom kremom od pečene kruške te agrodolceom i uljem limuna koji su unijeli suptilnu citrusnu notu i dodatnu dimenziju okusa; medaljoni soma u kremastom i aromatičnom umaku od pečenog hrena uz koje su bili posluženi šparoge i cous-cous koji su odlično povezali okuse ribe i umaka, dok su sitno nasjeckani čvarci s ljutom papričicom dali jelu pikantnu notu. Jela su savršeno dopunila Martin Albus višestruko nagrađivana vina – Silvanac zeleni, Sauvignon i Frankovka, popularne sorte vinarije Orahovica.
Za desert koji je malo koga ostavio ravnodušnim, Tomica je poslužio tortu od rogača i amber čokolade prelivenu umakom od prženih lješnjaka uz koju se savršeno sljubio dobro poznati orahovački Martin Albus liker od lješnjaka – trostruki svjetski šampion.
U kulinarskim kreacijama uživali su i poznati gastro influenceri poput Marije Mazalin, Mile Butorca, Darka Kontina, Milice Šundov Šupe, Slavice Šagolj, Vedrana Boškovića, Petre Sabljić, Lucije Wagmann Galar, Nine Kajser Labaš, Andree Cukrov i Tanje Pastuovi
Klaić. Sudeći po njihovim reakcijama, ovo nezaboravno gastronomsko iskustvo pokazalo je kako slatkovodna riba – uz malo kreativnosti i kvalitetne sastojke – može biti temelj vrhunske gastronomije. Jer uz Panona Mare sve je moguće!
Program je s izuzetnom energijom i šarmom vodio Domagoj Jakopović Ribafish koji je goste poveo na čarobno putovanje kroz sve ljepote Slavonije, ponajviše one okusne, dok se za glazbeni ugođaj i afterwork atmosferu pobrinuo DJ Stanko Bondža. Poseban dodatak večeri bio je pub kviz na temu slatkovodne ribe, koji je izazvao puno smijeha, razmišljanja i timskog duha, a pitanja je osmislio popularni kviz majstor Silvije Pleština, autor pitanja za Potjeru.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.