Cedevita u suradnji sa stručnjacima pokrenula “Školu optimističnog roditeljstva’’
Cedevita je na svojoj edukativnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE. pokrenula kampanju "Škola optimističnog roditeljstva” kojom želi pružiti potporu roditeljima u izazovima s kojima se susreću pri odgoju djece. Tijekom kampanje objavljivat će edukativne video materijale u kojima stručni suradnici govore o aktualnim temama u roditeljstvu.
Cedevita je u suradnji sa stručnjacima na svojoj edukativnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE. pokrenula kampanju pod nazivom “Škola optimističnog roditeljstva” u kojoj žele naglasiti važnost mentalnog zdravlja roditelja i djece. Tijekom kampanje bit će objavljeno osam edukativnih videa, u kojima će poznati pisac i sociolog Bruno Šimleša ugostiti psihologice Gabrijelu Ištuk i Leonu Bortas Hetler, te s njima razgovarati o izazovima s kojima se suočavaju roditelji.
“Zbog današnjeg užurbanog životnog stila, roditelji i djeca sve manje vremena kroz tjedan provode zajedno, a imamo osjećaj da je roditeljskih izazova sve više i više. Balansiranje privatnog i poslovnog, izgradnja autoriteta, postavljanje granica, djeca koja se ne odvajaju od ekrana samo su neke od tema koje današnjem roditelju predstavljaju izazov. Upravo ova škola omogućuje roditeljima da na jednom mjestu besplatno dobiju savjete, sažete informacije, edukativne materijale, odgovore na pitanja te priliku za savjetovanje za niz problema kako bi bili spremniji za suočavanje sa svakodnevnim izazovima”, istaknula je psihologica Gabrijela Ištuk, magistra psihologije i psihoterapeut.
Roditelji će potpuno besplatno na edukativnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE.moći pristupiti video serijalu, a ujedno će imati priliku i sami postavljati pitanja psihologicama, dobiti odgovore na izazove koji ih muče, te podijeliti svoja iskustva vezana uz pojedine teme. Također, imat će pristup dodatnim edukativnim materijalima pomoću kojih će se moći detaljnije upoznati s konkretnom temom iz videa.
“Edukativna platforma Budi DOBRO. Budi CE. prepoznata je od strane naših čitatelja kao mjesto na kojem mogu dobiti stručne i korisne savjete, te smo stoga odlučili otići korak dalje te pokrenuti “Školu optimističnog roditeljstva”, kako bismo kroz savjete relevantnih sugovornika osnažili roditelje da lakše prebrode izazove pred njima. U suradnji sa stručnjacima prokomentirat ćemo aktualne teme s kojima se suočavaju roditelji i djeca, te i na taj način progovoriti o važnosti brige o mentalnom zdravlju”, objasnila je u ime brenda Cedevita Tihana Moškatelo, Voditelj razvoja robne marke Cedevita.
Cedevita Škola optimističnog roditeljstva
U istraživanju koje je 2021. godine provela Cedevita, gotovo dvije trećine ispitanika je izjavilo da nešto intenzivnije brine o svom mentalnom zdravlju, no manje od 3 % njih zatražilo je pomoć stručnjaka – psihijatara i psihologa. Pokretanjem kampanje “Škola optimističnog roditeljstva” Cedevita je odlučila ohrabriti roditelje na suočavanje s različitim izazovima, a putem nagradnog natječaja koji traje do 30. lipnja 2024., roditelji imaju mogućnost dobiti i besplatno individualno savjetovanje sa psihologicom Gabrijelom Ištuk.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.