HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Atlantic grupa i omiljeni regionalni brend Cedevita lansirali su jedinstvenu digitalnu platformu pod nazivom „CE svijet“. Platforma, čiji je cilj angažirati potrošače u HoReCa kanalima i osigurati im posebno iskustvo konzumacije, predstavljena je u sklopu nove brend kampanje „Podijeli ono nešto CE“

Naime, u užurbanom svijetu, u kojem se sve više okrećemo sami sebi, nije teško izgubiti vezu s onime što nam je uistinu bitno – s onim što znamo bez riječi, s malim životnim radostima, s dragim ljudima. Minimalno komuniciramo, ali priželjkujemo nešto posebno – snažnije odnose i život koji ima svrhu i smisao. Istraživanja pokazuju da je danas ljudima teže ostvariti socijalnu interakciju nego prije nekoliko godina, a istovremeno se ističe pozitivan utjecaj aktivnog socijalnog života na cjelokupno zdravlje pojedinca. S tim na umu, Cedevita je osmislila kampanju “Podijeli ono nešto CE”

U svijetu kada smo povezaniji, ali i usamljeniji no ikada, Cedevita je oduvijek bila ‘ono nešto’ što nas je povezivalo. Upravo nas je to inspiriralo da pokrenemo digitalnu platformu „CE svijet“. Želimo potaknuti ljude da komuniciraju jedni s drugima te boravak u digitalnom svijetu iskoristiti za jačanje odnosa, za izgradnju novih veza ili jednostavno za lijepu riječ koju možemo, i trebamo, češće uputiti jedni drugima”, objasnila je pozadinu nove kampanje Hana Rukavina, starija voditeljica razvoja robne marke, i dodala kako brendovi trebaju danas razmišljati o širem utjecaju na zajednicu u kojoj brend živi i djeluje, odnosno da im u fokusu ne smiju biti jedino prodaja i profit. Cedeviti je posebno važna izgradnja odnosa s potrošačima i osjećaj koji stvara kod njih, a ovakve aktivacije još su jedan dokaz da kompanija pomno osluškuje potrebe tržišta i svojih potrošača te kreira inovacije i postavlja trendove. 

Kako platforma funkcionira?

U kafićima, restoranima i ostalim HoReCa objektima, potrošači mogu skenirati QR kod koji se nalazi na Cedevitinim pakiranjima ili jednostavno pristupiti „CE svijetu“ ukucavanjem ce.cedevita.com. Tamo potrošače čeka optimistična poruka koju je moguće podijeliti s članom obitelji, prijateljima, kolegama, voljenom osobom ili nekim poznanikom kojem će poruka uljepšati dan.

Tako Cedevita potiče širenje optimizma i upravo zato sudionici platforme mogu biti nagrađeni bodovima koji se vide na osobnom profilu. Što više dijele, brže se penju i na ljestvici „Cedevita Optimista“. Kako bi što više potaknuli ovaj val optimizma, Cedevitin je tim pripremio i nagradnu igru s čak 500 atraktivnih nagrada. 

„CE svijet je više od jedne aktivacije ili nagradne igre. Između ostalog, namijenjena je i interakciji potrošača s brendom kroz pitalicu „Cedevita te pita“ u svrhu dobivanja direktne povratne informacije od strane potrošača. Sve ove, i brojne druge zabavne aktivacije, odsad su objedinjene u „CE svijet“ digitalnoj platformi“, dodala je Rukavina.

Više informacija dostupno je na LINKU.


druge vijesti

jana nails

Želiš trenutačni glam efekt? Ovo su proizvodi koji će te osvojiti na prvi pogled

Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.

Beauty News

05 prosinca 2025

dario vitale

Zašto je Dario Vitale napustio Versace? Sve što trebate znati o najkraćem mandatu u povijesti modnog brenda

U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.

Modne vijesti

05 prosinca 2025